Estar en una relació és difícil, i si no, que les hi diguin a la Lluïseta i a l'Amèlia, quan la seva relació es va posar a prova. L'amor és dur, és complicat, però és molt pitjor quan et deixen amb la mel als llavis.
Quan arriba el moment en el qual per fi deixen de banda les seves caparrudeses i troben el camí de tornada l'una a l'altra. Un camí que a vegades és difícil de veure, però sempre és el millor pel qual es pot optar... i en el qual, en el moment decisiu, després d'aquell gran petó, et deixen amb la mel als llavis.
No obstant, en aquesta ocasió, com que no va ser així.
La tensió que hi havia acumulada calia treure-la d'alguna manera i després de tant de temps, una vol el que vol. Pel que quan la Lluïseta i l'Amèlia van deixar a un costat les seves ximpleries, perquè eren ximpleries a la fi, aquesta tensió per fi es va alliberar.... En forma del millor orgasme que tant la Luïsa Gómez com l'Amèlia Ledesma, van aconseguir tenir en la seva vida... fins al moment.
No hi havia res que les parés. La set que tenien l'una de l'altra era gegantesca i quan les seves mans van volar als cossos nus de cadascuna, tot va fluir. La passió es va convertir en desig, el desig en luxúria i quan se'n temen ganes, se'n tenen
La Lluïseta gemegava amb els llavis de la seva estimada en el seu coll. Quan va sentir com amb un simple moviment, l'Amèlia li clavava la seva cuixa entre les cames i aquest pessigolleig que va sentir en la seva vagina... Déu, allò la va fer embogir. En volia més, en necessitava més. Així doncs, encara que l'Amèlia volia dominació, volia tocar cada centímetre del cos de la Lluiseta, és la rossa la que pren el control. Les mans prenen el tancament del seu sostenidor. Les mans de la Lluïseta sobre el seu pit, jugant amb les seves boques, mentre que les mans no saben on acudir. És una batalla en la qual, si una vol portar a l'orgasme a l'altra, l'altra ho vol encara més.
Que la tensió és molt dolenta.
L'Amèlia la tomba, mentre que la Lluïseta només pot veure com la seva xicota li va traient lentament les seves calcetes. Amb aquesta mirada que l'Amèlia li fa, les seves boques tornen a reunir-se i a poc a poc va baixant. La Luisita gemega mentre que les mans de l'Amèlia la van recorrent i la llengua d'aquesta juga en la seva cintura, baixant, fins que la nota en ella. Primer és la seva mà, i després la seva boca. A poc a poc, fins que va en augment. Les dues saben el que li agrada a l'altra i l'Amèlia ho demostra aquella tarda. Movent la seva mà dins de l'Amèlia, movent els seus malucs sobre els de la Lluïseta, amb els seus pits nus sobre l'altra, l'Amèlia aconsegueix que la seva xicota arribi a l'orgasme ràpidament.
I acaba aquí la cosa? Per res.
La Lluïseta en vol més, i si ja la seva estimada va aconseguir portar-la al setè cel amb l'orgasme que havia tingut gràcies a les mans d'Amelia, a la seva boca... ara li tocava a ella. Així doncs, l'empeny. Una Amèlia nua somriu amb picardia a la Lluïseta, que col·loca el seu cos sobre d'ella, cada cama a un costat de la seva cintura. Un moviment lent sobre d'ella i les mans de l'Amèlia recorren el cos de la Lluïseta, encara que no serà tan fàcil.
La Lluiseta agafa a l'Amèlia de les mans, empenyent-la contra el llit. l'Amèlia riu, la Lluiseta la besa. Les seves mans la recorren, baixant pels seus braços, el seu coll i el seu pit. Luisita els pren amb força, deixant l'Amèlia escapar un gemec només silenciat pels petons que no paren entre ambdues. La Lluïseta cerca llavors l'obertura entre les seves cames, els seus ulls es connecten i és en el moment en el qual l'Amèlia sent els dits de la Lluïseta dins d'ella, que les seves mans van a l'esquena de la Lluïseta, clavant-li les ungles a la seva esquena i deixant escapar tot l'aire dels seus pulmons, crida de plaer.
La Lluïseta es mou amb el moviment de la seva mà. Cada vegada que la fa gemegar, introduint-li els seus dits, la seva cintura la segueix. Aquest plaer, que puja per ambdues a cada moviment que fa aquesta. Una vegada i una altra, mentre que l'Amèlia es mou sota la Lluïseta. Mentre que la Lluiseta mossega el coll de la seva xicota i juga amb la seva llengua, en cada petó que li dóna, fins que l'orgasme es produeix i queden les dues... bé, alliberades de tensions, no és així?
STAI LEGGENDO
#LuimeliaDos (Català)
FanfictionDesprés d'una dolorosa ruptura, Lluiseta i Amèlia decideixen que, encara que la seva relació no sigui perfecta, és just on volen estar. Sis capítols. Sis autores. Sis fans. Un nou punt de vista d'aquesta imparable història d'amor. 6 setmanes per ree...