Kafam Chanyeol Oppa'nın göğüsün de uyuya kalmışım. Sabah uyandığımda ben yatakta Chanyeol Oppa'da koltukta uyuyordu. Uyandım Kai'nin odasına gittim.
Duş alıp üstüme bunları giydim. Mutfağa indim kendime hızlıca tost yaptım. Bir tane de Chanyeol Oppa'ya yaptım. Bir de portakal suyu alıp tepsiye koydum. Chanyeol'un odasına götürdüm. Ben içeri girdiği an o da uyandı.
Chanyeol: Günaydın Y/N.
Y/N: Günaydın, sana tost ve portakal suyu getirdim. Dün gece için.
Chanyeol: Lafı bile olmaz. Sen nereye gidiyorsun?
Y/N: Şirkette pratik yapacağım.
Chanyeol: Tost güzel olmuş eline sağlık. Bende geleyim rap çalışırsın.
Y/N: Olabilir, ben salondayım üstünü değiştir gel sende.Salona inip telefonumu aldım elime. Benim SM'nin stajyeri olduğumu açıklamaşlardı. Yorumları okuyordum.
°Aferin Oppa'larımdan uzak durmuşsun.
°SM seni nasıl almış? Visual' e bak.
°Exo'dan uzak dur..
°Herkesin yanına gidiyorsun benim yanıma da gelsene!!
°Visual'in güzel.
°Dansını merak ediyorum.
Ve benzeri yorumlar vardı. O anda birisi beni saçımdan öptü.
Baekhyun: Goodmorning güzellik.
Y/N: AA günaydın.
Chanyeol: Günaydın Baekhyun, gidiyor muyuz Y/N?
Baekhyun: Nereye??
Y/N: Şirkete Chanyeol Oppa bana rap çalıştıracak.
Baekhyun: Bayağı kayırılıyorsun şirkette.
Y/N: Yani biraz ama yetenek bende var.Arabaya binip şirkete gittik. Ses odasına çıktık, kendi şarkılarında ki rap yerlerini bana söyletmeye çalışıyordu. Biraz da olsa yapabiliyordum. Ana rap olmaz ama alt rapçi olabilirimmişim Chanyeol Oppa öyle dedi.
Chanyeol: Y/N vokalini dinleyebilir miyim?
Y/N: Olur Oppa.Eski şarkılarından ve Bts'in şarkılarından biraz vokal söyledim.
Chanyeol: Sen Visual, main dancer, lead rapper ve lead vokal olabilirsin.
Y/N: Bu iyi birşey dimi?
Chanyeol: Evet, ana dansçı ikinci rapçi ve ikinci vokal demek. Ve bence bir de Face of Group olursun.
Y/N: Grubun yüzü yani Visual'i dimi?
Chanyeol: Hayır grupta en çok tanınan üye demek.
Y/N: Olabilir sizin fotoğrafçınız Bts'in eski üyesi. Bu konu da seninle aynı fikirdeyim.
Chanyeol: Bildiğim kadarıyla stajyerler için pratik vakti şimdi. Git istersen.
Y/N: Olur. Görüşürüz sonra.Koşturarak stajyerlerin olduğu pratik odasına gittim. Hoca daha gelmemişti bende kızlar ile tanışmaya karar verdim.
Y/N: Haein naber?
Haein: İyi senden?
Y/N: İyi bende. Merhaba kızlar.
Sumin: Merhaba ben Sumin bunlar da;Mina, Yuju.
Y/N: Memnun oldum. Ben de Y/N.
Mina: Evet biliyoruz. Dün ki performansın çok güzeldi.
Yuju: Birşey soracağım. Eğer senin için de sıkıntı yoksa. Bts grubundan neden çıktın?
Y/N: Jungkook ve J-Hope Oppa haricî diğerleri ile iletişimimiz iyi olmadı. Biliyorsunuz aldığım nefret yorumlarına da daha fazla tahammül edemedim. Yani kısaca herşey üst üste geldi. Eğer yeni çıkacak grupta böyle olursak ne güzel olur. Hem herşeyi de anlatırım.
Sumin: Evet beraber çıkış yapalım bence.
Mina: O zaman çalışıp elimizden gelenin daha iyisini yapalım. Anlaştık mı?
Y/N: Peki.
Haein: Y/N dün pratiğe geç kaldın ve hocaya Exo'nun çekimleri vardı dedi ya ne oldu?
Y/N: Ben normal de Exo'nun fotoğrafçısı olacaktım, ama son anda stajyer olmaya karar verdim. Ama çıkış yapana kadar fotoğrafçılık yapacağım da o yüzden bazı pratiklere gelemeyeceğim.
Mina: Tamam boş olunca al bu benim numaram boş olunca ara gelip çalıştığımız şeyleri sana yapabildiğim kadar yaparım.
Y/N: Teşekkürler. Bu arada herkes grupta ne olacağını yani eğitmenlerin dediği kadar söyleyebilir mi?
Haein: Ben aranız da en küçüğüm, yani Maknea.
Yuju: Ben Main Rapper, Vocal, Lead Dancer
Mina: Ben Main Vocal, Rapper, Lead Visual.
Sumin: Ben Leader, Dancer, Sub Vocal. Sen?
