012

830 33 7
                                    

~Louis~

Kiedy weszliśmy do mieszkania od razu zacząłem się rozglądać.Z tego co mi wiadomo mieszka sama,utrzymuje się sama to jej dom jest naprawdę ładny.Trochę się bałem,bo nie znamy się dobrze a mam u niej spać.Muszę przyznać że jest słodka.
- Chcesz spać na kanapie czy w mojej sypialni?-Zapytała patrząc na mnie,ale to nie było zwyczajne spojrzenie nawet nie wiem jakie ale inne niż zawsze.
- Obojętnie jak chcesz mogę spać na kanapie-Odpowiedziałem jej na pytanie.
- Wiesz bo jest taki mały problem-Tu się zacięła-Ta kanapa jest mała i jej rozkładana wątpię że się tam zmieścisz-Teraz zauważyłam ze naprawdę jest mała.
- A nie możemy spać razem w twojej sypialni?-Wypaliłem bez myślenia o konsekwencjach.

~Rosie~

Jak zaproponował spanie w jednym łóżku,próbowałam nie oblać się rumieńcami co chyba mi wyszło.
- Możemy,myślałam że będzie ci to przeszkadzać,ale skoro to proponujesz to się zgadzam- Mówiłam spokojnie mając bardzo opanowane emocje.Chyba każda dziewczyna która obserwuje go na insta chciała by Louis ją znał,a spanie z nim w jednym łóżku nawet nie przeszło im przez myśl.Ruszyłam w stronę sypialni żeby przygotować łóżko do spania.Wzięłam poduszkę z salonu bo nie mam innej pościeli.
- Tam jest łazienka,zaraz dam ci czysty ręcznik-Powiedziałam i ruszyłam w stronę pralni po czysty ręcznik.Podałam mu go i ruszyłam do mojej szafy z której wyciągnęłam moją koszulkę którą kupiłam na męskim dziale i często zakładam ją do dresów.Przypomniałam sobie że kiedyś ukradłam tacie spodenki w których chodziłam przez jakiś czas po domu,kiedy je odnalazłam poszłam mu ubrania.
- Skąd masz męskie ciuchy?-Zapytał z dziwnym uśmiechem na twarzy
- Koszulka jest wygodna a spodnie wzięłam kiedyś od taty,mam jeszcze trochę męskich ubrań-Ten na moją wypowiedź tylko się zaśmiał
- Wygodne są,co ja poradzę ze mam do takich ubrań słabość?-A ten dalej się szczerzył,a następnie ruszył do łazienki a ja poszłam do kuchni.
- Dobrze że ostatnio byłam na małych zakupach-Powiedziałam do siebie,często mi się to zdarza.Postanowiłam zrobić kanapki.Kiedy kanapki były gotowe zaczęłam robić herbatki i w tym samym czasie Louis wyszedł z łazienki.
- Na stole są kanapki ja zaraz przyniosę herbatki-Powiadomiłam go i zaraz ruszyłam w jego stronę z dwoma herbatami.
- Zrobiłam z wszystkim bo nie wiedziałam co lubisz.
- Ok dzięki-Powiedział i zajął się zjadaniem kanapek.Jemu przygotowałam trzy a sobie tylko jedną bo nie jem zbyt dużo a przekąsiłam sobie coś w pracy na przerwie.Po chwili juz skończyłam jeść,Louisowi zostały jeszcze dwie kanapki.
- Ty dokończ jeść i rozgościł się a ja pójdę do łazienki wsiąść prysznic
- Ok,a mogę włączyć netflixa?-Zapytał
- Jasne,jest już w telewizorze-Odpowiedziałam i ruszyłam do łazienki.Piżamę i bieliznę zawsze trzymałam w łazience więc rozebrałam się i weszłam pod prysznic.Ciało umykał szybko ale trochę dłużej zeszło mi na myciu włosów.Wyszłam wygrałam się ręcznikiem i założyłam bieliznę,wiem że to dziwne ale śpię w staniku.Tak się do nich przywiązałam że jest mi wygodnie nawet mam specjalny do spania.Moja piżama była z logiem netflixa i cała biała wyglądała tak:

Moja piżama była z logiem netflixa i cała biała wyglądała tak:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Rozczesałam własny i zaczęłam je suszyć.Kiedy były suche wyszłam i zastałam Louisa w salonie który szuka czegoś na netflix.
- Wiesz że w sypialni też jest telewizor?-Powiedziałam mu a on się wystraszył
- Teraz mi to mówisz?-Zapytał udając obrażonego.
- Chodź-I pociągnęłam go za rękę w stronę sypiani,wzięłam pilota i włączyłam netflix.
- Co chcesz obejrzeć?-Zapytałam go,zdążył się już usadowić w łóżku.
- Obojętnie
- To oglądamy ,,Do wszystkich chłopców których kochałam"-Zaczęłam cicho piszczeć z podekscytowania.Puściłam film i położyłam się obok niego.Po około 30 minutach poczułam ciężar na moich nogach jak się zorientowałam że Louis śpi na moich nogach więc wyłączyłam netflixa i przytuliłam się do poduszki a Louis dalej spał tylko ze teraz na moim brzuchu.

________________________________hej kolejny rozdział i zastanawiam się nad kolejnym ff o Louisie tylko że Instagram coś takiego wiec nie będzie dużo czasu zajmowało co o tym sądzicie?
Miłego i pozdrawiam Natalia💜

650 słów jest dużo❣️

Czy poczuje się znów szczęśliwa?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz