Merhaba ben Cemre bu yıl 18 yaşına girdim. Annemle yaşıyoruz. Babam yaklaşık 6yıl önce vefat etti. Neyse hikayeye geçelim.
Ben kalkmam normal de yani saat 13.00 gibi anca uyanırım ama bugün ben değil annem saat 6.30da uyandırdı. İlk noluyor hiç bir şey anlamadım. Uykulu bir ses tonuyla;-ne oldu ya
-kızım uyan oyun başlamak üzere
-ne oyunu ya
-saklambaç
Birden ayaklandım çünkü bu çok ciddi bir oyundu. 18 yaşına geçtiğimi unutmuşum. Hemen günlük rutinimi yapıp giyindim. Saat 7.00 oşmuştu. Ve saklanan mı arayan mı olucağımız. Saat 7.00de belirleniyordu. Gerçekten çok heyecanlıydım. Çünkü tehlikeli bir oyundu. Bunları düşünürken yanağımda bir uyuşukluk hissettim. Galiba arayan mı saklanan mı olduğum belli oldu. Hemen aynaya baktım ve kırmızıydı yani saklanan. Çok üzülmüştüm çünkü saklananlık zordu ve tehlikeliydi. Annem mutfaktan bağırdı.
-kızııım arayn mı saklanan mı çıktıı.
-saklanaaan.
-ne tm dikkatli ol ve şimdi güvenli yere git kapıda bir çanta var onu al da git orda ihtiyaçların var.
-tm anne
Aşırı heyecanlıydım ama bir sorun vardı. Güvenli yer neresi bilmiyordum. Gelişine gitçektim. Neyse kapıdaki çantayı alıp çıktım. Yanağımın uyuşukluğu geçti ama şimdi elimde başladı ve bir ok çıktı. Galiba güvenli yeri gösteriyordu. O oku takip ede ede okul gibi büsbüyük bir yere geldim ve elimdeki ok kayboldu. Galiba güvenli yer burasıydı. Sonra elimde bir yazı çıktı. Şöyle yazıyordu 9-B galiba sınıfımdı. O şubedeki sınıfa geçtim. Sonra üstünde cemre yazan bir sıra buldum. O sıraya geçtim ve beklemeye başladım. Sonra yanıma bir kız geldi çok tatlı ve güzeldi.
-Merhaba ben Cemre.
-Merhaba ben de Didem.
-Sen de mi saklanansın.
-Evt.
10dk sonra didemle tanıştık ve yakınlaştık. Daha sonra bir öğretmen geldi. Ve bize şunları anlatıp çıktı.
Merhaba çocuklar burdaki herkes saklanan. Burayı arayanlar bulursa girebilirler ve sizi yakalayabilirler dikkatli olun. Ayrıca hepinizin ortak bir gücü var görünmezlik. Ama bu güç sınırlı. Yani siz yorulduğunuzda gücünüz gider ama dinlendiğinizde geri gelir. Çantalarınızı dolaplara koyabilirsiniz eğer çantanızdan bir şeye ihtiyaç duyarsanız bileğinize basmanız yeterli çantanız yanınıza gelir. Arayanlar size dokunduğu an sizin sonunuz gelir. Söyliceklerim bu kadardı. HEPİNİZE İYİ ŞANSLAR.
İlk bölüm nasıldı. Oy verirseniz sevinirim. 😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAKLAMBAÇ
Paranormal18 yaşında herkes büsbüyük bir oyuna girmek zorundadırlar ama kaybederlerse sonucu kötü olur