14.

298 18 6
                                    

Yong: Fotoğraf çok güzel olmuş.
Mina: Kim çekti?
Yuna: Mina çekti, onun fotoğraf çekmesini seviyorum.
Yuju: Sen de fotoğraf çekiyorsun.
Yuna: Evet ama kendi fotoğrafımı çekemiyorum. Ama Mina'da güzel fotoğraf çekiyor.
Myung: Neyse hadi konuşalım. Yuna bir şey sormak istiyorum. Sen Chanyeol Hyung ile sevgili misin?
Yuna: Hayır eskiden yani bir kaç saat öncesine kadar. Ayrıldık bugün, bizden daha önemli işlerim olduğunu söyledi, artık işlerim ile uğraşabilirmişim. Bugün 3'te yeni şarkıları çıktı geç kaldım, bu olaydan daha önemli olduğunu sordu. Bende idol olduğumu çıkış yapacağımı son anda işimiz olduğunu söyledim. O da atarlandı, bağırdı çağırdı. Kavga ettik bitti dedi. Bende aldım bavulumu şirkete geldim. Böyle işte.
Kang: Konuyu değiştirelim. Ya ben yapacağımız performans için çok heyecanlıyım.
Haein: Bende, ya ben şu Save Me'yi yapamıyorum.
Shin: Bende yapamıyorum.
Yuna: Yaparsınız ikiniz de yeteneklisiniz, istediğiniz zaman gelin ben yardım ederim. Save Me gerçekten zor, ayak yerleri de zor. I'm Fine da çok hareketli bir dans.
Sumin: Yuna telefonun çalıyor.

Telefonuma baktım Jimin arıyordu.
Yuna: Alo naber?
Jimin: İyi sen?
Yuna: Bende iyiyim, ne oldu niye aradın?
Jimin: Özür dilerim, o gün fazla saçmaladım. Sadece seni kaybetmek istemedim. Seni kimse ile paylaşmak istemedim. Özür dilerim Chanyeol ile mutlu bir yaşam diliyorum sana.
Yuna: Teşekkürler Jimin, özür dilediğini için. Beni önemsediğin için teşekkür ederim. Haberin olsun Chanyeol ile ayrıldık. Bir daha da olmayız bence.
Jimin: Neden?
Yuna: Öyle olması lazım. Beni üzdü böyle bir şey söyleyeceğini düşünmemiştim.
Jimin: Kötü müsün? İyi değilsen geliyim.
Yuna: Yok sıkıntı yok, Instagram hesabı açtım. Bak istersen nerede olduğum yazıyor. Neyse kapatıyorum, ipucu koydum açıklamaya bakalım anlayacak mısınız?
Jimin: Bulurum bence zeki birisiyim.
Yuna: Güldürme beni, zeki birisi beni öyle düşünmezdi.
Jimin: Hala mı? Özür dilerim.
Yuna: Şaka yaptım ya, geçtim artık o günleri.
Jimin: Peki teşekkürler, bir gün beklerim gel buraya, veya grupça gel tanışalım.
Yuna: Bakarız sürpriz için çalışmamız gerekiyor.
Jimin: Aaa aklıma geldi yarın yeni açılan parka gideceğiz. Run BTS bölümü çekeceğiz. İsterseniz gelin çekimlerden önce konuşalım.
Yuna: Yarın işimiz var, gelemeyiz. Ama teklif için teşekkür ederim.
Jimin: Peki görüşürüz.
Yuna: Görüşürüz.

Telefonu kapattım hepsine baktım.
Yuna: Bts'den Jimin, hala BTS ile görüşüyoruz. Hatta bir gün onlar ile beraber kaldım, SM'e girdikten sonra.
Hwan: Varya senin gibi cesaretli olmak istiyorum, şuna bak BTS ile beraber kaldı SM'deyken.
Yuna: Bir farkım olsun dimi diğer insanlardan.

Orada uzun bir süre geçirdikten sonra şirkete gittik. Bavulumu alıp dışarı çıktık, bir kaç kişi fotoğrafımızı çekti. Kameralardan bazılarına bakıp poz verdim bazılarına bakmadan arabaya bindik, eve geldiğimiz de Together kapının önünde bizi bekliyordu.
Together: İyi geceler Eternity.
Eternity: İyi geceler Together.
Gülüşüp el sallayıp evlere girdik.
Yuna: Bugün için hepinize teşekkür ederim, benim için zor bir gündü ama siz bu günü benim için çok güzel yaptınız. Bugün yanımdaydınız.
Yuju: Yuna biz bu hayatta her zaman senin yanında olacağız. Lütfen kendini tek hissetme. Biz her zaman yanındayız.
Sumin: Evet, biz bir grubuz ve sonsuza kadar da öyle olacağız. Hiç bir zaman tek olduğunu düşünme her zaman yanındayız. Bu hepimiz için geçerli, birimizin bir sıkıntısı olursa diğerleri onun için her zaman olacak.
Haein: Sarılalım.

Hepimiz ortamızda duran Yuju'ya sarıldık. İlk başta bizi itmeye çalışsa da sonra o da bize sarıldı. Mina ağlamaya başlayınca dayanamayıp hepimiz ağlamaya başladık.
Mina: Üzgünüm dayanamadım, aklıma eski arkadaşlarım geldi. Onlar da sonsuza kadar beraber kalacağımızı söylediler ama şimdi yoklar. Neyse boşverin artık beraber olacağız.
Yuju: Şöyle bir fotoğraf çekinelim. Anı kalsın pre-debut fotoğrafımız olarak kalsın.

Ağlayan bir şekilde aynanın karşısında fotoğraf çekindik.
Yuna: Ben yatıp uyumak istiyorum.
Sumin: Peki odaları belirleyelim. Geç uyanan birileri var mı?
Mina: Ben uykuyu seviyorum, ama beni kaldırdığınız da uyanırım.
Sumin: O zaman kimin kimle kaldığı önemli değil.
Mina: İki Y aynı oda da kalsın, Yuju ve Yuna.
Yuju: Benim için sıkıntı olmaz.
Yuna: Benim için de.
Haein: Ben Yuna Unnie ile kalmak istiyorum.
Sumin: Yuju sen bizimle kal olur mu?
Yuju: Tamam.

Herkes odalarına gitti. Haein duş alırken eşyalarımı yerleştirdim. Daha sonra üstümü değiştirip yatağa yattım.
Sabah hiçbiri uyanmadan mutfağa gidip kahvaltı hazırladım. Herşey hazır olunca hepsini çağırıp oturdum.
Haein: Unnie çok güzle olmuş.
Yuju: Yaa ellerine sağlık.
Yuna: Teşekkürler. Hadi yiyin şirkete gidip çalışalım.
Sumin: Yuna sakin bu gün tatil.
Yuna: Öyle mi? Ne güzel.
Haein: Yuna yerinde duramıyor.
Yuna: Alıştım. Canım sıkılıyor artık.
Mina: Aslında benim aklımda bir fikir var ama Yuna kabul eder mi?
Yuna: Ne?
Mina: Yeni bir eğlence parkı açılmış, Together ile beraber gidelim mi?
Yuna: Bunu neden iste miyim? Kafamız da dağılır. Hangi eğlence parkı?
Yuju: Şu tarafta yeni açıldı ya.
Yuna: Ne? Ben orayı duydum, ama nereden? Aaaa BTS orada yeni Run BTS bölümü çekecekler. Bugün.
Yuju: Tamam ne güzel tanışırız.
Yuna: Olur, biriniz Together'ı arayın. Diğerleri de gidip üstünü değiştirsin.

Mina, Together ile konuşurken biz kombin yapıp üstümüze giydik.
Evden çıktık Together kapıda bekliyordu.
Kang: Ooo çok güzel olmuşsunuz.
Mina: Teşekkürler.
Yuju: Siz niye kapıyı çalmadınız? İçeri de beklerdiniz.
Yong: Rahatsız etmeyelim dedik.
Yuna: Peki öyle olsun ama bir daha çalın kapıyı içeri de bekleyin.
Yuna: Benimle fotoğraf çekilecek bir delikanlı var mı?
Yong: Bir dakika siz aynı tişörtü giymişsiniz. Myung Hee ve Yuna. Arkanızı dönün.
İkimizde arkamıza bakıp birbirimize baktık.
Mina: O zaman arkanızdan çekinin.
Biz biraz ilerledik Myung kolunu benim kafama koydu. Onlar fotoğrafımızı çekti.
Yuna: Myung bunu paylaşıyorum haberin olsun.
Myung: Tamam.

Myung: Tamam

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

real._.yunaaa: Birbirimizin her zaman yanında olalım.

Yuna: Oldu, hadi gidelim. Bu arada gittiğimiz parkta Run BTS bölümü çekecekler. Yani onlar ile karşılaşırız. Hatta isterseniz tanışırız.
Shin: Gerçekten mi? Ben onlar ile tanışmak istiyorum.
Yuna: Peki.

Yürüyerek eğlence parkına gittik. İçeri de kameralar vardı.
Haein: Neredeler?
Yuna: Anlarız şimdi.
Telefonum dan Jimin'i aradım.
Jimin: Ooo sen beni arar mıydın?
Yuna: İşim düştü diyelim. Neredesiniz?
Jimin: Parktayız. Çekimler var dedim ya, biraz beni dinlesen.
Yuna: Tamam işte parkta neredesiniz?
Jimin: Burada mısın?
Yuna: 10 kişi buradayız.
Jimin: 10 mu? Kim var yanında?
Yuna: Nerede olduğunu söylersen geleceğiz.
Jimin: Kameraların oraya gelin oradayız.

Telefonu kapattıp, beni takip etmelerinin söyledim. Oraya gidince BTS şaşırdı.
Yuna: Ne yani, bir kere Run' da olmadım, çekimlere gelmeyeceğimi mi düşündünüz?
Jungkook: Unnie seni özledim.
Kang arkadan öksürdü. Jungkook ters ters ona baktı sonra bana daha sıkı sarıldı.

BTS + Exo & Y/NHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin