Dzień opóźnienia, ale szkoła mnie przytłoczyła..
@enews
847.273 osób lubi to
@enews Poznanie rodziny, zmiana otoczenia, nowe znajomości, sława, zdrada, nagrywanie płyty, nowy związek (?). Życie Layli Styles zmieniło się, odkąd poznała swojego brata, Harrego Stylesa i resztę swojej rodziny. Niedawno dowiedzieliśmy się, że nastolatka zaczęła pracę nad swoją pierwszą płytą. Świat obiegła informacja o zdradzie jej chłopaka, a dziewczyna na kilka dni zniknęła z Internetu. Dlaczego? Obiecała to wyjaśnić w najbliższym czasie.Kilka godzin temu była widziana z Zaynem Malikiem, członkiem jednego z najpopularniejszych zespołów muzycznych oraz przyjacielem jej starszego brata. Para wychodziła z kręgielni “Pinz Bowling Center”. Z naszych źródeł wiadomo, że miejsce było w tym czasie zamknięte dla innych odwiedzających, a Zayn uczył dziewczynę grać w kręgle. Wyglądało na randkę, prawda? Niestety Layla oraz Zayn wsiedli do samochodu nie odpowiadając na żadne pytania, a następnie odjechali. Teraz, gdy Layla nie ma chłopaka jest to szansa dla fanów Zayli. Wspaniale, prawda?
Co wy sądzicie na ten temat? Czy Zayn Malik i Layla Styles według was pasują do siebie?
Pokaż wszystkie komentarze
@zayla.forever moja nazwa wskazuje sama za siebie, ale wydaje mi się, że będziemy musieli poczekać na związek Zayli. Nie zapominajmy o tym, że Layla pewnie cierpi po rozstaniu z chłopakiem.
@badness niech szmata wraca tam skąd przybyła i niech się odczepi od Zayna
@ilikeheroine Zayn jak i Layla zasługują na szczęście. Jeśli odnajdą je razem to jestem za #Zayla
@sweetcreature wyglądają razem słodko i według mnie powinni być razem #Zayla
@directioners jeśli Zayn ją wybrał to znaczy, że Layla musi coś mieć w sobie. Jeżeli będą szczęśliwi to #Zayla
@badbitch co wy odpieprzacie ludzie? Nie widzicie, że ona leci tylko na sławę oraz kasę Zayna i reszty chłopaków
@zayn.fp Nie rozumiem dlaczego nie lubicie tak Layli. Dziewczyna nie zrobiła nic co mogłoby sprawić, że będziecie ją tak hejtować. Jest siostrą Harrego i to oczywiste, że nie będzie się ukrywać. Znalazła przyjaciół w Louisie, Liamie i Niallu, a jeśli cokolwiek głębszego będzie łączyło ją z Zaynem to jest ich sprawa. Wszystkie pseudofanki, które myślą, że Zayn albo którykolwiek z nich będzie do końca życia sam, aby one miały “szanse” na związek z nim są w błędzie. Poczekajmy aż Zayn i Layla będą chcieli podzielić się z nami tym co jest między nimi. Natomiast wy jako fani Zayna, chłopaków i może nawet samej Layli powinniście ich wspierać i cieszyć się z ich szczęścia.
@goodvibes zgadzam się w 100 procentach
@ilikeheroine dokładnie!
@badbitch szkoda, że nie będą razem szczęśliwi, bo Layla jest zwykłą szmatą, która jedyne czego chce to sławy
@1direction.fp odczep się już od niej
@littlegirl twoje zachowanie jest żałosne
CZYTASZ
That's my brother H.S.
Fiksi PenggemarSzczerość. W rodzinie najważniejsza, prawda? Nie można opierać tak ważnych relacji na kłamstwie. Zwłaszcza na kłamstwie, które może zniszczyć wszystko nad czym inni pracowali przez lata. Co zrobi Layla, gdy dowie się, że była okłamywana przez całe ż...