In hnuai a thawm rihak ka hriat avang chuan in hnuai lam chu ka pan thla ve nghal.
Hmeichhe pakhat leh Yeonbi chu an lo inkuah mek a, yeonbi nu leh apa leh Hana te pawh chu anlo awm bawk.
Yeonbi chuan min hmuh veleh chuan minlo hui zeuh a.
"Yummy hei ka cousin Jang Mi anih hi"
"Chibai le, ka hming chu Jang Mi nia"
A kut chu ka lam ah chuan a rawn phar chhuak nghal a."Chibai le, Yummy ka ni e"
Keipawh chuan phar chhuak ve nghal in kan in chibai a."Korean inilo ti raw"
Min nuih pah chuan ati a."Imm"
"Ka ring reng ani.
Mahse Korean trawng i thiam khawp mai""Ka lawm e, Yeonbi hian min zir tir alom"
Jang Mi chu a fel hmel khawp mai,a nuih sen sen reng mai bawk si,kawm a nuam reuh phian leh nghal.
"Jang mi engti tur chiah in maw Korea ah ilo let a" Yeonbi pa chuan alo ti a.
"Englo ania,ka zirlai te ka zo ve tawh a,helam ah hna rawn thawh tawh mai ka duh a,ram dang a awm reng ringawt chu a dik in ka hre lo a,bak ah kan ram hi ka ngai ve tawh bawk nen"
Jang Mi chuan thutak deuh zawk chuan ati a.
Yeonbi pa pawn a lu alo bu nghauh nghauh a."Jang Mi unnie anih chuan khawiah nge i awm dawn"
Hana chuan alo ti a."Hotel ah room ka book vek tawh a, ka rawn thleng chiah a rawn tlawh hmasak phawt che u tha in ka hria a,chumi zwh ah hotel lam ah ka let leh ang ka lo tia".
"Hotel ah engvang in nge i thlen ang ni, hetah keini kan awm reng a,kan in ah hian i awm ve rih dawnnia" yeonbi pa chuan alo ti nghal vat a.
"Mahse ka book vek tawh si a"
"I hotel book chu i cancel leh mai aniang chuu"
"Thu hah dam la, yeonbi, Jang Mi hi thingpui han lum ta che" a thutthlenga thu thla pah chuan ati a.Yeonbi pawh thingpui siam tur chuan choka lam chu a pan nghal a,keipawh chu choka ah ka phei ve nghal.
JIMIN POV
Kan manager kan dorm a rawn kal chuan "naktuk atang hian interview leh show hrang hrang ah in lan na tur in nei nual dawn a, naktuk atrang cuan in awl hman meuh tawh dawnlo ania,in hriselna pawh a hma aia uluk in inenkawl dawnnia"
A sawi zawh chuan a chhuak leh nghal mai a.Kook leh Tae chu an lo ner nghal suk mai,a tu mai pawh hian chawlh hi chu kan hmang nuam thlang hlawm em ani.
Nimin thil thleng avang a ka chauh em avang in vawiin chu hah dam mai mai ka lo tum ve nen.
Mahse vawin a Yummy ka hmuh loh chuan engtik ah nge pangai tak a ka hmuh leh ang tih pawh a hriat siloh.Ka unau te chuan chawlh kan hman ni twp na ber anih tawh dawn a vangin ni leng a anuam thei ang ber a hun hman chu an duh a,eitur leh in tur te chu pawn lam atrang chuan an order vek a.
Kei chu Yummy hmuh tum chuan ka in ruahman ta zawk a.
"Heyyy jimin ahhh!!! Khawiah nge i kal dawn"
Ka room a rawn lut pah chuan tae chuan a rawn ti a."Yummy nen kan leng chhuak dawn" ka kawrkilh kilh mawlh mawlh pah chuan ka ti a.
"Vawin ah chawlh kan hman tawp ni thlah nan hlim deuh in vawin hun hmang ang u kan tih kha"
"Yummy bul a ka hun tawp ni ber ka hman hian vawiin ah hian ka hlim ber dawn lom"
"Inngaizawn na hi ka hua"
Chek tlak tlak chung chuan room atrang chuan a chhuak a, darthlalang a in en pah chuan ka khi suk, hmangaih te tawng ve che chuan inngaihzawn neih nawmna a hre ve mai tur ania.
YOU ARE READING
BORN SINGER #Completed
Fiksi PenggemarA duh em em, A idol ni bawk, Dawtthu vanga in threnna Atawp ah hmangaih na chuan a tlun zawm leh ta.