Atmayı unutmuşum, önceki bölümde Felix'in giydikleri :
Finale bir bölüm kalmışkee!
Oy atmayı unutmayın asklar ~pov hyunjin :
Bana doğru koşan sevgilime kucağımı açtım. Etrafta kimse olmadığından bana sarıldığı gibi onu kucağıma almış ve dudaklarına uzun bir öpücük bırakıp geri yere indirdim.
İkimizde yavaş adımlarla okula yürüken konuşmuyorduk. Dün oldukça güzel geçmişti. Bir sürü şey yapmış günün sonunda da Jisunglara gitmiştik.
Sanki bütün o birlikte olamadığımız zamanın acısını çıkarmış gibi hissediyordum."Çıkışta, sana gelmemi ister misin?"
Sorduğum soru ile gülümseyip kafasını salladı. "Olur ama derste çalışacağız. Sakın kendini kaptırma!" Gülerek söylediği şey ile bende güldüm. Kendimi kaptırıp bir şeyler yapacağımı o da çok iyi biliyordu. Belki.. beş dakika ders çalışıp yapardım. Yarım ağız sırıtıp yanağına öpücük kondurdum.Bugün de çok güzel olmuştu. Havanın soğuk olmasından dolayı eteğinin üstüne kazak ve eteğinin altına kalın kilotlu çorap giymesi beni sevindirmişti. Onun üşümesi istediğim son şeydi.
Sonunda okulun bahçesine vardığımızda konuştum."Senin yanına mı otursam? Nasıl olsa yanın boş." Bir süre düşündü."Ama Jisung?" Aman Jisung'u siktir et.
"Bir şey olmaz onun aklı varsa yoksa Minho' da." Kıkırdamış ve kafasını sallamıştı. "Pekii." Gülerek okula girdiğimizde üzerimde hissettiğim garip bakışlarla kaşlarımı çattım.
Tabii o bakışların benim mi yoksa Felix'in mi üstünde olduğundan emin değildim.
Belkide bizim üzerimizdeydi."Hyunjin!" Sınıfa doğru ilerlerken sınıfımızdan çıkıp bize doğru gelen Jisung'a çevirdim gözümü, acele ile yanımıza gelmişti.
"Bunu görmediniz mi?" Okul sitesine -öğrencilerin olduğu- girip anonim hesabın gönderdiği fotorafı bize uzattı.Fotoraftakiler bizdik ve bunu çeken kim ise bizi öpüşürken çekmişti. Dün gittiğimiz bir yerde çektiği belliydi şerefsizin. Bu o kadar büyük bir sorun değildi. Sonuçta ikimizinde eşcinsel olduğu biliniyordu. Fakat Jisung altlara indiğinde Felix'in aynı yerde başka biri ile öpüştüğü fotorafı gördüm.
En sonuna da 'Sürtük olduğu buradan belli.' notu düşülmüştü. Tabii şaşırmıştım, bana o yere daha önce hiç gitmediğini söylemişti. Bu sefer dinlemeden hareket etmeyecektim.
Gözlerimi Felix'e çevirdiğimde hızla ağlayarak oradan uzaklaşmıştı.
Bunlar yalan olsa, kendini savunurdu değil mi? Demek ki yalan değildi.Jisung'da şaşkınlıkla bana bakıyordu.
"Jisung.. bunu kimin yayımladığı hakkında bir bilgin var mı?" Jisung kafasını hayır anlamında salladığında Jeongin bize doğru koşarak geldi.
"Fotorafları-" Lafını keserek cevap verdim. "Gördük, kimin yanımladığını biliyor musun?"Bana cevap vermeden önce etrafa bakındı."Felix nerede-" Sinirlerim sınırı aşarken bağırarak konuştum.
"Jeongin bana cevap ver!" Biraz korkmuş olacak ki geriye kaçmıştı.
"E-eunbae adında bir çocuk, kardeşi bizim sınıfta fotoraflara bakarken ağzından kaçırdı.." Devamını dinlemeden adımlarımı Eunbae'nin sınıfına yönelttim. Bu kadarını duymam yeterliydi.Diğer bölüm finall bu kitabında sonuna geldik 🥺🥺
Umarım beğenmişsinizdir sizleri seviyorum!💓Yeni yayımlayacağım Hyunlix konusunda vampirli bir şey düşünmüştüm ama Felix'in cadılar bayramına özel prens olduğunu görünce.. prensli bir kurgu buldum. Ne dersiniz?
Son olarakta Felix'in giydikleri;
Kilotlu çorap olduğunu varsayın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐥𝐨𝐥𝐢𝐭𝐚' 𝐡𝐲𝐮𝐧𝐥𝐢𝐱
Roman pour Adolescentshyunie: gömleğimi yıkayıp ütüleyip getirsen iyi edersin.