"Jimin ssi let tawh ila"
Jungkook in ka dar rawn vawn pah chuan a ti a.Ka lu ka bu zeuh a,ka kal nghal.
"Jungkook ssi ilo kal ve dawn lo em ni"
"Aw, ka lo kal"
YUMMY pov
Jackson ka ngei zia kha, khang thil kha a tilui tih kei hian ka hre chiang lutuk tlat. Jimin nen kha tiang khawp a kan in hnaih a ka lungphu phu nasa lutuk kha,ani pawh in a hre pha hial ang.
Mahse hriat thiam siloh hian ti nge ka awm dan hi a zan em em le,ka thil tih engkim chu ka ni vah mai.
"Yummy in hmu lawk ila"
Jungkook hnen atranga call ka dawn chuan a rawn ti a."Jungkook zan a nih tawh hi naktuk ah in hmu mai ila"
"Tunah hmuh che ka duh lom.
Yummy, Jimin ssi chungchang ania"Ka thin chu a rawn phu leh dep dep twh mai.
"Jungkook, Jimin chungchang sawi tur ka neilo"
"Keiman ka nei alom, Yummy khawngaih in lo chhuak rawh. Hyung i ngaih dan hi diklo ani"
Ka in ngaihtuah a,ka ngawi vawng vawng hnuah
"A tha lom, kan in hmu dawnnia, khawi hmun ah nge kan in hmuh ang""Ka awmna hmun hi ka rawn thawn che nga,tah chuan i rawn kal ve mai dawnia"
Jungkook chuan message in a awmna hmun chu min rawn hrilh a, chu mi lam chu ka pan mek, engtak nge a sawi ang, engthil ngaih dan diklo nge kei hian ka put teh ngawt ang, jimin chungchang ah ber kher kha chuan ka hre sual thei lo, ka thil hmuh te kha ka hmai chhan veka thleng a ni miau alom.
A rawn sawina hmun ah chuan ka lut a, restaurant alo ni, a lian hranlo a mahse a nuam in a fel fai em em thung.
Min hmu chu min lo nuih sang a, a hma a thutna awm ah chuan ka thu ve nghal.
"I ril a tam em"
"Aih, jungkook i swi duh chu sawi phawt rawh" ka kut ka kuangkuah hmak.
"Aw le,
Yummy Jimin ssi hian a hmangaih zia che i hria ti raw""Aih hrelo, min hmangaih se chuan ngaihzawng dang min neih san lo tawp ang" ram hmak chuan ka lo ti nghal.
"Yummy, chu tak chu i thil hriat sual chu ni, Jimin ssi hian ngaihzawng a neih san lo che"
"Jungkook i hyung hi i hmangaih tih ka hria lom,heng hi a tan vek iti tih pawh ka hria mahse he thil ah ber kher hi jimin hi ka ring thei tawhlo a ni.
Kei hian Kha mi zan, ka birthday ni kha ka theihnghilh thei tawh ngai lo ang, kha a thiannu, nilo a ngaihzawng zawk maw le Rose nen a an awm dun lai ka hmu a sin, chuan an thil tih pawh ka hmu bawk""Yummy kha zan a thil thleng kha...."
A ngawi leh vawng vawng a.
"Kha zan thil thleng kha ka sawifiah thei""Jungkook sawi fiah duh suh,, Jimin nen hian kan inrem lo aniang e, ka kal tawh zawk mai ange" ka thutna tang chuan ka tho nghal a.
Jungkook pawh rawn tho in ka ban ah min rawn vuan nghal.
"Yummy engkim kha dawt anih kha, engkim kha Rose Leh Jennie lo plan vek a nih kha"Jungkook chu ngawi reng in ka en nghal a.
"Yummy, Jimin ssi hian a hmangaih lutuk che,
Han thu phawt teh, ka thu sawi hi ngaithla phwt la, chumi hnu ah thutlukna chu i siam dawn nia"Chair ah chuan ka thu ve leh nghal a.
"Yummy?
Engkim kha Rose leh Jennie lo plan vek a nia,
Rosé a cancer tih kha dawt vek alo nia""Ka hria lom"
YOU ARE READING
BORN SINGER #Completed
FanfictieA duh em em, A idol ni bawk, Dawtthu vanga in threnna Atawp ah hmangaih na chuan a tlun zawm leh ta.