chapter 18

67 9 3
                                    

"Aw ni e,kei hi Kim Taehyung ka ni"

Mak ti tak chuan min en a.

"Min lo zui rawh,nang nen hian in be lawk ang"
Room atrang chuan a chhuak a.

Ngawi reng chuan ka zui ve nghal a.

Monica room bul lawk a room ah chuan a lut a,a room ni ngei tur ani,kei pawh chu ka lut ve nghal a.

Ka lam chu  rawn hawiin chiang tak chuan min en a.

"Kim Taehyung nang hi thil hrilh duh che ka nei a, nilo,ka ngen zawk ang che.
Khawngaih in Monica hi,nilo Da hae hi tibuai tawh suh,ani hi hlim tak in a nun hi hman tir tawh rawh,nangmah vang in hrehawm tam tak a tuar tawh a,khang a hrehawm tawrhna kha a tawk tawh viau ani khawngaih in a ni hi kalsan rawh" ràm hmak chuan a ti a.

"Maw!!??
Tunah khan eng maw i sawi??
Keihian Da hae hi ka ti buai amaw,chuan keimah vang in hrehawm a tuar thin a mawhh??
Hahhh"
Za lo zet chuan ka nui ve nghal.

"Taehyung Da hae chung ah hian i thin rim tih chu ka hria,mahse a ni hi a khawngaih thlak lutuk a sin,,,a ni hian hrehawm a tuar nasa lutuk"

"Khawngaih thlak ahh,i thiannu nà tuar hmel chiah hi i hmu tihna em ni, amah vang hian nà tam tak ka tuar ve tho a sin,I thiannu hi mi tenawm anih hi, hmangaih na ai a sum thlang thin hmeichhia anih hi"

"Duh tawk rawh, khatiang khan Monica chungchang i sawi kha ka ngaithla thei lo,khang thil atih chhan kha i hre miah lo em ni"
Tawngsual nei ni awm tak chuan a kà chu a hup leh thuai a.

"Mawww,tunah khan eng maw i sawi,,, engthil tih chhan maww??"

"Engmah ani lo,ka sawilo tur tawp ka lo sawi ani,kal mai chu a tum a"

Akut ah chuan ka lo vuan hman.

"Khawngaih in min hrilh rawh,enge Da hae chungah hian thil thleng a awm em ni" amit ah tak chuan ka en a.

"Taehyung??"

"Khawngaih in min hrilh rawh Miya, Da hae chungah hian enge thleng"

"Aw le ka hrilh ang che,lo ngaithla rawh"
A awm dan chu a siam rem sauh sauh a,

"Da hae hian a hmangaih lutuk che a a theihnghilh ngailo che,zan tin i thlalak en in a tap thin asin,nangmah vang hian tu mipa lakah mah a thin lung a hawng tawh ngailo.
Ni e, Da hae kha hmangaih na aia sum thlang zawk ah i ngai ti raw.
A dik a lom,nang ai chuan sum kha chu a thlang zawk ngei alom,a thlàn kha a ngai tlat ani Mahse chu chu a chhan i hre miah lo.
A chhan chu maw khatih hun lai khan a pa khan cancer natna a nei tih doctor ten an hre chhuak a,an hriat chhuah meuh chuan alo tlai tawh hle a, apa enkawl na tur pawisa chu hmeichhe tleirawl ve mai khan engtin nge a neih ang,a hna thawh thin i hriat ve tho kha.
Chuan Da hae chu i nu khan a duh lo tak zet tih chu nangpawh in i hriat kha,kha i nu khan Da hae pa damloh na kha remchang ah hmang in Da hae chu pwisa hmang chuan a thlem a,nang leh pawisa chu duh a thlàn tir a,apa damlo chung pawh in Da hae chuan nang chu a thlang tho che.
Mahse vawin khat chu a pa natna chuan zual lam a rwn pan leh a,apa na tuar lai hmel kha a hmu thei thlawt lo a,chuta kar ah doctor te chuan ram dang a in enkawl vat a nih loh chuan a dam zwh an rin loh thu chu an hrilh leh a, Monica cuan duh thlan tur a nei tawh lo,apa a neih chhun meuh meuh chan kha a ngai ngam thlawt lo ani.Ani chuan thutlukna chu siam in nang a hmangaih em em chu kalsan mai che chu atum ta zawk ani.
Da hae chuan apa chu damdawiin tha tak doctor in a hmun hrilh ah chuan enkawl ani a,a pa pawh a ziaawm chho viau a,ani chuan hna hahthlak tak tak a thawk reng bawk,ani nen hian restaurant khata kan thawhna atrang a in hria kan ni a,kan chanchin kan in hrilh chuan keipawh in khawngaih na ka nei hial a,ka bula awm ve tur hial in ka swm  reng a ni,ani nen chuan kan cheng dun chho ta a,apa chu damdawiin lam ah enkawl reng ani a,a hnathawk zo apiang in a pa a awm pui leh thin..nitin in apa na tuar lai hmel a hmu thin a,chu chuan a ti tap fo thin.nikhat chu a apa nà chuan zual lam a rawn pan chho leh in keini pawh damdawi in lam ah Chuan kan kal ve a, Da hae pa cu ana ti chu a lo vial ngawng ngawng a,chu mi a hmuh chuan a mittui a luang nasa a sin,apa chu a thi zui nghal mai a,kha ta tang khan Da hae chuan damdawi in hi a hlauh in a hlau a,vawi khat te pawh kal leh a duh tawh ngai lo.

 MY ALIEN (V Ff) # Completed Where stories live. Discover now