Къде съм?

1.8K 47 2
                                    

Лия  pov.

Здравейте,казвам се Лия на 18 години съм и работя в малко кафене. А за родителите ми те ме изоставили в сиропиталище когато съм била много малка.
Сега бързам за работа защото ще закъснея.

След 15 минути

Най-после стигнах до работа и какво да видя най-добрия си приятел Taehyung правещ поредната простутия!Отидох до него и му казах най-нормално:

-Ти извънземно такова как така се оля целия с кафе?

-Ооо,Лия не те видях амии аз просто ам аз ам ами ......

-Да , да добре хайде ще ти помогна да се оправиш.

-С кое?

-КАК С КОЕ!?......Просто отиди и се подсуши.

-О,да вярно!

Тае тръгна към тоалетните а аз се заех с работа.

Jungkook pov.
Туко що видях Лия да влиза в онова кафене. Запътих се към колата си но тогава чух Лия да вика на някого. Видях че това беше нейня приятел Taehyung изобщо не го харесвам винаги се върти около Лия а НИКОЙ не може да се върти около нея той постоянно го прави а на мен това не ми харесва......Та днес след като приключи работа мисля да я отвлека . Звъннах на Suga да ми помогне с нея .

След 4 часа

Лия pov.
Най-после приключих тази работа сега ми трябва един топъл дуж и k-drama .
Излязох от кафенето и тръгнах към вкъщи. Чух нещо да пропуква затова се обърнах но там нямаше никого сигорно е била котка минаваща по листата. Изведнъж усетих голяма болка в вратът си и ми причерня.

Jungkook pov.

Видях Suga да приспива Лия .
Супер сега ще бъде единствено и само МОЯ.Сега отиваме към имението ми за да оставим Лия а пък аз отвам да се расправям с някакъв за дрога.

Лия pov.
Събудих се с ужасни болки в главата огледах се и видях че не съм в моята стая беше много голяма стая и то само в черно!
На вън беше станало тъмно и от прозореца се виждаш само гора не знам защо но ми хареса.Взирах се в тази гледкаи не осъзнавах как лети времето вече беше сутрин а аз дори не се опитах да избягам или да видя поне къде съм и защо съм тук.Каква глупачка съм. Тъкмо отивах към вратата се отвори от там влезе....

Хей това е първата ми книга и не знам как се е получило нооо се надявам да ви харесва😘😘😘

Mafia is my love (ЗАВЪРШЕНА) Where stories live. Discover now