သံစဥ္မဲ့ေတး(part-4)
ဒီေန႔လည္းမိုးေတြသည္းေနတယ္.....
မိုးေႏွာင္းကာလကိုဘာလို႔မိုးသည္းေနရတာလဲဒီေန႔အလုပ္စဝင္ရမယ္ေန႔မဟုတ္လား..ေစာေစာသြားမွ...
မေန႔က ရာဇာ နဲ႔စီးခဲ့တဲ့ကားနံပါတ္ကိုေစာင့္ၿပီး လူနာအသစ္အိမ္ကိုသြားခဲ့တယ္
ထံုးစံအတိုင္းအဲ့ဒီအိမ္ႀကီး႐ွိတဲ့ေနရာတစ္ဝိုက္က ေၾကာခ်မ္းစရာ...ေသာ္ဇင္တို႔အိမ္ေ႐ွ႕ေရာက္ေရာ ေဘာင္းဘီအိတ္ကပ္ထဲမွဖုန္းကိုထုတ္ၿပီး..." ဟလိုအန္တီ ကြၽန္ေတာ္အိမ္ေ႐ွ႕ေရာက္ေနၿပီ "
ေနာက္ေတာ့ ေဒၚၾကည္မမ ကိုယ္တိုင္ျခံတံခါးလာဖြင့္ေပးသည္။ မေန႔ကထက္ပိုသားနားစြာဝတ္ဆင္ထားတဲ့ ေဒၚၾကည္မမ..
အျပင္သြားစရာ႐ွိလို႔ထင္တယ္...
" ဆရာေလးေရာက္တဲ့အခ်ိန္ကကြက္တိပဲ အန္တီအျပင္သြားစရာ႐ွိလို႔ သားေလးနဲ႔ထားခဲ့မယ္ေနာ္ "
" ဟုတ္ကဲ့ဗ် "
ေနာက္ေတာ့ ေဘးနားကေကာင္မေလးကိုျပၿပီး " ေအာ္ ၿပီးေတာ့လိုအပ္တာ႐ွိရင္လည္း သူ႔ကိုေျပာလို႔ရတယ္ သူ႔နာမည္ကစံပယ္တဲ့.... ဒါဆို အန္တီသြားေတာ့မယ္ေနာ္ "
" ဟုတ္ကဲ့ ဂ႐ုစိုက္သြားပါအန္တီ "
" ေအးကြယ္ " ႏူးညံတဲ့အျပံဳးေတြနဲ႔ျပံဳးျပသည္။ တကယ္ခင္ဖို႔ေကာင္းတဲ့သူေတြပဲ
ျမင္ကြင္းကေန ေဒၚၾကည္မမေပ်ာက္သြားသည္အထိ ေစာင့္ၾကည့္ေနမိသည္။ ငါဟိုေကာင္ေလးဆီသြားရမွာ ဘာလို႔ေၾကာက္ေနမွန္းမသိဘူး...
ေနာက္ေတာ့ ေဘးနားကေကာင္မေလးကို..
" ညီမေလး လူနာရဲ႕အခန္းကဘယ္မွာလဲမသိဘူး "" မေန႔ကအခန္းပဲအကို သူကအေပၚထပ္မွာပဲေနတာ..ၿပီးေတာ့လိုအပ္တာ႐ွိရင္ ညီမနာမည္သာလွမ္းေအာ္လိုက္ "
" ေကာင္းပါၿပီ "
တျဖည္းျဖည္း နဲ႔လူနာေကာင္ေလးဆီကိုေတာင္ေရာက္သြားခဲ့ၿပီ... ထံုးစံအတိုင္းသူႏွစ္သက္တဲ့ျပတင္းေပါက္နားမွာ မတ္တပ္ရပ္ေနေလရဲ႕ဒီေန႔ေရာငါဘယ္လိုစကားစရပါ့မလဲ...
" မဂၤလာပါ ညီ "သူ႔အေနာက္ကေန အသံမေပးပဲစကားေျပာလိုက္တာမို႔ လန္႔သြားသည္ထင္သည္။ ကြၽန္ေတာ့္ကိုမေန႔ကအၾကည့္ေတြနဲ႔ပဲ ဒီေန႔လည္းၾကည့္တယ္...
YOU ARE READING
သံစဉ်မဲ့တေး(သံစဥ္မဲ့ေတး)
Romansကြၽန္ေတာ့္စိတ္ကို နားလည္လာတဲ့အခ်ိန္မွာပဲ...အားလံုးဆံုး႐ႈံးသြားခဲ့တယ္...