hyunie
kendini iyi hissediyor musun?afetim
hmhmhyunie
o zaman bugün 15.30'da buluşalım
seni almaya geleceğim.afetim
pekii, nereye gideceğizhyunie
seni geleneksel bir çarşıya götürmeyi planlıyorum orada sevdiğim bie lokanta var.afetim
güzel olacak desene
heyecanlandım|hyunie
ayrıca orada bir şeyler de yaparız diye düşündüm. eğlenceli vakit geçiririz, sonuçta ilk randevumuz.afetim
ilk randevumuzdu değil mi?|
ilk randevum..|
o zaman hazırlansam iyi olacak!hyunie
acele etme, seni seviyorum.afetim
oh.. |
garip oldum|
ben de seni seviyorum <3pov hyunjin ::
Kenardaki arabanın camına son kez bakarak saçımı düzelttim. Cidden yakışıklı gözüküyordum. Bana düşmemesine imkan yoktu. Aklıma dolan düşünceler ile sırıttım. Belki bu gece tekrar-
"Hyunie!" Sesin geldiği yöne döndüğümde bana doğru gelen Felix'i gördüm.Tulum ona çok yakışmıştı. Ayrıca içine giydiği kazakta çok tatlıydı. O kadar tatlı olmuştu ki! Bana daha da yaklaştığında saçının bir iki bölgesini ördüğünü gördüm. Hafif makyajıda çok güzel duruyordu. Onu kendime çekip dudaklarına ufak bir öpücük bıraktım.
Tabii ki dünkü utançlığımdan eser kalmamıştı. O sadece gecenin verdiği şok ve heyecandandı. Ben Hwang Yakışıklı Kalp Hırsızı Hyunjin'im ve Lee Mükemmel Felix adlı kişinin kalbini çalmıl bulunmaktayım..
"Hyun.. gitmeyecek miyiz?" Düşüncelerimi bölen ses ile kafama hafifçe vurdum.Mal mal dikiliyorduk. Kim bilir kaç dakika olmuştu. Felix bu halime gülüp yürümeye başladığında bende yürümeye başlamıştım. Kolum ile vücudumun arasında biraz boşluk bırakmıştım çünkü koluma girmesini istiyordum. Sanki o da anlamış gibi koluma girmişti. Gülümsememe engel olamıyordum.
"Karnım cidden acıktı." Kafamı salladım, benimde karnım acıkmıştı. Bir an önce gitsek iyi olacaktı. Kenardan bir taksi durdurdum ve kapıyı açtım. İçeri girdiğinde bende yanına oturup kapıyı kapattım. Gideceğimiz çarşının adresini söyleyip Felix'e döndüm. Dışarıya bakıyordu, elimi elinin üstüne koyup sıkıca tuttum.
• • • •
Çarşının içine girdiğimiz gibi etrafa bakınmaya başlamıştı. Kore'ye özgü sokak satıcıları ve bir sürü eğlenceli mağazalar vardı. "Daha önce gelmiş miydin?" Sorduğum soruya şaşırmıştı.
"Çok mu belli ediyorum?" Sorduğu soruya kafa salladım. Meraklı bakışlarından herkes daha önce gelmediğini düşünürdü.
"Geleceğim biri yoktu. Ailemde Avustralya'da olunca.. hiç gelmeyi düşünmedim."Kafamı salladım.
"Sana bahsettiğim lokanta hemen şurada, Eunha noona çok tatlıdır. Yemekleri bir harika! Küçüklüğümden beri hep gelirim." Gülümsediğinde elimi sıkılaştırıp onu lokantaya sürüklemeye başladım. Zaten çok insan vardı, el ele tutuşmamız pek sorun olmazdı.Lokantaya girdiğimizde Eunha noona hemen bizi karşılamıştı.
"Seni hergele! Ne zamandır gelmiyorsun buraya." Kafama yediğim oklava ile bağırdım.
"Noona ya! Okuldan dolayı gelemedim çok çalışmam lazımdı." Eunha noona gülüp gözlerini Felix'e dikti.Felix bunu farketmiş olacak ki gözlerini kaçırıyordu.
"Adam olalı bir tane balık yakalamışsın! Aferin sana." Eunha noona sırtımı sıvazladığında Felix kıkırdamıştı.
"Hadi geçin size harika bir yemek hazırlayayım." Gülümseyip Felix'in elini tuttum ve cam kenarı bir masaya oturttum.Eunha noona süper güçleri ile anında masayı donalttığında Felix'te oldukça şaşırmıştı.
"Bu yıl çıkardığımız sevgili menüsünü beğenmeniz dileği ile!" Eunha noonanın yardımcıları son yemeği masaya bırakıp konuştuğunda kıkırdadım. Demek anlamıştı. Eunha noona dan hiçbir şey kaçmıyordu."Sevgilim, ilk hangisinden başlamak istersin?" Sorduğum soru ile utanmıştı. Ona ilk defa sevgilim dediğim için olmalı~
"Çok tatlısın Felix." Dudaklarımı yanağına yaklaştırdığımda parmağını anlıma yaslayıp beni kendinden uzaklaştırmıştı.
"Ortalıkta azma Hyun."Eheh~ Bu bölümün devamını da yazmayı düşünüyorum yani beraber geçirdikleri zamanı uzatmak istiyorum çünkü finale az kaldı!
Ayrıca yakında Changlix fici çıkaracağım. Farklı bir konu düşündüm.
Bir de ufak bir yardım lazım. Yeni bir hyunlix fici de çıkarmak istiyorum ama konu bulamıyorum.. Lütfen bana istediğiniz konuyu yazın! Fikir üretmeme yardımcı olacağını düşünüyorum~
Ayrıca umarım güzel bir bölüm olmuştur sizleri seviyorum 💖💞
Oy atmayı unutmayın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐥𝐨𝐥𝐢𝐭𝐚' 𝐡𝐲𝐮𝐧𝐥𝐢𝐱
Ficção Adolescentehyunie: gömleğimi yıkayıp ütüleyip getirsen iyi edersin.