1.

1.5K 44 23
                                    

Okuldan koşturarak çıkıp, hemen eve gittim. Bugün çocukluk arkadaşım ve onun yeni grubu çıkış yapacaktı. Bir kaç saat sonra çıkış yapmış olacaklardı. O anda telefonum çaldı.
Baekhyun: Y/N hanım nasılsınız?
Y/N: İyi senden? Heyecan var mı?
Baekhyun: Biraz var, ya beraber izlesek MV' yi, gelsene buraya.
Y/N: Bilmem ki, yanındakiler ister mi?
Kai: Y/N noona gel. Seninle de tanışmış oluruz, Baekhyun Hyung senden çok bahsetti. Sana sormak istediğim birşey var.
Y/N: Dinliyorum Kai.
Kai: Neden Baekhyun Hyung senden büyük olduğu halde ona Oppa demiyorsun?
Y/N: Hahaha istemiyor. Ben söyleyince kendini yaşlı hissediyormuş.
Baekhyun: Yaaa bunu konuşmadık mı Y/N?
Y/N: Sonra konuşuruz, hadi bana konum attın.
Baekhyun: Tamam bekle atıyorum şimdi.

Üstüme bunları giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üstüme bunları giydim. Annemin yanına gittim hemen.
Y/N: Anne ben Baekhyun Oppa'nın yanına gidiyorum.
Mom: Dersler?
Y/N: Söz daha çok çalışacağım. Aha bak ödevleri de yanıma aldım Baekhyun Oppa'da yardım eder lütfen anne lütfen.
Mom: Tamam hadi bakalım. Selam söyle onlara, boş bir gün gelsinler şöyle güzel bir sofra hazırlayayım onlara ilet bak.
Y/N: Tamam annecim, öptü o yanacıklarından. Kaçtım ben.
Konumun gösterdiği yere gittim. Kapıyı çalmadan önce saçımı başımı topladım, sonra kapıyı çaldım.
Y/N: Hi. Ben Y/N, Baekhyun Oppa'nın minnak arkadaşıyım.
Sehun: Evet biliyorum. Gel içeri bizde seni bekliyorduk.
Y/N: Ama buraya gelmek için ödev de yapacağım dedim, o yüzden bana yardım da edeceksiniz anlaştı mı?
Kyungsoo: Tamam. Gel içeri. Kendimizi tanıtalım.
Y/N: Gerek yok, hem sizi araştırdım hemde her buluşmamız da Baekhyun bana sizden bahsediyor.
Chanyeol: Şaşırmadım.
Y/N: Hadi gelin bir kaç dakika için de çıkacak MV'niz şöyle yapıyoruz: Hepiniz açın telefonları böylece daha fazla görüntülenme kazanırsınız.
Chen: Zeki kızsın.
Y/N: Sağol oppa. Hadi açın telefonları başlayacak şimdi.
Yarım saat sonra
Xiumin: Yeter artık ya, bizim şarkımız tamam da yeter artık.
Y/N: Siz bilirsiniz. Şimdi bana yardım etmeniz gerekiyor.
Suho: Tamam, gel şöyle yardım edeyim ben sana.
Üç saat sonra
Y/N: Teşekkürler ders için. Benim gitmem gerekiyor sizde çalışın. Arkanızda ben varım anlaştık mı?
Chen: Boş vaktimiz olursa istediğin zaman gel.
Y/N: Heh aklıma geldi, annem boş bir gününüz de sizi bekliyor, size özel bir sofra hazırlayacakmış.
Baekhyun: Annesi çok güzel yemek yapar. Gerçekten bir gün gidelim.
Dört yıl sonra
Bugün ödül töreni vardı, hemde matematik sınavımın olduğu gün. Dün gece çalışabildiğim kadar çalıştım, daha sonra eve gittim. Exo'nun beni daha kolay bulması için farkı bir şey giymem gerekiyordu. Bende dolaptan bunları giydim.

