ᴏɴᴇ

21.8K 1.4K 1.3K
                                    

pov hyunjin ::

Kafamda hissettiğim ufak acı ile gözlerimi açtım. Jisung'un kıkırdamasını duyunca dikleştim.
"Jisung dayak mı istiyorsun amk!?"
Jisung kafasını hayır anlamında sallayıp değişik hareketler yaparken alnıma vurdum. Nasıl bir salakla arkadaş olmuştum ben?
"Sus ve dinle." Dediği ile yüzümü elime yaslayıp yanıma oturmasını bekledim.

Yanıma oturup heyecanla anlatmaya başladı.
"Minho çıkışta beraber yürüyeyim dedi. İnananiliyor musun?! O kadar heyecanlandım ki sadece kafamı sallayabildim." Sadece gülümseyip kafa salladım. Aptal aşık.
"Neyse seninki geldi." Seninki demesi ile kaşlarımı çattım.

Benimki falan değildi. Ondan hoşlanmadığımı daha ne kadar dile getirmeliydim? Duyduğum ıslık sesi ile Felix'e döndüm. Biri Felix'e ıslık öttürmüştü. Felix'e bakınca neden öttürdüğü anlaşılıyordu. Giydiği siyah mini eteği; eteğinin içine sıkıştırdığı gömleği, gömleğinin üstünde bollaştırmayı unutmadığı kravatı; kravatı ile uyumlu dizine kadar çorapları ve az topuklu siyah botları ile cidden iyi gözüküyordu.

Felix zekiydi, böyle giyinmesinin hoşuma gittiğini biliyordu. Böyle giyinmesinde sorun yoktu ama okulun yarısı ona kötü davranıyor, kızların neredeyse hepsi ondan nefret ediyor ki bence bunun nedeni onlardan bin kat daha güzel olması. Ya da bazı sapıklar onu izliyordu.
Hepsi sinir bozucuydu. Felix'in kendini koruyamaması daha da sinir bozucuydu.

Düşüncelerimden Jisung'un konuşması ile ayrıldım.
"Çocuğu yeseydin Hyunjin, senin bakışlarını farkediyor biliyorsun değil mi?" Cidden farkediyor muydu? Hemen bakışlarımı Jisung'a döndürdüm.
"Beni reddettiğinde bıraktım."
Jisung dediğime göz devirdi.
"O zaman daha 10 yaşındaydınız, gerizekalı." Ne yani 10 yaşında olmam beni reddettiği gerçeğini değiştirmiyordu.

Ayrıca tek reddetişi o değildi.
"Sonra da reddetti." Jisung güldü.
"O zamanda 12 yaşındaydınız çünkü!"
Aşkın yaşı yoktur.
"Sonrasında da reddetti."
Jisung bu sefer kahkaha atmıştı.
"Çünkü onu dövüp çıkma teklifi ettin gerizekalı!" Sesi sonda sinirli çıktığında bir süre durdum. Ne yapayım 13 yaşındaydım onu döversem sert erkek olduğumu düşünüp benimle çıkar sanmıştım.

Hem o zamanlar benden uzundu. Lise de ne olduysa boy attım ve kaslarım gelişti.
O ise narin bir şeye dönüşmüştü. Gerçi bana göre hep öyleydi.

Hyunjin'in cok serefsiz olduğu fic vardı her fic birbirine benzemesin diye böyle bir sey yaptım 👍🏻
Umarım beğenirsiniz.
Kısa not: Şuan ikiside birbirinden pek hoşlanmıyor.

𝐥𝐨𝐥𝐢𝐭𝐚' 𝐡𝐲𝐮𝐧𝐥𝐢𝐱Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin