"Θα περιμένω Εσμεράλδα, θα περιμένω σιωπηλά και υπομονετικά μέχρι να είσαι έτοιμη να μου μιλήσεις. Μέχρι τότε θα έχω απομνημονεύσει τις παράξενες συνήθειες σου, τις ιδιοτροπίες σου κι όσο δύσκολη κι αν γίνεις μερικές φορές, θα το χειριστώ με υπομονή. Μπορώ να χορέψω με τους αγγέλους σου και με την αγάπη μου θα φιμώσω τους δαίμονές σου. Μπορώ να κρατήσω τις δυσκολίες, το γέλιο, τα μυστικά, τον πόνο και τη χαρά σου ασφαλή και ζεστά. Θα σε αφήσω να κερδίσεις όλους τους αγώνες μόνο και μόνο επειδή μου αρέσει να σε βλέπω να κερδίζεις και να χαμογελάς.
Το χαμόγελό σου αξίζει οποιαδήποτε απώλεια.
Θα προσπαθήσω να μην ενοχληθώ όταν γίνεις περίπλοκη. Δεν θα προσπαθήσω να σε λύσω κι αν θυμώσω, θα υπενθυμίσω στον εαυτό μου ότι η τέχνη δεν είναι ποτέ τέλεια. Θα σου στέλνω χαζά μηνύματα όσο είσαι στη δουλειά και θα σου κάνω ανόητα δώρα, σαν αυτή την γάτα. Όχι πάντα, όποτε θέλω. Όποτε νομίζω ότι χρειάζεσαι ένα, ή δέκα. Δεν ξέρω τίποτα για χορό, αλλά θα μάθω γι 'αυτό μόνο για σένα, επειδή ξέρω ότι είναι κομμάτι του εαυτού σου και θα χορέψω μαζί σου αν με φέρει πιο κοντά σε σένα. Μπορώ να κάνω οτιδήποτε χρειαστεί για να σε κάνω να ξεχαστεί και να ηρεμήσει το κεφάλι σου. Θέλω να σου κρατάω το χέρι, κυριολεκτικά, μεταφορικά, παθητικά, ενεργητικά, με όσους τρόπους μπορώ. Καληνύχτα..."...Καθόμουν κάτω ακουμπώντας το κεφάλι μου ακριβώς πάνω στην πόρτα ακούγοντας τα πάντα που είπε.
Σηκώθηκα ανοίγοντας την πόρτα και τον πέτυχα να βάζει το μπουφάν του.
Τον πλησίασα και τον φίλησα βγάζοντας από πάνω του το μπουφάν.
"Δεν θα φύγεις απόψε" ψιθύρισα στο αυτί του και τον κοίταξα στα μάτια.
"Να ξέρεις ότι αν με πληγώσεις θα σε σκοτώσω με τρόπο που μου έμαθες εσύ" συμπλήρωσα και γέλασε χαϊδεύοντας το μάγουλο μου.
"Σου υποσχέθηκα να σε προστατεύω μέχρι να είσαι έτοιμη να το κάνεις μόνη σου. Ακόμα και τότε εγώ θα σε προστατεύω"....
Δεν με προστάτεψες κρύβοντας την αλήθεια, με πλήγωσες περισσότερο. Συγγνώμη... Εγώ σου το έκανα αυτό, σε άφησα να με πλησιάσεις και σε κατέστρεψα. Το χαμόγελο μου δεν αξίζει καμία απώλεια. Δεν ξέρω γιατί σε άφησα να το πιστεύεις αυτό... Πραγματικά δεν ξέρω γιατί...
"Ορίστε η αναφορά που ζητήσατε" με έβγαλε από την σκέψη μου η νοσοκόμα και μου έδωσε τον φάκελο με την τοξικολογική εξέταση της νεκροψίας.
VOUS LISEZ
S̶ᴋɪɴ ᴛo̶ɴᴇs̶
Roman pour Adolescents"Μην με πλησιάζεις" του είπα τρομοκρατημένη και γέλασε. "Τόσο πολύ με φοβάσαι;" "Είσαι παρανοϊκός στο έχουν πει ποτέ;" του φώναζα αλλά σιγανά για να μην ξυπνήσει η μάνα μου και έπιασα το ρόπαλο του μπέιζμπολ που είχα πίσω απ' το κομοδίνο. "Ετοιμοπό...