Last chapter

108 13 8
                                    

"Jimin duh tawk tawh rawh ka tih chuuu...." A thutna hmun a ding chhuak in ka kawr nghawng ah chuan a rawn tham a, a kut tum chu ka hmai zwn ah a rawn tín ràn bawk.

"A tha e, tunah chuan ka kal ang i harhfim hun ah min rawn bia ang che"
Club chu a chhuah san a, keichu zu bawk chu lam leh in ka in leh mial mial.

Club tender bulah chuan driver hriat a neih leh neih loh chu ka zwt a, alo hre hlauh a ka Phone tir a, Korea kan thlen tira ka hotel book lawk sa ah chuan ka awm ta reng a. Hetiang teh hrep chuan motor ka khalh thei lo

Hotel ka thleng chu ka  rui ve thawkhat bawk nen shower pawh nei lemlo chuan khum ah chuan ka let thla nghal tawp a.
---------
Ka zing tho chu ka hai deuh bur mai, ka lu a na em em bawk.
Bathroom lam chu pan in ka hma a darthlalang ah chuan ka in en a, ka hmel te chu a pawr chhap mai.
Ka khabe leh a bul vel ah te chuan hmul a to ser sur a, ka in ziat fai a, shower ka nei zui nghal bawk.

Ka chhuak chiah chu ka phone ri ka hre zui nghal.

"Hello"
Tih pah chuan ka sam la hup hlap chu ka hru pah a.

"Jimin,,, khawiah nge i awm?
Monica in a ngaihtuah lutuk che, a rawn phone thin che a phone i pick thei silo" lehlam a mi chuan a rawn ti nghal bawrh bawrh a.

Khang ni 3 kal ta chhung khan nitin Monica in min lo call thin mahse ka thin a tih rim em vang in ka la duh lo reng anih kha.

"Miya?
Tae leh Monica te chunga thil thleng hi i hria em"

Lehlam ami a ngawih vung vung hnu ah chuan "jimin"
Confi lo zet chuan a rawn ti leh.

"Miya?
Engkim hi i hre vek ti raw? Engtin nge min bum theih, an ni pahnih, kei in a thil dang zawng zawng ai a ka ngaih hlut te hian engtin nge ka chung ah game tenawm tak an lo play teh" a au in ka au nghal.

"Jimin....."
"Engkim chu ka hria,ka hrilh loh che vang in min ngaidam dawnnia"

"Mahse thil i hriat tur a awm, Tae leh Monica chungchang" a rawn tih zawm leh zat.

"Enge??
Chu chu sawi rwh, ka ngaithla"ram hmak chuan ka lo ti let nghal

Miya chuan Tae leh Monica chanchin chu a sawi tan a.

Tae leh Monica chu kum tamtak an lo inngaihzawn tawh dan te, Monica pa a damloh na vang a Tae nu in Monica atih dan te, Monica in Tae hmangaih tak chung a a kalsan a ngaihdan te chu a sawi vek a.
A sawi zawh rual chuan ka phone ka thoh nghal a, ka bula thutna lo awmah chuan ka thu thla hnawk.

Ka thu hriat chuan min thrawng a, mak ka ti tak zet. Khang kum tamtak kal ta khan an lo in ngaihzawng reng a mhse engmah ka hre silo.

Chuan khang ni liam ta chhung khan an pahnih khan vwi khat pawh la in hmu ngailo ang mai khan an awm a.

Tun thleng a an la in hmangaih tih ka hriatna chuan ka thinlung a dek ber a mahse tih theih ka nei silo.

Nileng in an pahnih chungchang ngaihtuah chuan room ah ka in khung tlat a,
"eng  nge kei hian ka tih ang" tiin.

TAEHYUNG  p.o.v

Jimin chuan min rawn bia in park pakhat Yeouido  a in hmu tur in Da hae nen min rawn ti a. He Park ah hian jimin chu Korea a rawn kal va apiang hian kan kal dun thin.

Da hae  hnen ah chuan  d jimin in min rwn biak thu ka hrilh chuan a thaw huai thei, khang ni thum chhung khan jimin chu biak tum in a call reng a mahse jimin in alo pick duh ngai silo.

Da hae nen chuan kan kal a, motor chu khalh chak tur a min tih reng vang chuan keipawh in ka speed chu  up  in reilo te ah kan thleng nghal.

Jimin chu thutna awm ah chuan a lo thu reng chu kan va hmu nghal.

 MY ALIEN (V Ff) # Completed Where stories live. Discover now