013

776 32 2
                                    

Środa

~Rosie~

Wstałam rano i dalej czułam że Louis na mnie śpi,jednak nie mogłam tak zostać więc delikatnie wyszłam z łóżka.Kiedy spojrzałam w telefon dowiedziałam się że jest aktualnie 10:00.Postanowiłam przygotować nam śniadanie,były to tak samo kanapki jak na kolacje.Po przygotowaniu postawiłam je na stole i poszłam do sypialni żeby obudzić Louisa.Był taki słodki jak spał,ale tylko słodki nic więcej.
- Louis wstawaj-Zaczęłam mówić szturchając go w celu obudzenia.Nic to nie dało.
- Ejjjjj!!-Zaczęłam go budzić bardziej drastycznie.Wiedziałam że to co zrobię będzie niosło za sobą konsekwencje,albo będę spała na kanapie.Mianowicie poszłam do kuchni i nalałam do dużego kubka zimnej wody.Podeszłam do łóżka i jak Milan przechylać kubek zrobiło mi się go żal ale dogoniła tą myśl i wylałam na niego całą zawartość kubka.Na początku nie wiedział co się stało jednak po paru sekundach zerwał się szybko z łóżka.Ja zaczęłam się śmiać,ale to nie był zwyczajny śmiech tylko taki nieopanowany.Kiedy się uspokoiłam,spojrzałam na niego wyglądał komicznie.
- Trzeba było wstać jak cię budziłam-Ten dalej się nie odzywał.- W łazience są ręczniki przebiera się i chodź na śniadanie.-Dobrze wiedziałam że nie jest na mnie tak naprawdę obrażony to było widać w jego oczach.

Teraz dodaje krótki ale jeszcze dziś pojawi się dłuższy.Dziękuje za 4K⭐️
A teraz zaprezentuje wam moją reakcje Jan to zobaczyłam
,,Japieprze ale jestem szczęśliwa''
Dziękuje!!!

Dziękuje za 4K⭐️A teraz zaprezentuje wam moją reakcje Jan to zobaczyłam,,Japieprze ale jestem szczęśliwa''Dziękuje!!!

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Taką okładkę zrobiła ilyawae  do mojej drugiej książki

Czy poczuje się znów szczęśliwa?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz