5. Fangirl

58 6 0
                                    

!!!Spoilery do
Spider-Man: Far From Home!!!

Rok temu, gdy pisałam moje pierwsze odczucia co do Spider-Man: Far From Home, postanowiłam nie wystawiać temu filmowi oceny. Chciałam jeszcze raz obejrzeć tak na chłodno, żeby móc się przekonać, czy i za drugim razem będę się tak dobrze bawić.

No i cóż...

Faktycznie bawiłam się tak samo dobrze XDD.

Znowu się popłakałam. Znowu fangirlowałam. Znowu krzyczałam, aby dali Peterowi w końcu odpocząć. Dostrzegłam nawet kolejne detale (na przykład to, że podczas walki w Londynie Peter się podpalił).

Moja ocena postaci pozostaje ciągle taka sama. Dodam tylko, że uwielbiam tego czarnoskórego nauczyciela (nie pamiętam jak się nazywa). Mógłby mnie uczyć.

Nadal scena z pociągiem wywołuje u mnie rage. W sumie każda scena, gdzie Peter dostaje po mordzie/tyłku/jakiejkolwiek części ciała powoduje u mnie rage. Ale jakoś tak ten pociąg zapada najbardziej (żeby nie powiedzieć najmocniej) w pamięci.

Czyli skoro drugi seans dał mi praktycznie takie same feelsy co ostatnio, to myślę, że nie ma sensu pisać nic więcej oprócz oceny.

Panie i panowie, niniejszym ogłaszam, że Szpuder Man: Nie lubię pociągów, choć czuję pociąg do MJ otrzymuje ode mnie 9/10 w skali Beauforta.

((((chciałam dać ocenę niżej za poharatanie pajączka, ale niech im będzie))))

Mᴀʀᴠᴇʟᴏᴡʏ ŚᴍɪᴇᴛɴɪᴋOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz