Burayı geçmemenizi öneriyorum çünkü kitapta yazacağım karakterlerin kişilikleri animeden epey farklı kafanız karışmasın.
Chuuya Nakahara
Karakterler için belli bir yaş vermeyi planlamıyorum ama 18 veya civarında olduğunu söylebilirim. Tamamen sizin isteğinize kalmış.
Dazai'ın partneri.
Duygularıyla hareket eden ve onları dışa vurmaya çekinmeyen birisi
Ve Dazai'a aşık.
Tsundere değil ama farklı bir dere tipi de olduğunu söyleyemem Chuuya'nın aşkı çok saf, bunu demem yeterli.Dazai Osamu
Yine yaş olarak Chuuya'yla aynı.
Chuuya'nın partneri.
Mantığıyla hareket eden birisi, duyguları var ama onları önemsemiyor.
Fazla soğuk birisi bu sadece Odasaku'da istisna gösteriyor. Ona karşı tamamen açık.
Ve Chuuya'dan nefret ediyor.Son cümleyi yazarken çok çekindim...
Akutagawa Ryonosuke
Yaşı size kalmış yine belli bir yaş belirlemeyi planlamıyorum.
Anime Akutagawa'yla neredeyse aynı sadece Chuuya'yla pek iyi bir ilişkisinin olduğu söylenemez, bu da tamamen Dazai'ı örnek almasından kaynaklı.Sakunoduke Oda
Belli bir yaş vermiyorum öncekiler gibi.
Animeye göre bu kurguda mafyada daha yüksek bir mevkiye sahip.
Sıcak kanlı birisi, genel olarak herkesle iyi geçiniyor.
Dazai'la yakın bir ilişkiye sahip.Neyse kişilikler basit olarak böyle okudukça daha iyi anlayacağınızı umuyorum. Chuuya'nın neden Dazai'a aşık olduğuyla alakalı bir fikir yok elimde eğer gelirse flashback yaparım ama zaten Dazai gibi birine aşık olmak için sebeplerinin olması gerektiğini düşünmüyorum.
Haftada bir düzenli olarak bölüm atmayı planlıyorum tabi çok nadiren aksaklıklar çıkabilir ama fikrim bu yönde.
İlk bölüm birkaç gün içerisinde saat sekiz veya on arası gelir tam tarih veremiyorum şu an ama maksimum üç günü bulur.
Kendinize iyi bakın. sevgilerr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rain |soukoku|
Fanfictionuyarı: biraz fazla ağır bir kitap, aynı zamanda karakterler orijinallerinden çok daha farklı. fandoma yeni katıldıysanız okumanızı tavsiye etmiyorum. en başından böyle bir uyarı yapmam lazımdı ama farkına varamadım 270920