* Game of Survival - Ruelle
Inspirace pro scény a atmosféru.,,Are we the hunters? Or are we the prey?"
***
Khione
Omega
Před dvěma lety,,No a potom řek: Jestli to Olly ví? On to platil!"
Hostinec se otřásl salvou smíchu.
Khione protočila oči - víc falešnou historku ještě neslyšela - a označený chlapec vedle ní se zhluboka napil piva, jako by se snažil otupit vlastní smysly.
Založila knihu prstem, přivřela ji a důvěrně se k němu naklonila. ,,Vsadím se o další rundu že ten chlap u dveří začne znovu blábolit o svý manželce."
Označený po ní střelil pohledem. ,,O práci."
,,Platí."
,,To moje stará -"
Khione se zakřenila. ,,Vaječný koňak, prosím."
Sevřel pěst a mávl na mladou servírku se zelenou rtěnkou a stejně barevnými otlučenými teniskami. Khione se nepřestávala usmívat.
Snažila se se svým cílem navázat kontakt už týden, a až nyní začínal povolovat. Nebyl kolem ní natolik ostražitý, přestože neustále kontroloval zda není ozbrojená vždy, když přišla.
Neměla mu to za zlé. Prověřoval tak všechny. Stejně jako ona.
,,Tohle bude asi znít divně," začala co nejvíc nervózně jak dovedla, zatímco si ke rtům zvedala nápoj, ,,ale jak se jmenuješ?"
Vypočítavě se na ni zaměřil. ,,Inkar."
Elektrické impulsy v jeho mozku se zakmitaly.
Lež.
Neuhnul pohledem. Neprozradil ho žádný tik.
Lhaní mu očividně šlo.
Kdyby tak neprozradila své krytí, na tváři by se jí usadil nepatrný úsměv.
Byl jí dobrým soupeřem.
,,J4," natáhla se přes stůl a podala mu ruku.
Nemám zakoupenou vlastní identitu ani jméno.
Opatrně si s ní potřásl, možná čekal nějaký jed nebo že mu usekne prsty. Ruku měl narozdíl od ní hřejivou, jako by stál hodně dlouho na slunci.
Khione to nepřekvapilo. Četla jeho složku. Označený K9, manipulace se železem, mírná termická manipulace, produkce vlastního ohně. Jestli byl pořád ve střehu, dávalo smysl, že se mu pod kůží hromadil žár.
Většina označených měla varianty infiltračních schopností. Mimikry, echolokaci, buněčnou nestabilitu. Ale K9 a pár dalších...mohli by být dokonalými zbraněmi masové destrukce.
Khione se podívala na hodiny na zdi hostince. Zezačátku se v nich moc nevyznala, měly totiž čtyři ručičky. Teď už ale věděla, že dvě ukazují čas dne a zbylé dvě odpočítávají minuty do dalšího zápasu gravitačního fotbalu.
Knihu schválně zanechala na stole, přestože kvůli tomu byla trochu úzkostlivá, dopila zbytek koňaku a postavila se. ,,Viszon," prohodila. Zatím.
Před pár dny si pronajala pokoj v hostinci, aby každý den nemusela chodit tak daleko. Navíc pochybovala, že by působila dost věrohodně, kdyby se jako obyčejná sériovka, jak se říkalo lidem beze jména, večer vracela do luxusního bytu v centru.
ČTEŠ
Hunting Season
Fantasy,,Lidé v Omeze to nazývají magií. V Betě technickým pokrokem. A v Alfě plevelem, který musí vytrhnout." Svět rozpolcený mezi technologií a středověkem, kde skleněné věže odolávají dračímu ohni. Tři země, z nichž každá čelí problémům dávných genera...