Öncelikle hellüü
31 takipçi oldukk
Doğrusu bu kadar hızlı
Büyüyeceğimizi düşünmüyordum
Teşekkürler🎉🎉-
-Didem ben salona gidiyorum
- Ber...
Ne yani küsmüş müydü cemreye ama o kıyamazdı ki... Kendimi suçlamaya başlamıştım. Çünkü biz cember diye bağırmasaydık cemre sinirlenmezdi. Belki de cemre haklıydı belki de biri bize şaka yapıyor kim bilebilir ki...
Cemre bana sulu gözlerle bakıyordu. Acımıştım cemreye. Ama insan aşık değilse kendini başkası için zorlamamalı. Aşık değilse değil kimse cemreyi zorlayamaz.
- Cemre gel biz yemek yapalım.
- Ama didem ben sevdiğimi üzdüm...
- Sen de mi seviyorsun berkeyi?!
- E-evet ama ben onu üzdüm ben de üzülmeliyim.
- Tamam cemre bunu sonra konuşuruz şimdi yemek yapalım kurt gibi açım seni de yiyebilirimmm.
- Peki.
Mutfağa gittik ve yemek yapmaya başladık. Üzülmemesi için kafasına takmaması için yemek yaptırıyordum ona.
1, 2 saat sonra yemek hazırdı. Tavuk ve pilav yapmıştık. Valla ne yalan söyliyim çok güzel de yapmıştık. Herkesi sofraya çağırdık ve yemek yemeye başladık. Berke ve cemre karşı karşıya oturuyordu. Berke cemre nin suratına bile bakmıyordu. Berke çökmüş durumdaydı.
Cemre:
- Berke nasıl olmuş.
- İyi
- Sevindim.
Sofrada kimse konuşmuyordu. Çok gergin bir ortamdı. Sessizliği buğra bozdu.
-Hadi tabu oynayalım.
- Çok iyi fikir valla
- Bana uyar.
-Bana da.
Herkes tamam demişti. Biz de oyunu falan kurduk ve takımları belirliycektik. Zarda aynı sayıyı atan 2 kişi takım olcaktı ve kalan da hakem.
Zarları attık. Benle baran 6, cemreyle berke 2 atmıştı buğra da hakem olcaktı. Oyuna başladıııkkk
Bir dahaki bölümde
Görüşmek üzeree
31 takipçi için tekrar
Teşekkür ederim
Sizi çok seviyorum
Bysiii
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAKLAMBAÇ
Paranormal18 yaşında herkes büsbüyük bir oyuna girmek zorundadırlar ama kaybederlerse sonucu kötü olur