chapter 46

114 15 9
                                    

YUMMY pov

Vawin chu company lam ah kal lovin Yeonbi te in lam ah ka kal a, an ni pawhin an awmna la sawnlo in a ngai ah an la awm reng ani awm e, min hmu chu an lo hlim kher mai Hana leh a nu leh pa te pawhin min lo lawm der thiam khawp mai a,a hma mi kha  ka an tawh loh thu chu an sawi zin ber a ni.

Zan riah ei hma chu Yeonbi nen a room lam ah kan in kawm a Jimin nen kan in kar a thil thleng te, keimah vanga a lo tawrh na te, ka kalsan chhan te chu ka hrilh a Yeonbi chuan uluk em em in  ka thu sawi tin te chu a lo ngaihthla a.

"Yumm, i awmloh a trang khan Jimin chu a danglam ka lo ti reng a sin, show hrang hranga an in lan thin pawhin Jimin chu a awm lo zeuh zeuh a, a awm ve chhun pawh in a hlim hmel hmuh tur a vang lutuk a sin"

Jimin keimah vanga a awm dan ka hriat belh leh ta.

"Yeon?
Engtin nge ka tih tak ang"

"Ka hre lo, jimin hi i la hmangaih em?"

A sawi zawh rual rual in ka lu ka bu nghat.

"Yumm, i thinlung in a duh dan chu zawm tawp rawh. Keichuan i la hmangaih hle tih ka hria a,ka hmu bawk, chuan jimin pawh in a hmangaih hle che tih i thu sawi engkim ka hriat atrang khan ka hre bawk.
Keichu nang ni ila chu jimin bulah ka let leh ang.
Mahse nang chu nang inia, i thutluk na chu kei i thian hian ka pawmpui vek che" min rawn kuah a ka kuah let ve nghal bawk.

Yeonbi nu leh apa chuan zanriah ka ei ve hma chu ka haw an phal lova, zanriah chu ka ei ve ta ringawt a.

Hotel lam ah chuan ka let a, ka coat hak chu ka khum a ka theh thla tawp.
Ka khum ah ka mu thla ve nghal zet a, ka rilru ah Jimin ringawt a lang, engtin nge ka awm ang?
A tello hian ka awm thei tak tak em?
Khang kum 5 chhung kha chuan a awm chu ka awm thei ngei a mahse vawi khat te pawh theihnghilh ni ka nei lo anih kha.
Tunah engmah thiamloh na anei loh tih ka lo hre leh zel a, keimah vang a a tuarna zozai ka hre bawk,,, mahse jimin hi thlang leh ta ila kan awm dun thei tak tak angem.

Ka phone rawn ri ral ral chu ka en a, no hlang chiah a lo ni.

Dam deuh riai chuan "Hello" ka ti a.

"Yummy.."
Ka aw hriat than deuh, a aw ringawt pawh in a min hneh thei tu chuan a rawn ti a.

"Jimin."
Ka khum ah ka thu chhuak nghal vat.

"Yummy., Khawngaih in min hmu tur in lo kal rawh, keihi min in sawi fiah tir rawh.. kan pahnih a kan in hmangaih thu kan in hrilh na hmun ah khan ka awm"
Phone a dah a, keichu ka thut ngai in ka thu reng.

Ka hma a darthlalang awmna lam chu pan in ka thla lo lang chu ka en a.
Ka make-up bawm chhung a thi awm chu  ka melh tlawk tlawk.

Chuveleh ka khum a coat ka vawm thlak chu la in ka chhuak nghal.

Khawngpui ah chuan ding in taxi lo tlan tur chu ka nghak a mahse a vang khawp mai tinge zan in kher ah taxi tlan pawh a awm miah lo. A awm ve lah in min tlan pel zel a.

Hla deuh a tranga  taxi lo tlan chu ka hmu a, ka hlim ru veng veng mai, ka bul hnai a rawn thlen cuan min tlan pelh leh mai ka hlauh vangin kawngpui ah chuan ka ban pahnih a kham zawng a phar chuan ka lo ding a, chuveleh taxi chu ka hma ah min su lo tawk vel chuan a rawn ding nghal.

Rang tak in taxi khawng khar chu hawng in ka lut zui nghal vat a.

Taxi tlan chhung zawng in Jimin bak ka mit thla leh ka rilru ah a lang lo.

Taxi driver chu tlan chak deuh tur a ka tih tak ah chuan ka tum ram chu ka thleng  ta.

Min hnung chhawn zawng a thu ka hmuh chu jimin ngei a ni tih ka hria, muangchang chuan ka kal a, kal ti ila ka hniak a ni mah zawk ang.

BORN SINGER  #CompletedWhere stories live. Discover now