felix
ceketini yıkayıp getireceğim, kokum çok sinmemiştir merak etme.hyun
gerek yok, senin olsun.felix
istemez, sana kalmadım.hyun
cekete bakışlarını görmeyen salaktır.felix
sen nasıl|
ne saçmalıyorsun, ceketi istesem kendim alırım.hyun
almaya paran yetmez
burslu okumuyor musun?felix
sen cidden amma gerizekalıymışsın ha
burslu olmam fakir olduğum anlamına değil zeki olduğum anlamına geliyor baka.
böylece annemler okul parasını artı harçlık olarak gönderiyorlar bana, o etekleri nasıl alıyorum sanıyorsun.hyun
ah, öyle mi? ben onları çakma sanıyordum.
görüldü•••••
Bir hafta sonra
pov hyunjin ::
Buruşturduğum kağıdı sarışın afetimin tamda kafasına hedefledikten sonra fırlattım. Sinirle bana döndüğünde sadece sırıtıyordum, bu sefer tepki vereceğini düşünürken sessizce önüne dönmesi ile suratımı astım. Beni tınlamıyordu, en azından deniyordu diyelim. Benim adım Hwang Hyunjin ise benimle konuşana kadar onunla uğraşacaktım.
Jisung'a yaptıklarından dolayı ona çok sinirliydim ama Jisung salağı sevgilisi ile mutlu olduğuna göre benimde eğlenmem gerekiyordu değil mi?
Sadece eğleniyordum canıım, kesinlikle ondan hoşlanmaya falan başlamamıştım. Sadece sarışın afet ile eğleniyordum. Tanrım, beni tınlamadığında acayip tahrik oluyorum. Gerçi ucundan tınlasa harika olurdu da.. neyse."Hyunjin, senin eşin ise Lee Felix olacak." Ne? Ne eşi olduk biz. Bir süre durup etraftaki sesleri dinledim.
Lee Felix ile proje eşi olmuşum lan! "Bundan sonraki derslerimde eşlerinizle oturacaksınız." Gülerek Felix'e bakarken elini alnına vurduğunu görmem ile gülümsemem daha da genişlemişti. Şimdi benden kurtuluşun yok Felix-ah.Teneffüs zilinin çalması ile kafamı Jisung'a döndüm. Yine ne düşünüyordu?
Kafasına yapıştırdığımda kendine gelmiş bana dönmüştü.
"Hadi kalkalım, Minho'mu özledim." Göz devirdiğimde yavaşça ayaklanmıştık.
Minho ile Jisung'un sevgili olmasının en iyi yanı Felix ile vakit geçirebilmemdi.
Genelde Changbin salağı, Minho, Jisung, Seungmin, ben ve sarışın hatun takılıyorduk. Ona bu lakabı yeni taktım çok hoş bence. Arada Chan hyung da katılıyordu.Yürürken Seungmin ile önümüzden giden Felix'e yetişip kolumu omzuna attım. Hızla kolumu ittirip Seungmin'in diğer tarafına geçerken Changbin gıcığı da bize katılmıştı, kolunu Felix'e attığında ona ters bakışlarımı gönderdim. Farketmiş olmalı ki yarım ağız sırıtıyordu. Ulan Seo..
Sonunda bahçeye çıktığımızda Kenarda oturmuş elinde süt ile duran Minho'ya yöneldik, tabii Jisung koşarak çocuğun üstüne atlamıştı.. Minho'da gülerek ona sarıldığında kusuyormuş gibi hareketler yaptım. Kıskanmıştım, sarışın afetle böyle olabilirdik. Gerçi yaptıklarımdan sonra böyle olamamamız normal. En büyük cezanında benimle konuşmama olacağını iyi biliyor, zeki çocuk.
Herkes banklara oturduğunda Changbin salağından hızlı davranarak Felix'in yanına oturdum. Tam kalkacaktı ki diğer tarafların dolu olduğunu farketti. Ben sırıtırken o da yüzünü elleri arasına almış konuşan arkadaşlarını dinliyordu.
"Felix şu proje için ne zaman görüşeceğiz?" Soru sormamla kısaca mırıldandı.
"Ben yaparım, beraber yapmışız gibi sunarız."Dediği şey ile kaşlarım çatıldı. Hayatta olmaz! Ben sorumluluk sahibi biriyim projede faydam olmalı! Az önce düşündüklerimi sesli şekilde dile getirdiğimde sadece göz devirmişti.
Kalkıp içecek alma kararı aldım, en sevdiği içecekten alacaktım.Çilekli süt alıp geri geldiğimde yerimde Chan hyungu gördüm.
"Eteğin çok güzelmiş Felix." Kibarca konuştuğunda Felix utanıp teşekkür etmişti. Aptal Hyunjin.. Senin nasıl gelmez aklına bu?!?
Hızla Chan hyung ve Felix'in ortasına geçip iki kişilik alanı üç kişilik hale getirmiştim. Chan hyung garip bakışlar ile zar zor banktan çıkıp konuştu.
"Ben yine size katılırım, şimdilik görüşürüz çocuklar."Herkes ona kısaca el salladığında elimdeki çilekli sütü Felix'e uzattım.
Bir süre bana bakıp konuştu.
"Diyetteyim, aromalı süt içmiyorum." Sütü bana geri iteklediğinde kısaca onaylayıp elime aldım. Aradan sadece saniyeler geçti.
"Hey Felix, yanlışıkla çikolatalı süt almışım. Çikolatalı süt sevmem, sen içer misin?" Seungmin'in ona uzattığı sütü hızla kabul eden Felix'e döndüm.Yüzümde oluşan zorla bir gülümseme Felix'in içmekte olduğu süte odaklandım.
Hatta o kadar odaklandım ki elimdeki süt patlayana kadar kendime gelemedim.Sonunda ilham geldi, aslında en büyük sorun Hyunjin'i süründürmemi istemenizdi. Açıkçası Hyunjin ficde vurdum durmaz bir karakter olduğu için süründürme bir işe yaramayacaktı. Bende böyle bir şey yaptım, tam sürünmüyor ama sürünüyor.. Anlatamadım anlayın,,
Umarım beğenmişsinizdir, biraz hızlı gelişti ama Hyunjin uzun süre bu durumda olacak yani kısa ama kötü bir sürünmeden daha etkili olur bence?
Sizleri seviyorum, yorum atmayı ve oy atmayı unutmayın lütfen!!Onlar bana yazmam için kuvvet veren şeyler~
Sarışın Afet ile mutlu kalın!!💕💖💗💓💖💖💝💞💞💕💘💖💗💓💖💘💝😽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐥𝐨𝐥𝐢𝐭𝐚' 𝐡𝐲𝐮𝐧𝐥𝐢𝐱
Fiksi Remajahyunie: gömleğimi yıkayıp ütüleyip getirsen iyi edersin.