Słyszeliście historie o Harrym Potterze prawda? Chłopak który przeżył. A słyszeliście o Dziewczynie która przeżyła? Nirie Ashte miała zginąć wtedy Co Harry Potter. Jednak kiedy Voldemort zaatakował Harrego, Nirie spokojnie sobie spała jak małe dziecko ale około godzinę później Voldemort przyszedł też i do niej ale nikt już o tym nie słyszał wszyscy byli zachwyceni chłopcem który przeżył a o dziewczynie nikt nigdy nie słyszał.
Tak właśnie było... ciekawicie sie może jaka jest miedzy nimi różnica? Harry Mial rodziców a Nirie była sierotą. Jako jedyna z Migolskiego domu dziecka przeżyła. A potem? Nikt jej nie wziął. Nie wiwdamo czy to ze względu na jej czerwone jak krew oczy. Czy myśleli że nie żyje. Nirie wychowały zwierzęta. A dokładniej sowy. Tak. Te sowy z Hogwartu. Nir (skrót ) umiała wszystko to co ludzie. Mówić czytać pisać, chodzić. Sowy wychowały ją tylko do 4 roku życia. Następnie dziewczyna wychowywała sie na ulicy. Kradła drobnw rzeczy takiw jak jakies stare ciuchy, jabłka, nieraz zdażyło jej sie że ktoś sam jej dawał ubrania czy jedzenie. Ale nie zawsze. Zycie na ulicach Anglii nie jest usłanw różami. W wieku 10 lat dostała list z Hogwartu... cieszyła sie jak nigdy wcześniej...
Oh... zapomniałam wam sie przedstawić. Pewnie zastanawiacie sie skąd ja to wszytsko wiem? Ponieważ to ja jestem Dziewczyną która przeżyła. Ja jestem Nirie Ashte. Ta samotna dziewczyna która od dnia narodzin ma brązowe włosy z czerwonymi pasemkami, czerwone oczy i jesr poprostu....inna.
Myślicie czemu przeżyła? Harry przeżył przez miłość swojej matki która była silniejsza niż Voldemort... a taka sierota jak ja? Jak mogłam przeżyć?szczerze... nie mam pojęcia... poprostu los tak może chciał? A moze to przez sowy..._//////////_
Mam nadzieję że prolog sie wam podoba. ^w^
CZYTASZ
Pamiętnik Czarownicy (Nirie Ashte 'Inny Harry Potter')
FanfictionNirie Jest dziewczyną która przeżyła. Ale czy ktos o tym słyszał? Jedynie nauczyciele z Hogwaru... Pomimo swojej "Odmienności " Nirie miała wielu przyjaciół. Każdego fałszywego...