JIMIN pov
Monica chu ka bulah a thu a, tawng pawh kan tawng dun miah lo car darthlalang chu a hawng a, pawn lam a thil awm chu a en reng a ka car pawn lam a darthlalang awm atrang chuan Monica chu a lan theih a vang chuan ka en reng a, ani chu alo trap a nih chu, a tah lai min hmuh tir a duh loh vang a pawn lam lo hawi reng ani.Mahse ti nge, engvang a tap nge a nih ang tih chu rinngaihna ka hre lo tak zet.
"Monica i tha lo em ni"
Zawi ruai chuan ka ti a,a hriat phak tho chu ka ring.Chutah a in sút ri hrak a..
"Ka tha lom, ka tih palh lutuk...
Pawnlam hi ka lo thlir reng a ka lung an ti chhe deuh thut a lom maw le""Anih tak chu maw le,,,I that chuan a lawmawm a nih chu kan thleng trep tawh aw,,i chauh deuh a mut hah dam i duh pawn ka car ah hian muhil mai la,kan thlen dawnah ka kai tho ang che" ka motor khalh pah chuan ka ti a.
"A ngailo ang ka mut a chhuak hleinem"
An in kawt kan thlen chuan ka ding deuh thut a
"Kan thleng e"
A hmel chu ka en a, alo muhil chu ni in, kaitho lawk lo chuan a muhil lai chu ka en hmasa leh te te a, a muthilh lai a a ha a thial ri rep rep te chuan ka nuih a ti za ngei mai.A rawn che them thum a,a rawn meng riai riai a.
"Kan thleng tawh ni maw, ti nge min kaih thoh loh va, ka lo mu rei viau em ni" phak deuh phang chuan a ti a.
"Mu rei lo ve,kan thleng deuh chiah,i muthilh lai kha i duhawm lutuk a ka kaitho phal lo che nih kha"
"I chau anih kha, va luh tawh rawh"A seatbelt chu a phelh sawk sawk a, in chhung a luh thleng chuan ka thlir a.
_____________
MONICA pov
Unnie chuan a hna cu alo la khawih melh melh a,
I la mut na nge,?
"Imm" a taplop chu a khawih zawm leh mial mial a
Ka room lam ka pan ve nghal bawk.
vawin a ka tahna nge pawh ka hre lo ka room darthlalang a ka in en chu ka mit a lo bui vek a, unnie pawn chu chu a hmuh hmaih lo aniang ka room ah a rawn lut a."I tha em Monica"
Nem tak chuan a rawn ti a."Imm ka tha lom"
"Mahse i va that hmel si loh ve i hmel ah a lang vek a lawm"
Ka in sum thei tawh lo. Ka mit a trang chuan tui chu a dir in a rawn dir nghal.
"Unnie Tae chuan nupui a nei tak tak dawn a sin, vawiin khan jimin nen kan bulah an sawi a, unnie ka awm dan hi ka hrethiam twh bik lo ti nge kha thu min hrilh khan ka nat em em, tiang a awm tur ka nilo tih in hre reng chung si hian ka awm si a"
"Unnie Tae hi ka la hmangaih tak zet aniin ka in hria,, nupui a nei lai hi engtin nge ka hmuh ngam ang"
Unnie chuan min rawn kuah nghal."A tha leh vek mai ang, Monica?
Tae hi theihnghilh la, khawngaih in Jimin hi i thinlung zawng zawng in hmangaih tum zawk rawh. Tae leh nang chu a rem ngang lo a ni" beidawng hmel tak chuan a ti a."Unnie ti nge ka tan hian nun hi a hahthlak bik em em le, tinge ka hmangaih te hi ka bulah an awm ve theih loh, hetiang a awm tur hian tinge ka nu leh pa te khan min lo hrin kher le"
Ka duh tawk chuan ka tap a, Miya in min awm pui thak, zan ah pawh a room ah nilo in ka room ah min riah pui a.
Jimin hi hmangaih ka tum a, a tan hian ka thinlung pawh hawn ka tum mahse Tae ang khan a luah khat hneh ve tlat silo a ni.
____________Tae coffee tur keng chuan office ah chuan ka lut a mahse Tae alo awm miah lo, pawnah ka chhuak a Jimin secretary lo awm bulah chuan "Tae hi vawiin ah alo la thleng lo em ni" tih chuan ka zawt a"
Tae office leh Jimin office hi a in hnaih a, kei leh Jimin secretary cu dawhkan pakhat sei ve tak awm ah chuan kan hna chu kan thawk mai thin.
YOU ARE READING
MY ALIEN (V Ff) # Completed
RandomThiantha tak pahnih,ram hran ah ve ve a awm in,an hmeichhe duh leh hmangaih em em chu mi thuhmun alo ni si,,, An chungah enge thleng zel ang? I hriat duh chuan chhiar tawp rawh