4

3K 204 122
                                    

Jungkook

Taehyung hyung, söz verdiği gibi yemekten sonra beni büyük bir AVM'ye getirmişti. Sonra bir mağazaya girip, kocaman okul ürünleri olan bir reyonun önünde durduk.

"Ne istersen alabilirsin."

"Bunlar... çok pahalı görünüyor ama... Almasak mı hyung?"

"Jungkook. Kızdırıyorsun beni."

Kızıyor mu? Hayır hayır hayır hayır kızmasın.

Taehyung

Bunu der demez Jungkook'un yüzü gerilmisti. Kızmamdan mı korkuyordu? Tabii ki de korkuyor seni aptal! Çocuk neler yaşadı!

"Yanlış anlama yani şakasına dedim tamam mı? Çok sinirlensem bile sana bir şey yapmam emin ol."

Usulca başını sallamıştı. Gerçekten korkutmuştu onu bu dediğim...

Demek ki onunla konuşurken söylediklerime biraz daha dikkat etmem gerekiyordu.

"Hadi al istediklerini."

"Ne almam gerektiğini bilmiyorum..."

"Pekala. Öncelikte defterler almalıyız. Sonra kalemler, silgi, kalemtraş ve en önemlisi de bir çanta."

İşte şimdi yüzü gülmeye başlamıştı. Heyecanlandı demek ki.

"İlk önce çantanı alabiliriz istersen. Ben eskiden hep çantamın rengine uygun olarak defter kalem alırdım. İstersen böyle yapabiliriz."

"Evet~ "

"Peki."

Çantaların olduğu yere geldiğimizde, Jungkook çantalara alıcı gözüyle bakmaya başlamıştı. Üst rafta ki kırmızı çantanın birine bakakalmıştı sonra. Belli ki onu istiyordu.

Raf, onun yetişemeyeceği boydaydı. Yanına gelip, çantayı aldım ve ona uzattım. Gamzeli şekilde gülümsemişti. Ve gözleri, gözle görülür şekilde parlamıştı. Sanki elinde çok kutsal bir şey tutuyordu. Alt tarafı bir bez parçasıydı ama belli ki onu çok mutlu eden bir bez parçasıydı.

"Bu olabilir mi hyung?"

"İçine bakalım. Ceplerinin fazla olması işini kolaylaştırır. Her şeyini koyabilirsin bu sayede."

Annemden öğrendiklerimdi bunlar. Bende ona öğretiyordum. Çantanın içine bakıp, cepleri inceledim. Gayet geniş ve kullanışlı bir çantaydı. Güzel bir çanta seçmiş cidden.

"Gayet iyi. Şimdi sıra defterlerde."

Defter bölümüne zıplaya zıplaya gelmişti. Gören ilk okula giden bir çocuk sanacak ama çocukluğunu yaşayamamış ve içinde kalmış bir çocuktu o gene de.

Defterlerin olduğu yere geldiğimizde, Jungkook direk kapakları resimli olan defterlere dikkat kesilmişti. Eline aldığı defterleri çantasının yanına tutup o şekilde seçiyordu. Bir süre birlikte çantasına uygun üç çizgili ve üç kareli defter aldıktan sonra sıra kalemlere gelmişti. Kalemleri de renk renk olanlarından almıştık. Kalemleri için kalem kutusu da almıştık.

"Defterlerin için etiket almak ister misin?"

"Evet!"

Düz beyaz isim etiketleri ve silgiler de aldıktan sonra, Jungkook'a bir de orta boy bir not defteri alıp, kasaya gelmiştik. Çok tutmuştu doğru ama sorun değildi. Yeteri kadar param vardı.

Doğrusu biraz zenginimdir de. hehe

Aldıklarımızı poşet yerine, Jungkook'un yeni çantasına koyduk. Sonra çantayı da Jungkook'un sırtına takıp mağazadan çıktık.

Prisoner ~ Taekook✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin