~Rosie~
Jestem właśnie w samolocie który wyląduje w centrum Londynu.Z lotniska mam około 5 km ale na pewno będą korki to trochę to zajmie. Za godz wylądujemy a ja w tym czasie słucham muzyki i zaczynam czytać książkę.
Kiedy samolot ląduje,wstaje z fotela i zaczynam czuć stres i podekscytowanie.Na początku trochę bałam się ze sobie nie poradzę ale teraz jestem pozytywnie do tego nastawiona.Po odbiorze bagażu zamówiłam taxi i czekając na nią zastanawiałam się czy przeżyje i jak to będzie.Musiałam trochę poczekać ale w końcu przyjechała.Taxi zatrzymała się przed dość nowoczesnym blokiem w centrum Londynu.Jak stałam pod drzwiami a w ręku trzymałam klucze bardzo się stresowałam ale w końcu włożyłam klucze do zamka i je przekręciłam.Kiedy weszłam do środka zaniemówiłam,było tak pięknie.
* * *
Po przyjeździe musiałam iść na zakupy spożywcze i kupić jakieś ubrania bo wzięłam tylko pare,no i kosmetyki ich to w ogóle nie wzięłam.Wiec ubrałam się w jeansy na wysokim stanie i crop top.Wyszłam z domu pamiętając żeby zamknąć drzwi.Musiałam pomoc sobie telefonem ponieważ nie wiedziałam gdzie iść.Po jakimś czasie doszłam do takiej galerii nie wiem jak to nazwać.Najpierw weszłam po primarka bo jest tam tanio a można znaleść naprawdę fajne rzeczy.Kupiłam tam tylko dwie bluzki,jedną bluzę,jeden crop top ale wybrałam się tez na dział z kosmetykami i kupiłam 5 pomadek i dwie palety do oczu,na dodatkach kupiłam tylko jedną opaskę i kolczyki w :
-kółeczka
-perełki
-kwiatuszkami
Potem wstąpiłam do innych sklepów i dokończyłam zakupy z makijażem.Ale kiedy weszłam do ostatniego sklepu w planach, czyli z obuwiem sportowym.Do damskiego rozmiaru jest do 39 a ja mam 40 wiec musiałam iść na męski chodź większość butów i tak się powtarza z damskiego.Zawsze bałam się robić tam zakupy bo mężczyźni dziwnie na mnie patrzyli ale teraz miałam to gdzieś.Kiedy weszłam do alejki rzucił mi się w oczy chłopak bardzo przystojny ,gdzieś w moim wieku.Rozejrzałam się za butami i podeszłam do pólko, były tam takie jedne bardzo ładne, ale nagle poczułam dotyk na ramieniu odwróciłam się i ZOBACZYŁAM...
____________________________Hej
Mam dla was rozdział może coś jeszcze dodam zobaczę.Mam nadzieje ze wam się spodoba i piszcie co sądzicie.
CZYTASZ
Czy poczuje się znów szczęśliwa?
RomanceNastolatka po stracie rodziców zaczyna spełniać swoje największe marzenie,czyli wyprowadzkę do Londynu.Poznaje tam przystojnego bruneta dzięki któremu nowy rozdział w mieście jest jeszcze ciekawszy. Rosie Partridge -Zapewne będzie pasować Okładka- h...