Kitap kapağını yapan @_Geceyemecnun_'a çok teşekkür ederim:)
Bu arada bu bölümden sonraki bölüm 10 oy gelirse yayınlanacak.
Lütfen buraya başlama saatini bırakın.
Sizleri seviyorum keyifli okumalar:)
---
"O kadar güzeldi ki, sanki her saniye onun büyüsü altına giriyordum." ellerini iki yana açıp kendi etrafında döndü. onu çok iyi anlıyordum çünkü bende aynı şekilde hissetmiştim.
Eleanor'un kahkaha atması ile gözlerimi büyüttüm. elimi hemen ağzına tuttum. susunca çektim ama dudaklarını birbirine bastırmasından kendini zor tuttuğu belliydi. balodan sonra balo hakkında konuşmak için Mary'nin odasına gelmiştik. sonra Eleanor'a döndüm. Jeremy ile ne olduğunu anlatmamıştı.
"Sen şu Jeremy'i anlat bize." eleanorun gözleri ışıldadı. gözlerini bir yere sabitleyip sanki tekrar o anı yaşıyormuş gibi anlatmaya başladı.
"Tam balo salonundan çıkacağım zaman nazikçe kolumdan tuttu. bana bahçeye çıkma teklifinde bulundu bende haliyle kabul ettim. sonra bahçeye çıktık. sayısız yıldızın altında yemyeşil ağaçların arasında diz çöktü önümde. ben ise heyecandan titriyorum. o konuşunca yıldızlar daha da parlıyor, ağaçlar rüzgarın şarkısında dans ediyordu. 'bana bu güzel gecede ışığınızla parlayan yıldızların altında, ağaçlarda bize eşlik ederken dans eder misiniz?' dedi. kabul ettim. bizimkisi gösterişli bir dans değildi. biz sadece dans ettik. ruhlarımızla. zaten asıl gösteriyi ruhumuz yaptı."
gülümsedim. bu kız cidden seviyordu.
"Seni ruhtan bağlamış." sessizce kıkırdadım. Mary de bana katıldı. eleanor kızarmıştı. işaret parmağını havaya kaldırıp sallayarak konuştu.
"Sizi bilmiyoruz sanki!" dedi kızmış gibi yaparak.
Düşününce cidden baloda çok güzel zaman geçirmiştik. tek kötü yanı Soil prensinin bizim krallığımızdaki prensesi dansa kaldırınca içten içe bozulmamdı.
Sanki ben farklı bir şey yapmıştım!
Mary bakışlarını tavana çevirip düşünceli bir şekilde konuştu.
"İyi ki konuk olarak burada on gün kalacaklar, bu çok güzel fakat..." bakışlarımı ona çevirdim. bakışlarını tüm odada gezdirdikten sonra hali kalmamış gibi yatağın üstüne attı kendini.
"...Bir daha onu göremeyecek miyim?" deyip dudak büktü. bu hali çok sevimliydi. aslında krallıklar arası balolar çok oluyordu. eleanor konuşunca ona döndüm. işaret parmağını yanağına dayamıştı.
"Aslında Water krallığının bu balodan on beş gün sonra kendi krallığının balosunu yapacağına dair söylentiler var." mary'nin gözleri anında parladı. hızla doğruldu ve hafiften yüksek sesle konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASİLLER VE GÜZELLER
Fiksi RemajaOnu görünce nefesimi tuttum. kahverengi gözleri derinden bakıyor, beni içindeki fırtınaya çekiyordu. fırtına beni öldürmek için fırsat kolluyordu. sanki kendimi bıraksam beni öldürecekti. fakat benim ona karşı çıkmam beni yine öldürüyordu... Siyah g...