Y/N: Visual, Main Dancer, Lead Rapper, Lead Vocal. Ve şey olacak galiba Face of Group. Yuju sen Vokal söyleyecek misin hiç?
Yuju: Yok ya ben almıyım. Vocal olurum ama sözde rapte daha iyiyim. Ee o zaman ne diyoruz çalışıp beraber çıkış yapıyoruz.
Mina: Ben dayanamıyorum, grup belli bir tek bir kişi eksikti o da sensin.
Sumin: Ama Mina söylemeyin demediler mi?
Y/N: Yani grup belli. Oho benim hiç bir şeyden haberim yok. Ee debut ne zaman, debut şarkısı ne onları da biliyorsunuzdur siz.
Yuju: Yani biraz. Exo'nun comeback'i var biliyorsun, o arada da biz de çalışacağız. Sonra ki haftalardna birinde çıkış yapılacak.
Y/N: Peki ne zaman açıklanacak bizim grup olduğumuz?
Sumin: Bir kaç güne, onlar açıklanacak biz de çalışacağız. Sonra MV çekimleri falan ondan sonra da gelsin debut gelsin çalışma.
Mina: İşte lider dediğin böyle olmalı.
Y/N: Evet. Neyse hoca geldi. Çalışıp en iyi şekilde debut yapacağız. Haydi başlayalım.Yüzümde bir gülümseme ile güzel pratik yaptık.
Y/N: Hadi gelin biraz vokal ve rap pratiği yapalım.
Suju: Nerede yapacağız?
Y/N: Kimseye söylemeyin ama Exo'nun pratik yaptığı yere gideceğiz. Bu sabah Chanyeol Oppa ile rap pratiği yaptık. Anahtarı bana verdi dönüşte geri vereceğim. Hadi beni takip edin.Hep beraber pratik odasına gittik, kapıda Exo yazıyordu. Haberleri olsun diye Suho Oppa'ya mesaj attım. O da kabul etti biz de başladık çalışmaya. Çalışmamız bitmişti, Exo'nun ve Bts'in birer şarkısına cover çekelim diye karar verdik. O yüzden o şarkılara çalıştık. Kapıyı kilitleyip kızlara döndüm.
Y/N: Exo Call Me Baby için MV çekimleri yapmaya başlamışlar. Bir kaç gün çekimleri olacakmış. Yani ben onlar ile konuşurum burada pratik yapabiliriz.
Haein: Gerçek mi???
Y/N: İzin almaya çalışacağım. Ama yüzde seksen doksan kesin izin verirler. Çalışalım sonra zaten biz kendi çıkışımız için de çalışacağız.
Sumin: Evet. Elimizden geleni yapalım. Çıkış için fotoğraf çekimleri olacak.
Mina: Y/N sahne ismin belli mi? Yani belirledin mi??
Y/N: Hayır daha düşünmedim. Siz bana kendinizi sahne isimlerinin ile tanıttınız zaten.
Sumin: Instagram hesabı açtın mı??
Y/N: Hayır debut belli olsun ondan sonra açarım herhelde sizde var mı?
Yuju: Ben de daha açmadım.
Sumin: Ben, Haein ve Mina açtık.
Y/N: Yuju açacak mısın?
Yuju: Hayır ya istemiyorum.
Mina: Bizim hesaplarından atacak kendi fotoğraflarını.
Y/N: Neyse ben bugün düşünürüm sahne ismini falan. Zaten sonra üye fotoğrafları çekilecek. Çıkış yapacağımız kesinleşecek falan. İşimiz var yani. İyice dinlenin bugün.
Yuju: Evet yarın görüşürüz.Şirketten çıktım, Exo daha eve gelmemişti bende de anahtar yok. Etrafıma bakındım Bts'in arabasını gördüm. Gözlerimi devirdim ve arabaya doğru ilerledim. Kapıyı açtım. Hepsi bana bakıyordu.
Y/N: Hi. Naber J-Hope Oppa? Bücür senden naber?
Jungkook: Bücür mü? Ayıp ama ya.
J-Hope: İyi senden?
Y/N: Çooooooook iyiyim. Bilin bakalım kim debut yapacak bu ay?
BTS: Neee??
Jimin: Gerçekten mi? Senin adına çok sevindim.
Y/N: Teşekkürler. Bu arada tamam size kötü davrandım ama siz de bana çok kötü davrandınız.
RM: Özür dileriz. Seni çok üzdük.
Jin: Dediğim herşey için çok özür dilerim.
Suga: Hele ben senin hakkında gerçekten çok yanlış düşündüm.
Jungkook: Barıştınız mı sonunda?
Y/N: Tamam ya affettim sizi. Ama Jungkook ve J-Hope Oppa'nın yeri ayrı. Onlara karşı ayrı bir sempatim var. Onlar kadar olamazsınız. Haberiniz olsun.
Taehyung: Sen bizi affet de onlar kusur kalsın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS + Exo & Y/N
Fanfic" Gerçekten bunu mu istiyorsun Y/N?" - Evet bu kararımı vermemdeki en büyük sebepte sizsiniz haberiniz olsun! ... "Hoşgeldin Y/N." - Hoş bulduk Oppa. Teşekkürler teklif için. " Ne demek gir içeri."