Monica pov
"Tae kal suh,ka hmangaih lutuk che sin,min kalsan suh" ka harh chu thlan hian minlo bual huh vek chu ni in,kha thil kha ka mumang mai mai ani, ka khum tlang a unnie lo thu chuan mak tih hmel tak chuan min lo en a,ka lamah lo kal hnai in min rawn kuah nghal.
"Unnie, ani kha ani, alo let leh, kim Taehyung kha alo let leh" unnie awma ka hmai phum pah chuan ka tap vak vak,unnie chuan ka hnung chu alo zut hliau hliau a.
"Awm hah dam rawh,i khawsik vang anih kha,ei tur ka lo lak ang che" unnie chu in hnuai lam ah chuan a chhuk thla nghal.
Unnie chhuak veleh chuan ka khum atrang in ka tho chhuak,ka bawm chhung a thlalak awm chu phawrh in ka thlir nghal vawng vawng
Chhuak em em chuan ka trap leh ta,unnie chu ka eitur keng chung chuan a rawn lut vat,a thil ken lai chu dah in min rawn kuah leh nghalV POV
Proggrame kan hman mek lai chuan phone call ka dawnga, caller id ka en a,ka secretary ani, kawngka hnunglama chhuah na awm ah chuan ka chhuak a,ka secretary chu ka be zui leh nghal, company a thil thleng chungchang te chu a rawn sawi a, phone chu kan dah zui nghal. Party na hmun ah chuan luh leh mai ka tum a,jimin chu hlauthawn hmel em em in a rawn chhuak a, hmeichhe pa1 hi a rawn pawm a,a car a a dah lut tur chu a hmeichhe pawm hmel chu a rawn lang a, Da hae ni, ka car awmna lam chu ka pan nghal vat a,jimin car chu ka zui ve ta a, damdawiin lam a pan dawn ni ngei tur ani,ani chu ka zui zel a,mahse a car chu a her let leh daih, damdawiin ah kallo in in pakhat kawt ah chuan a car chu a ti ding ta zawk a, Da hae chu a pawm lut nghal. In hma ah chuan ding in "hei in hi maw Ka Da hae lo chenna thinna chu,kum tam tak min bikruk sanna in chu" car chhungah chuan lut leh in ka thu ta reng a,jimin pawh a rawn chhuak har tawh khawp mai, a tha lo hle a mawn ni dawn le.
A rawn chhuah har tak em avang chuan ka appartment lam pan chuan ka haw ta rih a, shower ka nei a,ka room ah chuan vawin thil thlen dan cu ka ngaihtuah let vang vang a,ti nge kei aia sum thlang tu hi ka theihnghilh theih loh, Engvangin nge ka nun ah natna thlen leh tur in a rawn in lan leh,ka hma a pangpar awm chu darthlalang hma ah chuan ka paih nghal, darthlalang chu ka thlir reng a,ka thinrimna hi ka inthunun theih thlawt lo ka kut chuan darthlalang chu ka hnek nghal, chu veleh dar thlalang chu a rawn keh ri nghal chhuai, ka kut a trang chuan thi sen chu a far nghal zawih zawih.
_________
JIMIN POV"Miya? Monica a tha tawh em"
"Aw tha tawh e,hna ah a rawn kal tawh kha,a rawn la thleng lo em ni".
Monica hna ah a rawn kal amawh, A dam that loh teh reng nen ti nge hna ringawt hi a buaipui le,a hriselna pawh ngaihtuah leklo in.
Ka office kawngka atrang chuan Monica chu a rawn lut nghal,a la dam tha lo tih a hriat khawp mai,a hmel te chu a dang lép a, a heh sen vam ham thin kha a hil huk a,hmelhlim em em chuan min be reng.Hetiang mi anih vang pawh ani mah na,min hneh em em thin,a chak loh na hi tumah hmuh tir a duh ngai lo."Ti nge hna ah ilo kal a,I la dam that loh kha"
"Ka dam tawh lutuk alom,nimin vang khan ka lawm lutuk" nui sang chuan a ti a,a nuih zawng chuan a biangsum chu a khuar duk a,damlo mah ni se a hmeltha tak zet,,, hmeichhe tam tak pawhin a damlo hmel pawh hi an la tluk chuang lo.
_____________
"Monica thil ei ang hming"
"Awle" a lu chu a bu zeuh a."E, Tae nang i ni maw, Monica nen lunch ei chhuak kan tum a,lo kal ve ta che"
"Aw le,keipawn lunch eichhuak tur in rawn sawm che ka tum a"
Tae te nen kan pa3 chuan lunch ei chhuak tur chuan kan chhuak ta a.
Kan company bula restaurant ah chuan kan chawl a,.
"Tae khawi nge Jennie hi"
"Shopping tur in a chhuak anih kha,jimin Jennie chu i hriat kha" tih pah chuan min rawn nuih vur vur a.
Jennie chu ka hria lom, shopping nuam atih zia chu.
"Tae engtin nge Jennie nen in in hriat a"
"Englo ania,ka nu in ka nupui atan tiin min hmelhriat a, kan han in hmu ve a, kan lo in nel phian a,kan inlo inhmuh ve reng tak ah chuan kan lo inkawm ngeih ve phian a,chuti deuh chu ni mai"
"Chuan in innei dawn ta mi"
"Ka hre lo le,in neih te pawh kan la in neih ve mah na" tae chuan nuisang chuan a ti a."Inni neih hun ah chuan min sawm ve ang chu ti raw?"
"Lutuk tlat,nang chu chiangsa lom" nui pah chuan a rawn ti leh a.
"Ka lawm pui che" tih pah chuan a dar chu ka beng thek thek a.
"Ka lawm e, nang pawhin min lwm pui ve dawn lo em niMonica" tae chuan Monica chu nuisang chung chuan a en a.
"Monica chuan hnuai lam a lo bih ngar ngar"
"Monica" a dar chu ka sâwi a, a phu zawk.
"Ka lawmpui che!" Rang tak chuan tae en chung
chuan ati a.
"Ka nuam sam chiah lo, jimin ka lo va haw hma thei mai angem" aw tih nan chuan ka lu ka bu nghal a,a kal nghal a.
YOU ARE READING
MY ALIEN (V Ff) # Completed
AcakThiantha tak pahnih,ram hran ah ve ve a awm in,an hmeichhe duh leh hmangaih em em chu mi thuhmun alo ni si,,, An chungah enge thleng zel ang? I hriat duh chuan chhiar tawp rawh