chapter 19 JIMIN FF

120 22 13
                                    

JIMIN POV

Thil kan ei zawh chuan kan chhuak nghal a, pawn a kan chhuah chuan kan motor chuan min lo nghak reng tawh a,ka chenna hmun lam pan chuan kan kal ta a.

Hun rei tak chhung chu ka be tawh lo a,zanin chuan amah biak a,ka rilru put hmang zawng zawng hi hrilh vek ka duh tawh ani,ani chuan engtiang pwh in ngai se ka pawi ti twh lo,ka phone chu la in ka first contact chu hmet in ka dial ta.

Ani bulah chuan ka duh thu ka sawi chhuak ta, phone leh lama mi chu a ngwi vung vung a,ka awm a tinuam lo vek,chhanna hmuh ngei ka duh bawk si,mahse eng chhanna nge ka dawn ang tih ka hre silo.

Ka huaisenna zawng zawng sawm khawm in " eng chhanna nge min pek dawn" tih chuan ka zawt a.

Ka zawh rual  chuan  ka chhanna duh ka dawn theih nan ka rilru chuan ka  tawngtai nghal zui mawlh mawlh.

Mahse eng chhanna duhawm nge ka dawn tak hi,khawvela chhanna duhawm ni mai in ka hria "keipawn ka duh che lom" tih chhan na ka dawng ta.

Tunah chuan inthup reng ngaiin ka hre tawh lo,in hmuhpui ah ka sawm a, ani pawh chuan alo remti ve nghal a,kan phone chu kan dah zui nghal.

Ka hlim lutuk chu tumah ngaihtuah hmanlo in ka au vak,hobi hyung muhil chu a rawn thu tung nghal út, ka kà chu ka hup nghal,hobi hyung chu a meng siar siar a,mahse ani pawh a khum ah a mu zwi leh nghal.

Ka mut hma chuan ka phone chu off ka tum in ka tín ran a, thil hriat chhuah ka nei"huizz,, keihian in hmuh pui ah ka sawm a, kan inhmuh na hmun leh a hun tur  ka hrilh hre reng reng hleinem"

Ka phone leh vat a "naktuk zan dar 7ah in in atranga hla lo te Lauren restaurant ah kan inhmu dawn nia"

"Awle"

Phone ka dah hma chuan "nalh deuhin rawn kal rawh aw"
Ka phone chu ka dah nghal.

Ka khumah chuan ka kut chu kham in ka chunglam thil awm chu thlir in ka muhil zui ve ta a.

Yummy pov

Vawiin hian jungkook chu engkim ka hrilh tur ani,keihian ani nilo in midang hmangaih ka neih thu hi.

Jungkook chu ka phone a,vawin a inhmu tur in.

Ka phone a trang reilo te, mins 10 hnu vel ah jungkook chu phur hmel tak chuan a rawn kal a, mak tak maiin a hlim hmel ka hmuh chuan ka nà vawng vawng.Mahse vawin hian engkim ka tih tawp vek angai tlat si.

"Jungkook vawin chu hlim deuh in hun hmang dun ang aw,i duh duh kan ti dawnnia"

"Tak tak maw" phur fe chuan a rawn ti a.

"Aw" tih pah chuan ka lu chu ka bu nghut nghut a.

"Enge kan tih ang" ti chuan ka zawt leh.

Kan  thil tih tur a ngaihtuah aniang, van lam chu a melh ngar ngar.

"Vawin chu.....cinema en dun ka duh" a rwn ti a.

"Aw le "
Kal ila.

Jungkook chuan ka kut chu rawn la in a vuan a, kan kal dun lai chuan a nui sang reng a, a hmel hmuh a hrehawm ngei mai.

Cinema hall kan thlen chuan kan popcorn ei tur lei  tur chuan jungkook chu akal a,kei chuan hall chhung lam chu ka pan a, engthil nge ka hmuh tak hi, "jimin hetah maw,chupawh hmeichhia nen" ka ke pen chu ka ding nghal. Jungkook chuan ka dar a rwn khawih a, ka phu chiang lutuk.

"Enge ni ta,enge ilo en a"

"Engmah maw le"
Lut ang tih pah chuan a kut ah ka vuan a, horror movie kan en a,kan thil en pawh ka rilru ah a wm theilo, engtin nge jungkook hi thudik ka hrilh ang tih ringwt chuan ka rilru a ti buai a.

BORN SINGER  #CompletedWhere stories live. Discover now