chapter 36

95 15 3
                                    

Midang ho chu common room lam ah chuan an lo thu thiap hlom a.

"I lo thleng tawh maw, khawiah nge i kal a" rm chuan min lo zawt vat a.

"Yummy nen kan leng chhuak a,chuan Rosé kha a damlo leh thut a,a in lam ah ka let leh a"

"Anih chu...
Englo, naktuk a kan hun hman dan tur ania sawi ka duh...
Naktuk hian kan hna hmasa atan radio station ah min kawm an duh a,chu mi tur chuan inlo in buatsaih dawn nia"

Kan vaiin chuan kan lu chu kan bu nghauh nghauh a.

*Chuan jimin  fimkhur tur in ka duh che a,enge min zawh dawn kan hre silo a,enge maw palh thil ah Yummy nen a in chungchang ah hian fimkhur tur in ka duh che ni" ka thutna lam chu min rawn en  a.

"Teh reng mai hyung,
Yummy tan leh kan band tana pawi tur chuan engmah ka sawi lo ang"

"Immm,
Tunah chuan chawl hah dam tawh ang u,naktuk ah tih tur pawimawh tak kan nei si a"

Kan room lam  theuh pan chuan kan kal hlom a.

Kan hla dynamite kha a hlawhtling hle a, billboard ah pawh top hial a thleng pha a, show hrang hrang ah sawmna kan dawn nasat phah  hle a.
He hla dynamite kan release ni a record kan siam khan kan lawm lutuk vangin kan biang ah mittui a luang theuh anih kha.
Bang PD meuh pawh a mittui a tla ve hial ani.

Tunah chuan Yummy ka tawn hma a nun ang chiah khan kan buai leh hle dawn anih hmel.

YUMMY POV

"Jimin nen hian in hlim tawh ngai lo ang" ka no hriat ngai loh hnen atrang chuan ka dawng leh ta.

Tu nge anih rin dan tur ber pawh ka hre thiam lo.

"Tu nge inih"

"Jimin hi ka ta chauh ani tih ka hrilh tawh che kha"

A rawn thawn tu chu ka hre ta nghal a, ahma a message min lo thawn thin tu ka block ta kha ani.

"Tu nge i nih min hrilh rawh,keihi engvang a min tibuai nge inih"

"Keihi jimin hmangaih dik tak ka ni,nang chu a in hnem na mai i nih kha"

"Khawngaih in min lo be tawh suh"
Ka phone cu ka off hmak a.

Jimin hmangaih chu kei hi ka ni,jimin hian vawi tam tak min hmangaih thu min hrilh a,keipawh in ka hmangaih bawk,ani hi ka ring ang a,ka ring reng bawk ang.

Jimin nen chuan naktuk atang in kan inhmu tha thei tawh dawn silo a,mahni a hetia in a awm reng chu mihrisel pangai ka lo ni ve bawk nen,sum chu nei tho mah ila nuam ka ti chiah lo,tunah phei chuan yeonbi cousin alo awm ve tawh si a, kei hian hna dang zawng in hotel lam ah in sawn lut daih ila a tha ang.

Zing ah chuan hna zawng tur chuan Seoul khawpui ah chuan ka kal chhuak a,hna lah chu a vang phian leh nghal,keilah hna thawk ngai ka lo ni bawklo nen ka thawh thiam ve chhun lah chu aho em em mai bawk si.

Restaurant te ve tak ah chuan ka lut ve rawi a,hna thawk pawh hmuh tur an awm meuh lo,hnathawk pakhat leh a ei siam tu tur chauh chu a ni mai.

"Ka pi jjajangmyeon min lo pe"

Ka hma ah chuan min rawn chhawp sak nghal a, ka chopstick hmang chuan tlem te chu ka ei a,
  a la tui em em zui.

"Ka pi a tui lutuk"
Thumb up ka pe nghal.

"A va lawmawm ve,ilo kal leh thin dawnnia aw,tui deuh in i ei dawnnia"

"Awle.
Ka pi hetah hian hnathawh dang inei lo ami, ti nge hnathawk pakhat chiah i nei a"

Ka thutna leh a eitur siamna hmun chu a in hlat loh avang chuan ka be mawlh mawlh a.

"Nia...
Hnathawk tur chu kan mamawh ve lutuk alom, mhse hnathawk lakna tur in kan chhungkua hian sum kan ngah tawklo ani.
A ni hi ka fanu ania, a anau hi kum 4 mi ani a, pa hian cancer a nei a,hna a thawk thei tawh silo a, hnathawk kan lak chuan sum pek chhuah zel a ngai si a,kan sum lak luh ve te hi apa en kawl nan hian kan hmang leh zel a"
A sawi zawng a a mittui tla chu a hru leh zeuh thin.

BORN SINGER  #CompletedWhere stories live. Discover now