01.02.2021r.
Harry Styles dziś ma dwudzieste siódme urodziny, a ja zaczynam opowiadanie, w którym jest jedną z głównych postaci. Mam nadzieję, że polubicie je i będziecie je z chęcią czytać. Najpierw jednak chciałabym złożyć życzenia dla niego również tutaj.Wszystkiego najlepszego dla jednego z moich przykładów do naśladowania. Gdyby nie Harry nadal byłabym złym człowiekiem, a hasło Treat People With Kindness jest dla mnie bardzo ważne. Wszystkiego najlepszego dla osoby, która potrafi swoją działalnościom mi pomóc, wesprzeć, naprawić oraz pocieszyć w trudnych chwilach. Jestem mu za to wdzięczna i mam nadzieję, że przez następne lata dalej będzie tym samym fantastycznym mężczyzną. Wszystkiego najlepszego dla Harrego Stylesa.
A teraz zapraszam do czytania <3
Co to jest rodzina?
Według słowników jest to grupa osób powiązanych ze sobą poprzez pokrewieństwo lub powinowactwo. Jednak rodzina to coś więcej. Rodzina to ludzie, których łączą więzi, dom pełen miłości, ciepła i zrozumienia. Podzielmy pojęcie "rodzina" na mniejsze jednostki. Zacznijmy od rodziców. Oczywiście to osoby, które wychowują, dbają o bezpieczeństwo i kochają swoje dzieci najmocniej na świecie. Rodzeństwo? Na samym początku powinniśmy powiedzieć, że są to nasi przyjaciele. Później to rodzeństwo również podzielmy na starsze i na młodsze. Starszy brat lub starsza siostra to osoby, które nas często denerwują, dają nam przykład do naśladowania, stoją za nami murem w każdej sytuacją oraz nam pomogą z każdym problemem. Młodszy brat lub młodsza siostra to ludzie, którzy chcą spędzać z nami jak najwięcej czasu i jesteśmy dla nich tak zwanym przykładem do naśladowania, a my powinniśmy otaczać ich opieką, troską oraz być oparciem w trudnych sytuacjach.
Czy szczerość w rodzinie jest ważna?
Trudno jest opierać jakiekolwiek relacje na kłamstwie. Zwłaszcza tak mocne jak w rodzinie. Szczerość wynosimy z domu, uczymy się jej od rodziców. Co jeśli jednak jej zabraknie? Nie wpłynie to dobrze na naszą przyszłość. Coś co budowaliśmy latami może w jednej chwili się rozpaść i będzie bardzo trudno to naprawić, jeśli w ogóle będzie się dało to zrobić. W rodzinie zawsze powinna być obecna szczerość. Niezależnie jaka jest prawda to powinniśmy ją usłyszeć właśnie od rodziny. Rodzice nie powinni okłamywać swoich dzieci, bo stracą ich zaufanie. Jednak należy pamiętać o tym, że to działa w obie strony.
CZYTASZ
That's my brother H.S.
FanfictionSzczerość. W rodzinie najważniejsza, prawda? Nie można opierać tak ważnych relacji na kłamstwie. Zwłaszcza na kłamstwie, które może zniszczyć wszystko nad czym inni pracowali przez lata. Co zrobi Layla, gdy dowie się, że była okłamywana przez całe ż...