Herkes uyudu ben de uyudum.
Sabah uyandım ve neşeli neşeli kahvaltı hazırlamaya başladım. kahvaltıyı hazırladım kendimi övmek gibi olmasın ama müthiş olmuştu. Hemen berkenin ve baranın yanına gittim. İlk berkeyi uyandırcaktım. Berkenin uyanması için onu sırtından dürttüm. Bİ DK!!! Onu gerçekten dürttüm. hmen bağırmaya başladım.
- İMDAAT!! HAYIIIR ÖLMEK İSTEMİYORUM!!!
Benim bağırmamla tüm ev halkı uyandı ve hepsi yanıma koştu.
-CEMRE NE OLDU!
- BERKE BEN SANA DOKUNDUM!!
-NEE!!
- ÖLMEK İSTEMİYORUM :'(
Çok fena ağlıyordum ama hiçbirşey olmadı. herkes şaşırmıştı.
-Neden ölmedim
-B-Bilmiyorum
Didem zekice konuşmaya başladı. ama söyledikleri gerçekten çok mantıklıydı.
-Cemre sen berkenin neresinden dürttün.
- S-Sırtından
-sırtında cildine dokunmanı engelleyen herhangi bir şey var mıydı?
- Kıyafeti hariç bir şey yoktu
Herkes aydınlanmış bir şekilde:
- HEEEE...
Gerçekten çok garip bir bug bulduk. Arayanın üzerinde onun cildine dokunmayı engelliycek bir şey varsa onu ebeleyemzlermiş.
- bug bulduk lan xD
-Ayn
birden biri kapıyı tekmelemeye başladı. Ama çok sert bir şekilde tekmeliyordu. valla gerisini ben bilmiyorum berke anlatsın...
*BERKENİN ANLATIMIYLA*
Öncelikle merhaba hikayenin kalanını anlatmak bana düşüyor. her neyse hikayeye dönelim.
Biri çok şiddetli şekilde kapıyı tekmeliyordu. Ben kızlara hemen saklanmalarnı söyledim.
-çatı katına çıkın hemen orda bir kapak var.onu açınbr oda çıkçak geçin oraya.
Telaşlı ve korkak bir yüz ifadesiyle yukarı çıktılar. Sonra benle baran hemn kapıyı açtık ve taklit yapmya başladık.
-ARAYAN MISIN SAKLANAN MISIN.
-Berke knk sen misiin?
- OHAĞĞ BUĞRA K
Şimdi siz bir şey anlamadınız anlatıyım. Benim annemle babam ben daha 10 yaşındayken cennete uçtular. Benim yüzsüz akrabalarım beni istemedi ben de doğal olarak yurda verildim. Yurtta Buğrayla tanıştım ve en iyi arkadaş olduk. Ve şimdi karşımda duruyor.
- Knk teksin di mi
- Evt?
- Gel içeri.
-okey
Kızları çağırmak için tüm sesimle bağırdım.
-CEMEREE DİDEEEM GELİİN.
Cemreyle didem aşağı indiler ve kıyafetleri toz olmuş bir şekilde geldiler. Ve bana kızgın kızgın baktılar. Cemre konuşmaya başladı.
- ORDA BİR SÜRÜ FARE VARDI !!
Didem cemrenin arkasından konuştu.
-TOZLU VE DARDII!!
BUGÜN BAYA BÖLÜM ATTIM BİR DAHAKİ BÖLÜMDE ~GÖRÜŞÜRÜZ~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAKLAMBAÇ
Paranormal18 yaşında herkes büsbüyük bir oyuna girmek zorundadırlar ama kaybederlerse sonucu kötü olur