İndiğimde ilk ince hepsi bana baktı. Bir şey olduğu belliydi, Chanyeol'a baktım bana pis pis bakıyordu. Bende mutfağa gittim bir şeyler hazırlayıp hızlıca yedim.
Yuna: Ben şirkete gidiyorum çalışmam gerekiyor böylece kafam dağılıyor.
Chanyeol: Terleyeceksin.
Yuna: Haklısın o yüzden şimdi gidip makyajı çıkartacağım. Ondan sonra gidip çalışacağım. Bir kaç güne geçer.Hızlıca odaya gidip boynumu yıkadım, makyajımı çıkarttım, aşağı indiğimde hepsi bana bakıyordu.
Yuna: Üzgünüm ben kaçıyorum, hepiniz öpüyorum bays.
Çapkamı ve maskemi alıp şirkete gittim. Kimseyle konuşmadan pratik odasına giderken danışmandaki kızı sesini duydum.
Kız: Yuna Hanım bir misafirleriniz var.
Yüzümü o tarafa çevirdim "kim?" Derecesine kadına baktım. Kalktı ve onu takıp etmemi istedi.
O önde ben arkada yürüyorduk. Sonra bir odanın kapısının önünde durdu ve gitti. Kapıyı açtım içeride Haein, Yuju, Sumin ve Mina harici bizim kadar da erkek vardı.
Sumin: Yuna içeri girsene, bek tanıştırıyım. Kang, Yong, Hwan, Shin ve Myung Hee. Bu da size bahsettiğimiz Yuna.
Yuna: Merhaba da ben pratik yapmaya gidiyordum.
Kang: Biliyoruz biz de pratik yapmak için geldik hatta şöyle sizinle sahne işbirliği yapmak istiyoruz.
Yuna: Biz daha çıkış yapmadık.
Hwan: Evet, biz de daha çıkış yapmadık.
Yuna: Ya siz hangi şirkettesiniz?
Mina: Onlar bizim kardeş grubumuz. Bizden sonraki gün çıkış yapacaklar.
Yuna: Yani bir nevi birbirimizin kız ve erkek versiyonları olacağız öyle mi?
Shin: Evet, siz çıkış yaptıktan sonra ki gün yani bizim çıkış yaptığımız gün performans sergileyeceğiz, o gün üçüncü olarak olarak beraber performans sergileyelim dedik.
Yuna: Bir şey soracağım ben sizi hiç görmedim şirkette, siz ne zaman geldiniz?
Yong: Son anda çıkış yapacağımız belli oldu. Ve genel de geceleri pratik yaptığımız için karşılaşmadık.
Yuna: Peki, kızlar iki dakika gelir misiniz?Onlar ile bir köşeye geçtik.
Yuna: Bakın kardeş grup olabiliriz tamam, ama sanki bizi çift grup yapacaklar. Sayımız bile aynı ya.
Haein: Aslına Yuna Unnie haklı olabilir. Dün PD bize bir sürprizlerinin olduğunu söyledi.
Mina: Abartmayın ya. Ne güzel işte kardeş grup olacağız.
Yuna: Bakın bunun altından bir şey çıkarsa iyi olmaz. Haberiniz var benim bir sevgilim var ve kendisi bu şirkette.
Yuju: Tamam olabilir ama Yuna sende fazla abartıyorsun.
Yuna: Peki öyle olsun. Ama benim gözüm bunları hiç tutmadı bilmiş olun.
Sumin: Bunları dedikten sonra onlar ile en yakın üye sen olmada.
Yanlarına gidip oturduk.
Sumin: Biz kabul ediyoruz. Sizinle performans sergileyeceğiz.
Myung Hee: Yuna bir şey soracağım boynuna ne oldu?
Yuna: Dün akşam yeni saç stilleri denemeye çalıştım sonuçta boynumu yaktım. Bir daha yok asla denemem. Neyse ben gidiyorum pratik yapmam lazım ve şey üçte işim var. Haberiniz olsun gelin beraber çalışalım işte.
Shin: Peki bizim pratik odasında gidelim orası daha büyük.
Omuzlarımı silktim. Onlar önde biz arkada ilerleyip onların pratik odasına gittik. Gerçekten daha büyüktü ve daha güzel gözüküyordu.
Yong: Peki hangi şarkı olsun?
Mina: Yuna Bts'in şarkılarından biri olsun, hangisinin yapalım on kişi?
Yuna: Run olabilir, Save Me, I'm Fine benlik sıkıntı yok. Siz aktar verin. Hareketli bir şey mi olsun daha sakin mi?
Myung Hee: Bts'in bütün şarkıları hareketli değil mi?
Yuna: O anlam da değil zor koreografi anlamın da dedim. Hadi karar verin hangisi?
Hwan: Neden bir tane yapıyoruz?
Yuju: Fazla abartmayalım.
Yuna: Şey yapalım, bir şarkı seçelim onun bir yerine kadar biz yapalım, sonra siz gelin beraber bir dans yapalım daha sonra biz gidelim siz yapın.
Kang: Olabilir peki danslarada sen karar ver.
