Traveling To Love. 5. Kiborulva

98 4 0
                                    

Elösször is bocsánat hogy nem irtam történetet de nem volt ihletem és nagyon sokat is kellett tanulnom. Sajnálom!!! De be pótlom!
Remélem tetszeni fog és mégegyszer Sajnálom.
jó olvasást!

~~~~~~~~~~~~~~~~~

Petra vidám hangon fogadta a videó hívást.

- Szia Zita hogy vagy? - Nem reagáltam, megvártam míg betölt a kamera. 

- Uristen, mi történt?- kérdezte amikor meg látta a kisirt szememet. 

- Semmi komoly. Ne aggódj. - nyugtattam meg mielött belekezdtem a történetbe. - Szóval. Ma ugy volt hogy találkozunk. Tök korán felkeltem direkt hogy el tudjak készülni. folyamatosan azon kattogtam amikor jöttem fel az emeletre hogy hogy adjam be ezt az egészet apunak. És hopp, bele botlottam. el kezdtem neki felvázolni a sztorit hogy szeretnék egy fiúval találkozni amire rögtön el kezdett velem üvöltözni hogy szó sem lehet róla hogy kébzelem egy taknyos kölyök vagyok és hogy ma tanulnom kell nincs vita. Erre a fejéhez vágtam hogy soha nem enged senkivel sehova és téged is csak azért enged át mert ismer. erre nem emlékszem mit mondott csak annyira hogy fel szaladtam és mielött be csaptam az ajtót ki kiabáltam hogy utálom. és most itt vagyok. Vélemény? - Kérdeztem hadarva.

- Huhh....  azt mondtad hogy utálod? de basszus hiszen imádod apudat! - Nézett rám rosszaló tekintettel Petra.

- Jó, szeretem ez igaz de unom hogy soha semmit nem enged meg. - Mondtam fáradtan. - Amúgy meg nehogy már lebasz! KInek az oldalán álsz Pepe mi? Azt hittem az én barátnőm vagy! El árulsz? - Kérdeztem kb mint egy idegbeteg. 

- Állj márt le Zita! Tudod hogy a te barátnőd vagyok meg minden, de akkor sem volt szép részedről ilyen dolgot mondani neki! - mondta kicsikét megbánóan. 

- De Petra! nem érted hogy megbántott és evvel állandóan fájdalmat okoz nekem? Nem Bízik bennem! - mondtam kiabálva és közben ujra sirva.

- Én értem de szerintem túlreagálod.... - mondta óvatosan. 

- Jó tudod mit petra? Hagyjuk! - Mondtam és megszakítottam a beszélgetést ésa utána röktön ki is léptem Skyperol. 

csak sirtam és sirtam és sirtam... 

**************** fél óra múlva *************

Pittyegett a telóm. Üzenet. Tőle....

*****

bocsánat hogy csak ennyi, de nem volt időm.  :(

Traveling to Love.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang