Tae tae leh hmeichhe 1 hmeltha tak,a pian pawh nalh tak,a in thuam dan a trang ringawt pawn mi hausa fanu tih hriat ngawih ngawih chuan tae tae nen kut in vuan chuang chuan kan lam pan in an rawn kal a,Tae Tae chuan Jimin chu a rawn kuah nghal,min hmu chu mak tih hmel pawh a phu lo.
"Tae hmelhriat tir tur che ka nei ka tih chu hei hi anih hi Monica anih hi"
"Monica hei ka thian tha ber Kim Taehyung anih hi, Korean ah a awm a,hei King company hi Tae te company alo nia, kan thawhpui tur te annih hi , han in chibai ve ta che u" jimin chuan ati a.
"Chibai le, Kim Taehyung ka nie" tih pah chuan a kut chu a rawn phar chhuak a.Ka kut pek lawk nachang pawh ka hre lo,ka ding khawng reng ringawt.
"Monica itha em" jimin chuan ka kawng dawm chung chuan ati a,ka harh zawk.
"Chibai le, Monica ka ni e" tih pah chuan ka kut chu ka phar chhuak ve a.Kan in chibai ta. Tae Tae kut chu a lum ngaiin alo la lum reng,ani pawh chuan ka kut vawnna chu nghet tak in a vuan reng a,a thlah lawk bik lo.
"Jimin min hmelhriat tir ve dawnlo em ni" Tae Tae bula hmeichhe loding ve chuan ati a.
"Ka lo theihnghilh che lom maw le,min hrethiam rawh aw Jennie"
"Monica hei ka thian Jennie a nih hi,Tae bialnu ani bawk a" jimin chuan nui sang chung chuan a rawn ti leh a.
"Tae Tae bialnu mawh,bialnu a nei amawh" ka rilru chu a buai nak tawh.
Jennie chuan a kut chu a rawn phar chhuak ve nghal a,keipawh chuan ka chibai ve nghal.
"Dawnkan kilho ang u hmiang" jimin chuan a rawn ti a.Nilo an ni nen a awmho hi ka duh lo ani,ka duhlo takzet.
"Teh reng " Tae Tae chuan nui sang chuan ati, dawhkan lam pan chuan kan kal,ka hma ah Tae Tae leh Jennie chu inkuah rial in an kal a,an inhmangaih dun hmel tak zet.Mahse ti nge ka thinlung hi a nat em em le.
V POV
Nilo,a ni theilo,tu nge ka hmuh hi Joo Da Hae,keima hriat tawk chuan ka phun sep a, kum tam tak ka lo zawn tawh,ka hmuh theih siloh kha tunah thawk leh khat ah ka hma ah,ka hmaah ngei hian a ding ani.Mahse ti nge Jimin nen an din dun,enge a awmzia.
Jimin in min hmelhriat a duh,a hmeichhe duh em em chu ka hmangaih Da Hae hi maw lo ni,min hmu chu kei ang tho in a thawng ve hle ani tih a hmel dang lép a trang chuan a hriat tak zet.jimin in Jennie ka bialnu ti a a in hmelhriat tir khan a trawng hle tih pawh ka hria,kan in chibai a,a kut lum vawng vawng,hman a ka lo vawn fo tawh kha a la ngai reng ani.Ani kha ka ngai tak zet.Dawhkan kan kil ho lai te chuan ka en vawng vawng, a hmelthat ngaiin alo la tha reng,tunah tak hian tumah ngaihtuah lova kuah vawng vawng ka chak a ni.
JIMIN POV
Monica ka en chu a hmel a dàng vek a,a hmai vel te chu thlan hian alo bual vek a,ti nge ni chin lawk pawh khan a tha vek sia,Tae leh Jennie ka in hmelhriat tir atrang khan a dik lo tran in ka hria.
Monica i tha em?
"Ka tha lom jimin"
"Monica,kha i thlan nasa lutuk ania"
"Ka tha ve leh mai ang jimin min ngaihthuah suh"Monica chuan atih tlat a vang chuan ka ngaihsak zui lem lo a,wash room ah kal min dil a,mahse a rawn chhuah har tak em si ah chuan wash room lam chu ka pan ve a.
Monica chu darthlalang hma ah chuan a lo kun reng a,alam pan chuan ka kal nghal.
"Monica, i tha em" a hmel ka hmuh chuan hlauthawnna in ka khat nghal.
"Ka tha lom jimin" a tih pah chuan ka dar ah a rawn tlu ngal.
Min rawn nghenna chu a sat em avangin a chal chu ka khawih a.
Lalpa lehh, akhua a sik anih chiang lutuk tlat, a khawsik hi a sang lutuk ani.Proggrame kal lai a la nih vangin programe tih buailoh dan ngaih tuah in kawngka hnung lam pang ah chuan Monica chu ka chhuah pui nghal.Car ah chuan ka pawm lut a, damdawiin kal pui vat angai.
"Avawt lutuk" a rawn ti thawp sut a,ka coat hak lai chu hlipin ka hak tir a,
"Monica damdawiin ah ka hruai ang che"
*Ai jimin, kan in ah min hruai rawh" fiah lo tak chuan arawn ti a.
I khawsik a sang lutuk Monica,tiang chuan atha lo ang.
"In ah min hruai rawh,ka tha leh vat mai ang,. " A ngawi leh vung vung ah
"In ah min hruai haw rawh" thei leh theih loh chuan a rawn ti a.Ka car chu her let leh in an in alam chu ka pan pui ta zawk a.
In kan thlen chuan a thiannu chuan min lo buaipui nghal vat a, Monica chu a room ah chuan ka mut tir a,puan fai huh chuan a chal chu ka dep reng a,a khawsik a la zia thei lo,rei fe ka deh ka deh hnu chuan a khawsik pawh alo hniam ve deuh tawh a. Amah kalsan chu ka hreh tak zet ani,he tah riah ve tum ta ila,an in hi ate ve ang reng si,bak ah hmeichhia anni bawk si.
Ka sana chu ka en a dar 12 alo pel fua tawh leh nghal, Miya chuan a khawsik pawh a zia awm tawh lom va haw ve tawh mai rawh atih vang chuan keipawh chuan haw mai chu ka tum ta a.Mahse kal san chu ka hreh tak zet, a khawsik rawn awm leh ta thut se "a khawsik a awm leh chuan ka lo hrilh nghal vat ang che" ka ngaihtuah na hria ni awm tak chuan a rawn ti a.A chanchin min rawn hrilh ngei ngei ang che aw tih pah chuan phur lo tak chuan ka in khalh haw ve leh ta a.
Cont.....
YOU ARE READING
MY ALIEN (V Ff) # Completed
RandomThiantha tak pahnih,ram hran ah ve ve a awm in,an hmeichhe duh leh hmangaih em em chu mi thuhmun alo ni si,,, An chungah enge thleng zel ang? I hriat duh chuan chhiar tawp rawh