Day five (2. část)

603 36 25
                                    

Mé bezvládné tělo se skácí do Dracovo náruče. Rychle mě chytne tak, abych nespadla a sedne si spolu semnou na zem. Jeho hněv se vytratil a nahradila ho starost, smutek a výčitky.

Draco začne hysterčit. ,,Lynn! Lynn vzbuď se!" zatřese semnou.

Jenže z bezvědomí člověka snadno nevzbudíte a tak bezvládně mé tělo leží dál.

Draco chytí do rukou můj obličej. ,,Co jsem to udělal..." špitne si pro sebe.

Téměř okamžitě se zvedne a vezme mě do náruče. ,,Vydrž, Lynn." Rozeběhne se směrem k ošetřovně.

-

Po vyšetření si mě nechali na ošetřovně a teď čekají, až se vzbudím z bezvědomí.

Zmijozelský princ sedí na židli vedle mého lůžka a nervózně si pohrává se svým prstenem. Občas zvedne pohled, ale jakmile spatří mé, bezvládné tělo, které je v bezvědomí kvůli němu, rychle svůj pohled opět sklopí.

Z chodby se ozvou hlasité kroky. Draco znervózní a rychle zaleze za skříň, která je kousek od mého lůžka. Nechce, aby ho někdo viděl, jak se strachuje o malou Nebelvírku.

Najednou se dveře rozrazí a dovnitř vběhne Harry, Ron a Hermiona. Co nejrychleji přiběhnou k mému lůžku a zkoumají, jestli jsem v pořádku.

Madam Pomfreyová k nim i hned přiskočí. Všichni tři po sobě hodí pohledem a poté se ozve Hermiona. ,,Co se s ní stalo?" nervózně přešlápne z jedné nohy na druhou, stejně tak, jako Harry s Ronem.

Madam Pomfreyová pohledem zabloudí ke mě a poté zpátky ke Golden triu. ,,Slečna Emersonová prý z ničeho nic omdlela. Víc nevím, pan Malfoy nebyl zrovna výřečný." povzdechne si.

Harry, Ron a Hermiona po sobě hodí nechápavý výraz. ,,Malfoy?" nadzvedne obočí Ron. Madam Pomfreyová přikývne. ,,No ano, to on tady slečnu přinesl na ošetřovnu." pousměje se.

Všichni tři nechápavě vykulí oči. ,,Děkujeme." pohotově ze sebe vydá Hermiona. Madam Pomfreyová přikývne a přejde k ostatním pacientům.

Golden trio se přesune blíže ke mě a ujistí se, že je nikdo neslyší. Nevšimli si však Malfoye, který stál schovaný kousek od nich a všechno slyšel.

,,Co když jí něco udělal Malfoy?!" zašeptá podezíravě Harry. Ron přikývne. ,,Slyšel jsem, že je prý někdo zaslechl se hádat na chodbě." Harry naštvaně zatne pěsti. ,,Až zjistím, co jí provedl, bude litovat, že se kdy narodil." odhodlaně se vydá pryč z ošetřovny, s úmyslem najít Draca Malfoye.

,,Harry ne!" Ron a Hermiona se co nejrychleji rozeběhnou za ním.

Když si je Draco jistý, že už odešli, vyjde ze své skrýše. Naposledy se na mě podívá a odebere se na svou kolej.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 03, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Let me go, Malfoy!Kde žijí příběhy. Začni objevovat