Yuna: Peki siz İ'm Fine yapın biz Save Me yapalım, beraber de Run yapalım.
Shin: Karar verildi. O zaman dansları Yuna bildiğine göre bize yarım etsin. Ne zaman keseceğimizi ne zaman başlayacağımızı falan.Bir kaç saat pratik yaparak geçti, ben saatin üç olmaya yaklaştığını görünce koşturarak eşyalarımı toplamaya başladım.
Kang: Yuna nereye böyle?
Yuna: Ya işim var birileriyle ona yetişmem lazım. Gider geri gelirim, siz devam edin çalışmaya. Bakalım ben yokken nasıl çalışıyorsunuz? Hadi ben gelirim.Hepsi arkamdan bakarken ben koşturarak bir taksiye atlayıp eve geldim geldiğim de şarkı çoktan çıkmıştı üstünden 5-10 dakika geçmişti.
Kapıyı çaldım, Sehun açtı.
Sehun: Sonunda geldin Yuna.
Yuna: Kaç kere özür dilesem az biliyorum üzgünüm. Siz izlediniz mi?
Kai: Hayır video çekilecek.
Chanyeol: Sen izlersin artık biz şirkete gidiyoruz.
Yuna: Ya gerçekten üzgünüm son dakika önemli bir su çıktı.
Chanyeol: Ne işin çıkmış olabilir, bizden benden daha önemli?
Yuna: FARKINDAYSAN BENDE YAKIN DA İDOL OLACAĞIM, BÜTÜN HAYATIM SİZDEN İBARET DEĞİL.
Chanyeol: ÖYLE Mİ KÜÇÜK HANIM? ARTIK DA OLAMAZ ZATEN. BİTTİ ARTIK SENİNLE SEVGİLİ OLMAK İSTEMİYORUM.
Hafif ağlıyordum.
Yuna: PEKİ, sana size hayatınız da mutluluklar dilerim.
Yukarı çıktım eşyalarımı hızlıca valize topladım. Poke'ye baktım onu almak istedim ama o bana onu hatırlatıyordu. Bavul ile aşağı indim.
Chen: Çok ani karar veriyorsunuz biraz oturup konuşun.
Chanyeol: Konuşulacak birşey yok, hanımefendinin bizden bizim aşkımızdan daha önemli işleri varmış öyleyse artık onlara daha fazla zaman ayırır.
Chen'e baktım, Chanyeol'u gösterip omuzlarını silktim. Maskemi alıp dışarı çıktım. Bir taksi çevirdim, şirkete gittim. Herkes bana bakıyordu, gözlerimden yaşlar akıyordu. Bavul ile bizimkilerin hala içeride olduğu pratik odasına gittim.
Hwan: Yuna ne oldu? Bavulunu burada ne işi var?
Yuna: Bitti herşey bitti.
Eternity hemen yanıma gelip bana sarıldı. Her şeyi açık açık anlattım.
Myung Hee: Biz çıkalım siz konuşun.
Yuna: Gerek yok, onunda istediğini yapıp daha önemli şeyler ile ilgileneceğim. Görsün bakalım ne kaybetmiş. Ama küçük bir sorun var benim kalacak yerim yok.
Sumin: Artık açıklama zamanı geldi. Kızlar bizim bir yurdumuz var artık beraber orada kalacağız. Hatta bir sürpriz daha var Shin istersen onu da sen söyle.
Shin: Bizim yurdumuz ile Eternity'nin yurdu yan yana.
Yuna: Buna çok sevindim de bir sorum var sizin grubunuzun adı ne?
Shin, Hwan, Kang, Yong ve Myung Hee: Together.
Haein: Aaa bizim adımızın anlamı Sonsuzluk, sizinki birlikte.
Yong: Sonsuza kadar birlikte
diyerek elini ortaya koydu daha sonra hepimiz aynı şeyi söyleyip elimizi ortaya koyduk.
Yuju: Bu günlük bu kadar yeter, bir yerlere gidelim.
Hwan: Yuju' ya katılıyorum.
Yuna: Peki ama önce bavulumu nereye bırakabilirim birisi cevap verebilir mi?
Myung Hee: Burada kalsın. Geri gelince alırsın.Onlar kendi arabasına biz kendi arabamıza atlayıp bir kafeye gittik. Masaya oturduk, ondan önce ben Mina'ya seslendim.
Yuna: Mina gelip fotoğrafımı çeker misin?
Mina: Yoksa hesap açıyor musun?
Yuna: Evet. Hadi konuşmada çek.
O fotoğrafımı çekti bende Instagram'da bir hesap açtım.real._.yunaaa: Kardeş grubumuz Together ile Myeongdong'a geldik. İki grupta debut için sabırsızlanıyor, size sürprizimiz var. Bekleyin. 🆘🏃
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS + Exo & Y/N
أدب الهواة" Gerçekten bunu mu istiyorsun Y/N?" - Evet bu kararımı vermemdeki en büyük sebepte sizsiniz haberiniz olsun! ... "Hoşgeldin Y/N." - Hoş bulduk Oppa. Teşekkürler teklif için. " Ne demek gir içeri."