chapter 10 JIMIN FF

134 23 8
                                    

"polite lo a" a rawn nui suk.
Nizan thil thleng kha i hre tawh lo em ni,nge i lo der zawk" phone leh lam a trang chuan a rawn ti.

Eng thil nge a sawi awmzia reng ka hre lo.

"Enge i sawi awmzia" bah deuh nuai chuan kan ti leh a.

"Vawi 1 mah zu in ve tawh suh ang che,mi fel tak chu ni lo phei ila chuan kha i awm na hmun ah pawh khan i awm tawh kher lo mai thei asin"

A thil sawi chuan min ti bo tulh tulh mai. Ngawi teh nizan khan zu ka in a,ka rui hle khan ka hre bawk,kal kawng a ka kal lai in misual in min lo chhaih bawk a,chuan mipa khat alo kal a,ani chuan khang mi sual ho kha a sawi sa a...chuan chuan chuan kha pa,,,,,min chhan tu kha he pa hi em ni ang???

"Han swi chiang deuh teh,i thil sawi awmzia ka hre hauh lo mai" kan ti leh a.

"Ka thil swi duh chu vawi1 mah zu in ve tawh suh,chuan ka beng i seh na hi a ser ngei dwnin ka hria,ka jacket a i luak kai pawh hiiii....." A ngawih leh daih,,,Bye

"Awi awiii hepa hi a mawl tak zet,in biak lak lawh laiin  phone a dah hmak,polite lo lutuk" ka phone chu ka àn khum hmarh hmarh.Thinrim tun chung in ka khum ah ka thu thla nghal. Keihi ka nu leh pa te kan be teh ang,ka pi pawh ka ngai tawh lutuk ringawt.

Ka chhungte nen chuan kan inbia a,ka nu leh pa te chuan min ngaihthu an sawi mawlh mawlh,kan awmho laiin inbe em em lo mah ila ka awmloh meuh chuan ka hlut na an hre chhuak ve te pawh ani mahna,ka pi nen kan inbia erawh ka biang atrangin tui a luang reng,ka pi hi ka ngai tawh tak zet, kan pi nen chuan rei tawk tak ka inbia a,kan in be tui em bawk aniang ka phone ka lo muthilh san daih a.

Next day

JIMIN POV

"Hyung vawin chu restaurant lamah thil ei zawk ang, Yummy ka hmu chak tawh lutuk" ka kookie chuan rm chu a thlawn ti tih leh tawh,a mit meng no zet a mi thil a dil tawh hi chuan tuman an hnial thei lo ani.

Restaurant ah chuan kan in zui lut a,Noona te restaurant hi chu kan building bul lawk a awm anih vangin mask pawh kan vuah kher ngai lo,,.Kan thutna thin table no7 ah bawk kan thu leh a,vawin chu Yummy ni lo in a thiannu zwk chuan order a rawn la a, ani chu ka zawng ru char char a, atawp atawp ah chuan kawngka a trangin a rawn lut ta hlawl mai.

"Yummy" ban vei lauh lauh pawh chuan kookie chuan alo ko nghal vat.

"Mamawh in nei  em ni" a  tih pah chuan min rawn en tih ka hria,mahse ka lo hmu lo der, a mit hnuai chu a tap ni tur ani a val kulh a,a mit a bui hle bawk.

"Nei chuang lo e,kan lo order vek tawh lom" yummy i tap ami? Kook chuan alo zawt thuai a.

"Nizan ah ka chhung te nen kan inbia a,ka ngai tawh lutuk a, chuan ka tap nghek alom"  hmel hlim tak chuan a rawn ti leh lawi si.

"Mamawh inneih loh chuan ka va phei tawh nge,kan buai lutuk a" tih pah chuan a phei nghal a.

Kan ei zawh chuan restaurant chhuah san tur chuan kan kal phei a, hyung te chu an lo va kal hma sa a,Noona chu ka bia a.

"Noona enge i hnatawh thar chu an a"

"A tha ni mai, a tir kha chuan tih sual neuh neuh a nei reng a, plate a thlauh keh thul" noona chuan thawk han lak vak pah chuan a ti a.

"Jimin i thiannu hi an khawsak a harsa tak tak nge? Thil dang vang zawk" Noona chuan a rawn ti leh.

"Enge i sawi awmzia noona" bah deuh nuai chuan ka ti.

"En lo ania,a chezia hi mi rethei a anglo, hna thawk ngai a anglo em alom,mahse...."

"Enge mahse" noona chuan min rawn en vat.

A rawn nui suk a " amah hi a lawm awm lutuk,hna thawh chu a zei em em lo,mahse a mawng a zang a,tih tur sawi hian a phur thei lutuk hi hmuh a nuam ka lo ti trin" Chuan englooo.....
English leh japanese trawng leh Chinese trawng a thiam em em bawk,amah hi biak a nuam an tia,kan custom te ho pawn an ngaina lutuk asin,amah vang hian kan sumdawn na hi a hlawk phah bawk" noona in a tih chuan ka lo nui suk.

"Noona an kal vek tawh a,ka kal ve nghal mai ang "

"Awle,va kal tawh rawh"

"Taehyungie, khawiah nge kookie"

"Restaurant ah khan i hmu lo mi, Yummy no dil tawh ngei ngei dawn a tia,a rawn let leh kha" kan kook hian Yummy hi a ngaihna tak zet ani" tae in a rawn tih chuan za lo deuh chuan a nui suk.

"I va nei thei ta mi" kook hmel a trang chuan a lawmawm lam pang ani tih a hriat.

"Nei hram e"

"Hyung Yummy hi a dangdai e, hmeichhe dang te chuan kan no neih te,an no kan dil te hi an chak awm dawn teh reng nen, Yummy chu ani ve miah lo, ka dil a min pe duh lo a,a ngen a ngen hnu ah min rawn pe hram a,min rawn be vak vak suh a la ti zui" kan nui ho dar dar a

"Chu hmeichhe zawng zwg i zún ah anlo uai bik lo ani maw" tae in a tih chuan kook chu lo ner nung.

"Hyung Yummy hi ka bialnu ah ka siam dawn chiang lutuk, lo en reng ru"  tae nen kan in en chu kan ka hó ringawt.

"Kan kook te reuh hian a in ngaihzawn tir tak tak thei ang a,ani hi hmeichhia ho hian an duh riau mai a, hmeichhe duh zawng leh an lawm zawng a awm a thiam em em leh nghal, a mit ko a san euh tawh hi chuan an zun ah an uai kur nghal zel tawh thin sia" ka rilru chuan ka lo ti mawlh mawlh tae in min rawn hnawk chuan ka harh zawk.

Cont ....

BORN SINGER  #CompletedWhere stories live. Discover now