"Anih chuan chhuak rawh,ka in thlak dawn" ka biang a rawn piai na chu ka paih thlak sak a,ka chhuah pui loh chuan hetah hian a awm reng mai ang.
"In thlak mai mai teh,ka mit ka lo chhingang"
A kut chuan a mit chu a hliah nghal a.A awmlai a in thlak ka duh teuh lo,ka bathroom ah lut in ka va in thlak ta zawk a.
"Ka awmlai in i in thlak ngamlo vel a mawh"
"Hey, kha thi kha i awrh dawn mi" ama thlalak chuan na ka awrh chu a rawn kawk.
"Imm"
"Ti nge??A mawilo mi""Phelh rawh"
"Aih ka duh bawk lo"
"Phelh rawh ka tih chuuu"
"Aihhh"
Ka bulah chuan a rawn kal hnaiin ka thi awrh chu a arwn pawt thla nghal daih."Heyy,enge tih ah i in hriat a" ka àw ki pawh a ring tha hle.
"Che suh" tih pah chuan ka hnung ah rawn kal in ka nghawng vawt thler chu ka en a
"Tun atrang chuan he thil hi i bulah awm tir reng tawh ang che"
Amah chu ka en nghal a,a mit a tle sar mai.
"I mawi iti em?""Im"
"Mahse kha kha.........."
A thi ken lai chu ka ban nghal.Ka kut chu alo man.
"Jimin kha kha min pe rawhhhh"
"Kha pawh kha ka duh"A thi ken lai chu a en vang vang a,thawk ala hak.
"Kha" tih pah chuan ka kut ah a rawn hnawn a.
"Kal tawh ang"
Ka ban ah chuan a kai a,min chhuah pui nghal.Kawt ah chuan car alo awm,a hma khan ka hmu miah lo,jimin ringawt ka lo ngaihtuah ani ngei ang.
"Car ilo keng mawh?"
"Imm,vawin chu kan kal na tur a hla deuh a"
Car-ah chuan min luhpui nghal,car chu muang chang lo tak chuan a khalh a,ka hma lam cu ka en tawp.
"Jimin khawiah nge min hruai dawn" ka seatbelt siam tha mawlh mawlh pah chuan ka ti a.
"Geumjeong-gu ah"
Nui sang chuan min en bawk a."Chu chu khawilai hmun nge"
"Busan ah,,,ka chenna hmun"
"Mawhh??!! I chhungte bulah
mawh!!?""Imm"
"Mahse jimin....."
"Hlau duh suh, ka awm alom,"
A kut pakhat chuan ka kut khur deuh dat dat chu a vuan a."Yummy hahdam rawh"
"Jiminnn,,,,I chhung te kan hmuh tur thu te chu min hrilh lawk ve tur ania,ka thawmhnaw hak te hi en ve ta che"
YOU ARE READING
BORN SINGER #Completed
FanficA duh em em, A idol ni bawk, Dawtthu vanga in threnna Atawp ah hmangaih na chuan a tlun zawm leh ta.