chapter 17

68 11 4
                                    

"Monica in ah ka hruai haw ang che aw"

"Nilo e jimin,hna thawh ka la ngai alom"

"Vawin atan chuan thwk tawh lo mai rawh,i awmdan a dik silo a"

"Ka tha lom"
A nui hmel duhawm tak chu min rawn hmuh in,ka office a trang chuan a chhuak a.

MONICA POV

Jimin office atrang a ka chhuak chu awmdan tur ka hre thlawtlo a, Tae office kawngka bulah chuan ka ding reng a,ka lut ngam silo.

Engvanga kha thlalak kha lo en reng reng nge maw ka nih le.

Hetia awm reng chu dik in ka hre lo,a chhung ah lut in ngaihdam ka dil mai tur ani.

Ka kawngkhar nam tur leh chhunglam atranga khawngkhar rawn pawt tu vang chuan  ka hma a mihring àwm ah tak chuan ka bawh ta a.

Tae Tae chuan min en tla run mai,keipawh chu in siam tha vat in ka in la hrang nghal a.

"Ka tih palh lutuk Tae Tae
Ahhhh Mr.Kim
A thlengnawn tawh lo ang"
Ka sawi pah chuan ka kun mawlh mawlh a.

"Awle, thleng nawn tawh suh che"
Tae Tae chu a chair ah bawk chuan a thu leh a.

"Ka tihpalh"

"Engvangin maw"
A hma a lehkha chu a en pah reng a.

"Nichin vang khan.
I phalna pawh la lo a ithil ka khawih vang khan"
Ka hnuai lam chu ka bih ràn a.

"Theihnghilh rawh,keipawh in theihnghilh ka tum tawh.
Kha kha chu hun kal tawh ani tih kan hriat kha"

"Awle,ka lo va chhuak tawh nge"

Khawngkhar ka hawng tur chiah chu  "Da hae"
Tae Tae chu ka lam pan chuan muanchang tak chuan a rawn kal a,keipawh ka lo ding dat.

Muangchang chuan ka hawi let ve a.

"Da hae, ti nge kha tiang thil kha ka chungah i tih?
Kan inhmangaih hle khan ka hre thin asin,,
Ka hre chiang che a,nang hian keihi sum vang mai mai chuan min kalsan thei miah lo ang, ka hriat loh thil hi a awm ti raw"

"Tae"

"Khawngaih in Da hae min hrilh rawh,nanghian kei hi min la hmangaih reng ti raw"

"Tae chutiag sawi suh"

"Ka hria sin keihi nang hian min la hmangaih tih hi,nichin a Jennie nen kan awm dun a,i awmdan kha thik na a ani tih keihian ka hai lo asin"

"Chutiang anilo Tae"

"Anih chuan enge i awmdan hi min hrilh rawh,ti nge tiang em em a ka rilru hi i tih nat theih"
Ka kut pahnih chu hmer in thinrim hmel tak chuan min en a

"Tae anà nia,min tina nia"

"Tae"
Jimin chuan kawngka chu a rawn hawng dawt a, Tae pawh cuan min hmer na chu a thlah ve nghal vat bawk.

"Tae, Monica thil ei tawh ang u"

"Jimin keichu ka lo va haw mai ang"

"Nilo e,kan 3 in ei ang u"
Tae chuan chiang tak chuan min rawn en a.

"Tae, Jennie swm ve la"

"Jennie tello in  ei zawk ang u,ani chuan a ei daih tawh ang" nui deuh pah cuan a ti a.

"A tha lom,kan pa3 in ei mai ang u" nui deuh pah chuan jimin chuan a lo ti ve a.

Kan pathum chuan restaurant ah cuan kan thu ta ràn a,kan boruak uap lutuk vang chuan keichu wash room lam ah in phih harh tur chuan ka kal a.

 MY ALIEN (V Ff) # Completed Where stories live. Discover now