🤍❤️Zapraszam na instagrama shoolska 🤍❤️Okazało się ze to...
Jakiś chłopak był przystojny ale nie tak jak louis.Kiedy zorientowałam się ze ubrudziłam jego koszulkę było mi trochę w wstyd bo to ja go ubrudziłam i nie uważałam patrząc w telefon.Więc szybko powiedziałam żeby nie wyjść na jeszcze większą idiotkę
-przepraszam
-nic się nie stało-powiedział uśmiechając się do mnie-nazywam się liam a ty?
-jestem rosie
-rosie... bardzo ładne imię
-dziękuje
-a czy może podasz mi swój numer i spotkalibyśmy się obiad w niedziele w moim domu z rodziną?
-tak jasne
Podałam mu mój numer bo przyda mi się jakieś towarzystwo w końcu potrzebuje przyjaciół albo znajomych.
-a i bardzo przepraszam za koszulkę
-nic się nie stało
-przepraszam ale muszę juz iść paI ruszyłam w stronę domu.Zaraz jak tylko weszłam to szybko się ogarnęłam i glebłam się do łóżka.
Rano
Wstałam o 10:00 tak wiem bardzo długo spałam.Ale trzeba korzystać.Na spokojnie ubrałam się i pomalowałam jak to wszystko zrobiłam była 14 bo jeszcze zdążyłam przed wyjściem pooglądać telewizję.Pewnie zastanawiacie się dlaczego tak wcześnie wychodzę? To juz odpowiadam.Chodzi o to że idę na nogach a nie jadłam śniadania dlatego idę do Starbucks'a a trochę zajmie w moim tępie.Więc wyszłam zamykając za sobą drzwi.
W Starbucks kupiłam kawę i drożdżówkę.Była długa kolejka a samo dojście trochę mi zajęło a teraz stoję przed lidlem i wchodzę do środka biura o równej 16:00.Ta miła pani tłumaczy mi jeszcze wszystko i kazała iść na kasę.Nie była to jakaś trudna praca ale nie którzy klienci są trudni.No weźmy na przykład taką panią którą przed chwilą tu była, kłóciła się ze mną ze ma rabat na którym wyraźnie pisało ze był ważny do wczoraj.Ale tak to poszło sprawnie.
Wróciłam do domu po dniówce ogarnęłam się i poszłam spać.
Tydzień później niedziela
Dziś dostałam wypłatę za tydzień.No i idę na tą kolacje do liama, podał mi adres i zaraz wyjeżdżam,tak wyjeżdżam bo jadę uberem.Takie małe opóźnienie.
Za chwile uber przyjechał i zawiózł mnie pod podany adres.Jak wysiadłam myślałam ze pomylił adresy to było z 4 razy większy od mojego.Ale zaryzykowałam i podeszłam do drzwi i zapukałam.Juz miałam uciekać bo otworzył mi jakiś chłopak, nie liam.Ale przyjrzałem mu się i zaniemówiłam normalnie stałam jak wryta stał tam nikt inny ja louis partridge.
Zapraszam na insta:natikk6300
Jak będzie 5 ⭐️ to zrobię maraton codziennych rozdziałów przez 5 dni śle chce wiedzieć czy jesteście zainteresowani
400 słów
CZYTASZ
Czy poczuje się znów szczęśliwa?
RomanceNastolatka po stracie rodziców zaczyna spełniać swoje największe marzenie,czyli wyprowadzkę do Londynu.Poznaje tam przystojnego bruneta dzięki któremu nowy rozdział w mieście jest jeszcze ciekawszy. Rosie Partridge -Zapewne będzie pasować Okładka- h...