Jimin nen hna kan thwh zawh hnu chuan jimin chuan in thleng chu min thlah a.
"I lo va thleng tlai ve,keimah in ka lo ei mai sin"
Miya unnie chuan a thil eina tih fel pah cuan ati a."Ka ei tawh lom"
Ka room ah ka chho nghal a,ka in thlak zawh chuan Inhnuai lam ah chuan ka chhuk thla leh,unnie pawh dawhkan ah a laptop nen lehkha nen alo in chhawp hnawk nuai a,a bulah chuan ka thu ve nghal."Unnie, Tae Tae kha ka hmu leh sin"
"Mawhh" a thil tih lai tawp meuh chuan ka lam a rawn hawi nghal.
"Unnie Tae nen hna kan thawk dun dawn,a secretary ka ni dawn" thawk ka lak zawh chuan ka ti a.
"Engtin nge a thlen theih"
"Unnie Korea a company pakhat nen a in remna kan siam kha Tae Tae te company hi alo nia"
mak tih hmel tak chuan min en a.Jimin nen an lo in hriat dan te leh thian tha tak annih thu te pawh chu ka hrilh a.
"Monica,
Jimin hi engkim hrilh mai la""Tae nen hna in thawh ho theih loh thu hi"
"Mahse engtin nge ka tih ang"
"Jimin hian Tae nen in inngaizawng thin tih hi a hriat hun ah engtin nge a awm ang,
Tun thleng in ila hmangaih bawk tih te thleng te hian hre vek ta se""Lungngai suh unnie, chutiag a thleng lo ang,, Kim Taehyung nen in zawmna kan nei tawh lo"
"Ani chuan nupui hual a nei tawh lom""Mawhh"
"Kim Taehyung chuan nupui hual anei amawh!!!
Engtin nge a tih theih,nang in nà tak in i tuar a,tun rei tak hrehawm takin a mah vangin hun i hmang bawk a,tunah a ni chuan hmangaih dang alo nei leh tawh amawh"
Unnie chu a thin a rim khawp mai."Lungngai suh Monica, nang pawn Jimin I nei alom,ani chuan a tih hrehawm ve che ka ringlo"ka kut rawn vawn pah chuan ati a.
Ka lu lo bu nghat nghat a.
Ka room lam chu ka pan nghal a.
Unnie hian Taehyung hi ala hmu lo hrim hrim a,mahse a chanchin chu a hre ve vek,
Taehyung nen hian kum 6 lai chu kan in zui ve tawh a,kan hlim dun em em thin,mahse an ni leh keini chu kan khawihsak dan a in thlau lutuk a, anu khan kei hi Tae tan khan min duh lo a,chu mi hre reng chung cuan kan in kawp reng tho.Kha mi zan kan in a ka lut chu ka pa chu chhuat ah alo mu reng a, ambulance ko in ka pa chu damdawiin ah kan hruai nghal a,doctor chuan ka pa chu cancer ani tih min hrilh khan ka rilru chu a bing nghal mup mup a,tih theih lah ka nei der silo.
Ka pa cancer chu a last stage alo ni der tawh a,kan lo hre har zawk hi alo nia,ka pa enkawl tur in sum lah ka nei silo,kei partime a hnathawk ve mai mai hian engtin nge ka pa enkawl na tur ka neih theih ang, doctor chuan ramdang ah in enkawl na tha a dawn ngei a ngai tih min hrilh bawk si, engtin nge sum ka nei ang.Rilru khingbai deuh a ka awm lai chuan phone call ka dawng a, lehlam a mi chuan Tae nu a tih thu sawiin in hmuh pui ah min rawn sawm a.
Cafe shop ah chuan kan in hmu a, Tae nu chuan a bag a trang chuan lehkha hi a rawn phawrh a.
"Hetah hian i pa enkawl na tur sum tam tak a awm,la la i pa chu enkawl ang che"
Lehkha chu ka la a,
"ka lawm e"
Tunah chuan ka in duh tawk na ka dah that angai,nakin ah ka la rul leh vek ang.Ka bag a dah luh ka tum lai chuan.
"Ka fapa hi kalsan ang che"
A coffee chu a in nghal.Ka ding dawt a,ani hian he pawisa leh Tae hi in thleng tur in min ti amawh!!??
YOU ARE READING
MY ALIEN (V Ff) # Completed
De TodoThiantha tak pahnih,ram hran ah ve ve a awm in,an hmeichhe duh leh hmangaih em em chu mi thuhmun alo ni si,,, An chungah enge thleng zel ang? I hriat duh chuan chhiar tawp rawh