Cc

30 14 5
                                    


💜✨ || 𝐒𝐓𝐀𝐓𝐔𝐓 𝐅𝐑𝐀𝐍Ç𝐀𝐈𝐒 || 💜✨

...

..

.

- ɴᴇ ʀᴇɢʀᴇᴛᴛᴇ ᴊᴀᴍᴀɪs ʀɪᴇɴ, ᴄᴀʀ ᴀ ᴜɴᴇ ᴇ́ᴘᴏϙᴜᴇ ᴄ'ᴇ́ᴛᴀɪᴛ ᴄᴇ ϙᴜᴇ ᴛᴜ ᴠᴏᴜʟᴀɪs.

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

- ᴠᴇɴɢᴇ ᴀᴠᴇᴄ ᴛᴀ ʀᴇ́ᴜssɪᴛᴇ , ᴛᴜᴇ ᴀᴠᴇᴄ ᴛᴏɴ sɪʟᴇɴᴄᴇ , ᴘᴜɴɪ ᴀᴠᴇᴄ ᴛᴏɴ ᴀʙsᴇɴᴄᴇ ... ᴍᴀɪs sᴜʀᴛᴏᴜᴛ ɢᴀɢɴᴇ ᴀᴠᴇᴄ ᴛᴏɴ sᴏᴜʀɪʀᴇ.❤

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

- ᴏɴ ɴᴇ ᴅɪᴛ ᴘᴀs "ᴛᴀ ɢᴜᴇᴜʟᴇ" ᴀ̀ sᴀ ᴄᴏᴘɪɴᴇ, ᴍᴀɪs: "ʙᴇ́ʙᴇ́ ᴅᴇ́ᴊᴀ̀ ϙᴜᴇ ᴛ'ᴀs ᴘʀɪs ᴍᴏɴ ᴄœᴜʀ ᴇ́ᴠɪᴛᴇ ᴅᴇ ᴍᴇ ᴘʀᴇɴᴅʀᴇ ʟᴀ ᴛᴇ̂ᴛᴇ"...

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

- ʟᴀ ᴠɪᴇ ɴ'ᴇsᴛ ᴘᴀs ᴜɴ ᴄᴏɴᴛᴇ ᴅᴇ ғᴇ́ᴇ sɪ ᴛᴜ ᴘᴇʀᴅs ᴛᴀ ᴄʜᴀᴜssᴜʀᴇ ᴀ̀ ᴍɪɴᴜɪᴛ ᴄ'ᴇsᴛ ϙᴜᴇ ᴛᴜ ᴇs ʙᴏᴜʀʀᴇ́ᴇ.

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

- ɴᴇ ᴅᴏɴɴᴇ ᴘᴀs ᴅᴇ ғᴀᴜx ᴇsᴘᴏɪʀs ᴀ̀ ϙᴜᴇʟϙᴜ'ᴜɴ, ʟᴀ ᴠᴇ́ʀɪᴛᴇ́ ᴄ̧ᴀ ғᴀɪᴛ ᴍᴀʟ, ᴍᴀɪs ʟᴇ ᴍᴇɴsᴏɴɢᴇ ᴄ̧ᴀ ᴅᴇ́ᴛʀᴜɪᴛ.

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

-ᴛᴜ ɴ'ᴀᴘᴘʀᴇɴᴅs ʀɪᴇɴ ᴅᴇ ʟᴀ ᴠɪᴇ,sɪ ᴛᴜ ᴘᴇɴsᴇs ϙᴜᴇ ᴛᴜ ᴀs ᴛᴏᴜᴊᴏᴜʀs ʀᴀɪsᴏɴ.

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

- ᴄʀᴏɪs ᴇɴ ᴛᴇs ʀᴇ̂ᴠᴇs ᴇᴛ ɪʟs sᴇ ʀᴇ́ᴀʟɪsᴇʀᴏɴᴛ ᴘᴇᴜᴛ ᴇ̂ᴛʀᴇ. ᴄʀᴏɪs ᴇɴ ᴛᴏɪ ᴇᴛ ɪʟs sᴇ ʀᴇ́ᴀʟɪsᴇʀᴏɴᴛ sᴜʀᴇᴍᴇɴᴛ .

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

- ᴊᴇ ɴᴇ ᴘʟᴇᴜʀᴇ ᴘᴀs ᴘᴀʀᴄᴇ ϙᴜᴇ ᴊᴇ sᴜɪs ғᴀɪʙʟᴇ ᴍᴀɪs ᴘᴀʀᴄᴇ ϙᴜᴇ ᴊ'ᴀɪ ᴇ́ᴛᴇ́ ғᴏʀᴛ ᴛʀᴏᴘ ʟᴏɴɢᴛᴇᴍᴘs.

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

- ʟᴀ ᴠɪᴇ ᴇsᴛ ᴜɴ ᴍʏsᴛᴇ̀ʀᴇ ϙᴜ'ɪʟ ғᴀᴜᴛ ᴠɪᴠʀᴇ ᴇᴛ ɴᴏɴ ᴜɴ ᴘʀᴏʙʟᴇ̀ᴍᴇ ᴀ̀ ʀᴇ́sᴏᴜᴅʀᴇ.

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

- ʟᴀ ʀᴇ́ᴜssɪᴛᴇ ᴄ'ᴇsᴛ ʟᴇ ᴍᴇɪʟʟᴇᴜʀ ᴍᴏʏᴇɴ ᴅᴇ sᴇ ᴠᴇɴɢᴇʀ .

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

-"ʟᴀ ᴄʜᴜᴛᴇ ɴ'ᴇsᴛ ᴘᴀs ᴜɴ ᴇ́ᴄʜᴇᴄ, ʟ'ᴇ́ᴄʜᴇᴄ ᴇsᴛ ᴅᴇ ʀᴇsᴛᴇʀ ʟᴀ̀ ᴏᴜ̀ ᴏɴ ᴇsᴛ ᴛᴏᴍʙᴇ́".

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

- ʟᴇs ᴍᴜʀs ᴏɴᴛ ᴅᴇs ᴏʀᴇɪʟʟᴇs, ᴊ'ғᴇʀᴀɪs ᴇɴ sᴏʀᴛᴇ ϙᴜ'ɪʟs ɴ'ᴀɪᴇɴᴛ ᴘᴀs ᴅᴇ ʙᴏᴜᴄʜᴇ.

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

- ᴀ ᴄᴏɴᴛɪɴᴜᴇʀ ᴅ'ᴀᴄᴄᴇᴘᴛᴇʀ ᴄᴇ ϙᴜɪ ɴ'ᴇsᴛ ᴘᴀs ʙᴏɴ ᴘᴏᴜʀ ɴᴏᴜs,ᴏɴ ɴᴇ ғᴀɪᴛ ϙᴜᴇ ғᴇʀᴍᴇʀ ʟᴀ ᴘᴏʀᴛᴇ ᴀᴜ ᴍᴇɪʟʟᴇᴜʀ ϙᴜɪ ɴᴇ ᴅᴇᴍᴀɴᴅᴇ ϙᴜ'ᴀ̀ ᴠᴇɴɪʀ.

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

- ᴘʟᴜs ᴛᴜ ᴛʀᴀɴsᴘᴏʀᴛᴇs ʟᴇs ᴄᴏʟᴇ̀ʀᴇs ᴅᴜ ᴘᴀssᴇ́, ᴍᴏɪɴs ᴛᴜ ᴘʀᴏғɪᴛᴇs ᴅᴇs ʙᴇʟʟᴇs ᴄʜᴏsᴇs ᴅ'ᴀᴜᴊᴏᴜʀᴅ'ʜᴜɪ.

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

- ᴀᴠᴇᴄ ʟᴇ ᴛᴇᴍᴘs 💭⏰ ᴛᴇs ᴀᴍɪs 🔐 ᴅᴇᴠɪᴇɴɴᴇɴᴛ ᴛᴇs ᴇɴɴᴇᴍɪs .🚫❌

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

- ʟᴀ ᴠɪᴇ ᴄ'ᴇsᴛ ᴄᴏᴍᴍᴇ ʟᴇ #ʙᴏxᴇ 👊, ɪʟ ʏ α ᴅᴇs ᴄᴏᴜᴘs ϙᴜᴇ ᴛ'ᴇɴᴄᴀɪssᴇ ᴇᴛ ᴅ'ᴀᴜᴛʀᴇs ϙᴜɪ ᴛᴇ ʙʟᴇssᴇ 💔

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.
Pèrla ✒Antoïne💉حيث تعيش القصص. اكتشف الآن