Üstümü giyip ödül törenin olduğu yere giderken bir adam gördüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üstümü giyip ödül törenin olduğu yere giderken bir adam gördüm. Bir beş dakika beni süzdü sonra bana doğru ilerlemeye başladı. Bende korkup koşmaya başladım. Bir anda birisine çarptım.
Y/N: Ah pardon özrü dilerim.
1.PD: Tamam sakin ol biraz kimden kaçıyorsun?
Y/N: Şu adam. Heh geldi.
2.PD: Merhaba hanımefendi, ben SM'nin CEO'suyum. Sizi gerçekten çok beğendim, acaba idol olmak ister misiniz?
Y/N: Yok böyle bir düşüncem yok, teklif için teşekkür ederim. İyi günler size.
2. PD: Lütfen şu kartı alın. Fikriniz değişirse beni ararsınız.
1.PD: Merhaba bende Bighit'in CEO'su. Bu da bizim kartımız.
Y/N: Teşekkürler ikiniz için de.
Bende hemen ilerleyip idollerde yakın boş bir yer bulup oraya gittim. Birkaç dakika sonra tören başladı.
Törenin sonu
Şimdi yılın şarkısını açıklanacaktı.
Sunucu: Kazanan grup I Need U ile BTS. Tebrikler.
Biraz üzüldüm ama grubun ağlamaya başladığını gördüm onlar için sevinmeye başladım. Şarkıyı dinledim güzel bir şarkıydı. Tören bitince arkaya gittim, giderken o ağlayan grubu gördüm. Yanlarına gittim.
Y/N: Merhaba, galiba ilk ödülünüz ben sizi ilk kez dinledim ama gerçekten çok güzel bir şarkı sonuna kadar hak ediyorsunuz. Ama lütfen ağlamayın, kimsenin ağlamasını istemem.
Jimin: Teşekkürler hanımefendi. Acaba bana adınızı söyler misiniz?
Y/N: Y/N, siz kimsiniz?
Jimin: Ben Park Jimin, onlar da grubumuzun diğer üyeleri. Bir gün buluşalım. Seninle tanışmak isterim Y/N.
Y/N: Olur, neyse benim gitmem gerekiyor görmem gereken bir kaç kişi daha var. Çok güzel bir grup olacaksınız bundan eminim.
Koşturarak Exo'nun yanına gittim.
Y/N: Hi, Oppalarım ve Sehun ve Kai. Nasıl gitti tören?
Chanyeol: Sanki orada değildin. Sarı Sarı çok belli oluyordun.
Y/N: Amacıma ulaşmışım demek ki beni tanıyın diye bunları giydim.
Suho: Güzel belli oluyordun. Çok güzeldin.
Y/N: Teşekkürler oppa ve bilin bakalım bugün başıma ne geldi?
Exo: Ne geldi?
Y/N: BigHit ve SM' den teklif aldım.
Kai: Süper eee kabul ettin mi?
Y/N: Hayır düşünmek istiyorum. Ve hangisi kabul edeceğim emin değilim.
Chen: Haklısın belki sana göre BigHit daha iyidir.
Y/N: Düşüneceğim. Bu arada BTS ile tanışıyor musunuz?
Kai: Ben birisi ile tanıştım. Park Jimin ile.
Y/N: Aaa şansa bak bende onunla tanıştım, bir gün buluşacağız.
Baekhyun: Bugün bizde kalıyorsun, itiraz kabul edilmiyor.
Onların hazırlanmasını bekledim sonra beraber onların yurduna gittik. Sabah kadar oturup film izledik.
Bir yıl sonra
Ben Bighit'in teklifini kabul ettim ve şu anda orada stajyerlik yapıyorum. Bir gün PD beni odasına çağırdı.
PD: Güzel bir gün dimi Y/N?
Y/N: Evet efendim. Beni neden çağırdınız?
PD: Şöyle bir teklifim var sana. Bts'in yeni üyesi olmak ister misin?
Y/N: Ne? Biliyorsunuz Jimin Oppa ve Suga Oppa bunu kabul etmiyor. Ve diğer üyelerin de hoş karşılayacağını düşünmüyorum.
PD: Sıkıntı olmaz. Ben onlar ile konuştum, iki üye harici diğerleri pek istemiyor. Ama hallederiz.
Y/N: Hangi üyeler?
PD: Jungkook ve J-Hope. Şimdi sen onların pratik odasına git. Onlar orada yeni üyelerini bekliyorlar.
Y/N: Peki efendim.
Pratik odasına gittim, nefesimi düzene soktum ve kapıyı tıklattım.
Namjoon: Gel.
Y/N: Merhaba Oppa'larım ve Jimin, Taehyung ve Jungkook.
Suga: Y/N senin ne işin var burada? Biz kabul etmeyeceğimiz üyeyi bekliyoruz.
Y/N: Hh işte o üye benim.
BTS: Ne???
Y/N: Benim de yeni haberim oldu. PD böyle istedi.
Jimin: Noona biliyorsun senin yerin bizde ayrı ama biz üye istemiyoruz.
Y/N: Merak etmeyin bende sizin gruba yeni üye diye girip, antilerin laflarını duymak istemiyorum. Ama ne yapacaksın?
Jin: Bak eğer aklından öyle birşey geçiyorsa, şimdiden burada gitsen iyi olur.
Y/N: Yaa Oppa anlamıyor musunuz? Öyle bir şey tabiki de istemem. Neyse pratik yapacak mısınız? Ona göre eşyalarımı toplamak için gideceğim.
Namjoon: Tamam ya hadi kalkın başlayalım.
On saat sonra

BTS + Exo & Y/NHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin