Traveling to love. 5. Vita.

114 4 0
                                    

Folyamatosan agyalva mentem fel a lépcsõn, így nem figyeltem és véletlenül neki mentem apunak.

- Uhh, bocsi apu, nem direkt volt - motyogtam el merülve a gondolataimban.

-Semmi baj kicsim. De min gondolkodsz ennyire? - kérdezte.

- Hátõõõõõõõ………… - nyeltem egy nagyot. Meg kérdezem, ha nem engedi meg max az ablakon keresztül távozom a randimra.

- Lenne egy találka… szóval egy fiú…

- Szó sem lehet róla! Tanulnod kell, és amugy sem találkozhatsz semmiféle fiúkkal, túl fiatal vagy! - kiabált velem.

- Apa! Én tényleg nagyon szeretlek meg minden, de kérlek értsd meg hogy nem vagyok már 5 éves kislány - mondtam egyre emelkedõbb hangszínnel. Az ,,5 éves kislányt" már kiabáltam.

- Biztos hogy nem, nem vitatkozom veled ilyesmirõl, és amíg az én házamban tartózkodsz én döntöm el hova mehetsz, és hova nem! Ma tanulni fogsz, semilyen fiúval nem találkozhatsz! - Mondta nagyon hangosan.

-Soha nem engedsz sehova! Soha nem ismerkedhetek! Néha átjöhet a Petra, õ is csak azért mert ismered. Mivan, azt akarod hogy remeteként haljak meg? Egyetlen baráttal? borzasztó vagy, komolyan mondom! - kiabáltam miközben sietõs léptekkel hagytam el a lépcsõt.

- nem te döntöd el kivel találkozhatsz és kivel nem!!! - kiabált utánnam.

- Utállak! Ordítottam miközben be csaptam a szoba ajtómat.

Magamhoz vettem a laptoptopomat, és fel mentem skypera. Petra fennt van! Azonnal videóhívást indítottam, közben pedig halkan csurogni kezdtek a könnyek az arcomon.

Traveling to Love.Où les histoires vivent. Découvrez maintenant