YUMMY povAirport ka thleng chu Jackson hmuh tum chuan ka hawi kual ka hawi kual a.
"Naute" tih pah a kut vai lauh lauh a lo phar Jackson ka hmuh chuan ka pan nghal a,ka luggage chu min ken pui in a car ah chuan kan 2 chuan a hnung ah chuan kan lut nghal a.
"Papa ka pi hmuh ka hmasak duh, damdawi in lam kan pan nghal ang"
Damdawi in chu pan nghal in ka bungrua te chu driver kan phurh haw tir thung a.
Jackson hi ka cousin ani a,ka pa hian a fapa ang mai a enkawl in a duh sak hle a,ani pawh in min duat hle bawk,tet te atrang in naute tih hlir in min ko thin a, keichuan Papa tiin ka ko fiam thin,ka tet te atrang a ka koh than tawh a vang in ka koh phah reng ta nih hi.
Ka chhung te bulah chuan ka lungngaih na te hi ka ti lang tur anilo ti a in fuih in chhel tak a lan tum chuan ka in hum ruh ve nasa khawp mai.
Ka pi chu ICU ah chuan alo mu bàm a,ka hmu chu ka in sum thei thawt lo,ka tap leh ta.
Jackson chuan min rawn buaipui nghal vat bawk.Ka nu leh pa te pawh doctor an hmuh zawh hnu ah cuan kan awmna lam ah chuan an rawn kal ve nghal a,ka pa cuan "doctor chuan hma a sawn thu a sawi ani awm e"
Kan vai chuan kan thawveng huai a.Ka pa chuan ka pi chu a awm pui a,kei leh ka nu leh Jackson te chu in lam ah kan let leh thung a.
---------------
Time skip.....Ka pi pawh damdawi in a trang a a chhuah a trang in thla hnih lai a ral ve ta der mai.
Kei chu lehkha zir zawm tawh lo in ka tuina ber artist nih tum chuan zirtirtu tha tak hnuai ah ka zir ve a,ka tet te a tranga ka tuina a lo ni ve bawk nen ka kalna lam tur chi tak a nih ka ring,keipawh in hma ka sawn chak viau mai.
Keimah a in lemziahna tur bik room ka nei a,tah chuan hun ka hmang thin..
Lem ka ziah 2 te chu nitin ka en fo thinJimin lem hi ka ziak fo thin a, ani hi ka theihnghilh thei lova,ni khat té pawh theihnghilh ni ka nei ngai lo
A lem ka ziah ka en hian ka mittui te hi dan rual loh in an rawn chhuak ngei ngei thin.Kan nunhlui, kan hlim ve hun lai te kha ka mitthla ah an lo lang nawn leh a khang hun ka ngaih theihxia hi!!
YOU ARE READING
BORN SINGER #Completed
FanfictionA duh em em, A idol ni bawk, Dawtthu vanga in threnna Atawp ah hmangaih na chuan a tlun zawm leh ta.