Jimin chuan hna kal tur chuan min rawn sawm a,kan in zui chhuak ta a.
Jimin nen chuan company chhung kan luh chuan kan kal hrang a, keiin Tae Tae coffee tur chu la in office lam chu ka pan nghal a, a hnen a lawm thu sawi ka duh ve hranpa bawk nen.
A lo thlen hma in a coffee tur chu a dawhkan ah ka dah mai ang tiin office chhung ah chuan ka lut a.
Tukverh Darthlalang hma a min hnung chhawn zawng a ding ka hmuh chuan min tiphu chiang khawp mai.
Tae Tae mawhh??
Alo kal ala hun silo a.Ka khuh kherh kherh a,muang chang chuan a rawn her riai riai a.
"I coffee tur"
Tih pah cuan ka coffee ken chu ka hmuh a."Dawhkan ah khan dah rawh"
Tih pah chuan a chair ah a rawn thu thla ve nghal.Coffee chu muangchang chuan a in a,a bulah ngawi reng in ka lo ding reng thui.
"Sawi duh i nei ami"
A rawn dak chhuak leh chuan ati a."Tae Tae...ahhh Sir"
"Tae Tae tih khan min ko rawh"
Nui hmiah silo chuan a rawn ti."Mahse nangman min ko...."
"Kha kha chu theihnghilh rawh. Tunah chuan Tae Tae ti in min ko rawh"
Sawi pawh ka sawi zawh hma chuan ka tih a."Mahse kan pu i ni sia...midang in.."
Ka kuttin chu ka kheuh neuh neuh a."Midang ngaihdan ah buai suh"
"Chuan enge sawi duh i neih chu sawi vat rwh""Eng lo ania.....Nimin vang khan lawmthu ka hrilh duh che a, ka lawm e"
"A ho lutuk engah mah ngai suh,,midang pawh i awm ang khan awm se ka tih ang tho khan ka ti ang"
"Ka hrethiam e,, anih ka chhuak phawt ange"
Kawngka lam hawi chuan ka in her a."Da hae....." Zawi tak, fiah tak si chuan a rawn ti. Ka leh hawi leh nghal.
"I tha tawh tak tak em"
"Immmm"
Ka lu chu ka bu nghat a."I that tawh chuan a tha e,i chhuak thei tawh e"
Office atrang chuan ka chhuak a.
"Ti nge vawin hi a awm dan a danglam thut le.
Ti nge ka chungah that a chhuah tak thut chhan hi ni ang.
Ani hi a damlo zawk tih na em ni le"
Keima hriat tawk lek chuan phun melh melh a."Taehyung office ah a awm em"
Jennie mood fuh hmel deuh a lo kal chuan a ti a.Ti nge maw he nu hi zing kar kar ah a rawn lan leh tak le,,,tih tur te hi a nei ve lo a mawn le.
"Immmm"
"A that chu... vawiin chu Taehyung nen kan leng dawn a,,,a hnathawh tur neih chu khawngaih in nang hian lo ti vek mai rawh aw"
Kawngkhar chu a hawng zui nghal a. Ala khar ring em em zui.Avan zak thei lo tak.engtin nge Tae hnathawh tur zawng zawng thawk tur a min tih theih zawk le.
Rei lo te ah Tae nen in kuah chung chuan an rawn chhuak a.Jennie chuan Tae chu in ti neitu tak chuan a kuah chial a mahse Tae erawh a hlim hmel ve teh chiam loh.
"Tae vawiin chu hmun nuam deuh a kalna tur ka hria nia awww"
"Monica nichin a ka sawi kha i hria ti raw""Aw hria e"
"Kal tawh ang oppa"
Tae chuan ngawi reng chuan min en a.Jennie chuan a kuah chhuak nghal daih."Kha nu kha tu nge a nih a,avan chapo hmel ve a,ka ei lo chi zawng tak ani".
Ka bul a thu ve nu chuan a rawn ti a.
YOU ARE READING
MY ALIEN (V Ff) # Completed
RandomThiantha tak pahnih,ram hran ah ve ve a awm in,an hmeichhe duh leh hmangaih em em chu mi thuhmun alo ni si,,, An chungah enge thleng zel ang? I hriat duh chuan chhiar tawp rawh