5

15 7 0
                                    

Čas pri vyrastajúcim dieťaťom vôbec nešiel pomaly, aj keby sme si to občas priali. Od momentu, kedy po veľkom dome behali malé papučky a dupotali po dome,  až po moment prvého dňa v škôlke, neskôr v škole,  to zbehlo neuveriteľne rýchlo. Už v škôlke bolo jasné, že je nadanejší. Nezdružoval sa v skupinkách, skôr sám v rohu skladal domy z lega. V škole začal kresliť návrhy na veľké budovy, alebo prepočítaval papierové peniaze. Všetky obrázky nosil domov pretože vedel, že jeho otec bude nadšený, že sa hýbe jeho smerom. Vtedy ešte sám netušil, že je to všetko len jeho obraz. Obraz vytvorený otcom, nie vlastným presvedčením, čomu sa chce v živote venovať. Mal to v hlave, ale nie v srdci.

Základnou preletel s výbornými výsledkami. A nebolo to úplne jeho zásluhou. Skôr zásluhou otca, ktorý mal široké známosti v rôznych oblastiach. Jeremy však už pomaly zisťoval, akú moc jeho otec má. Začal skúšať, aké to je proste vynechať školu deň,..či dva alebo rovno týždeň. A namiesto toho sa najprv túlal po meste. No netrvalo dlho, kým si partiu podobných ľudí ako je on našiel a trávil s nimi tento zle využitý čas. Keď nastúpil na strednú, nebolo to o nič lepšie. Jeho smaragdovo zelené oči a havranie vlasy priam upozorňovali na to, že je táto osoba NIEKTO. Zatiaľ,čo ostatní si svoje vedomosti pilne nasádzali do hlavy, Jeremy nepohol ani prstom a sám nevedel ako, strednú ekonomickú školu s vyšším zameraním preletel ako strela bez väčšej námahy. Stále viac si uvedomoval, že všetku moc majú ľudia, ktorí majú peniaze,..a majú moc ovplyvniteľnosti.

Štíty anjelov ✓Onde histórias criam vida. Descubra agora