Глава 28

282 9 0
                                    

- Ева какво има цялата сияеш,да не би да имаш гадже?

- Мамо, престани! Знам,че искаш внуче,но ще те разочаровам,все още не бързам за това.

- А каква е причината за доброто ти настроение?

- Както знаеш тази вечер фирмата ни организира прием, по случай новите ни съдружници.

- Да и какво?

- Зак ме покани току-що,иска да бъда неговата дама.

Изражението ѝ моментално посърна,щом чу името на мъжа, който така упорито я преследваше,и заявяваше любовта си.

-Ами, чудесно!

- О,моля те не се преструвай. Знам,че не го харесваш,а ѝ ти личи.

- Съжалявам,по-силно е от мен.  Той не е за теб.

- Мамо аз не правя планове за сватбата ни, спокойно. Щастлива съм от факта,че ме покани тази вечер.

- Добре мила,искам просто да си внимателна,нали?

- Разбира се мамо. А ти как ще бъдеш облечена?

- Честно казано не се бях замисляла за облеклото си, предполагам,че ще изровя нещо от гардероба си.  Няма да е нещо особено.

- Ти си непоправима работохоличка. За щастие аз те познавам добре и ти взех нещо специално за случая, когато се прибереш у дома на леглото ще те чака една бяла кутия.

-О, Ева! Не мога да повярвам, много ти благодаря. Какво си ми избрала?

-Няма да ти кажа,ще разбереш когато я отвориш. И впрочем вече трябва да тръгваш, защото до приема има четири часа,а на теб няма да ти бъдат достатъчни,за да се приготвиш.

-Какво? Не ставай смешна,ще се оправя за половин час,нищо особено,а ѝ щом имам тоалет.

-Мамо! Поне веднъж се прибери по-рано и се поглези,моля те?!

-Но,миличка аз имам толкова работа.

-Не приемам откази,сега стани от този стол и марш към таксито,което те чака отвън.

-Чакай, откъде знаеше,че ще се съглася?

-Мамо ти нямаше избор,и щях да те  завлека насила навън,ако не се беше съгласила. Сега тръгвай,ще се видим довечера.

-Доскоро мила и благодаря!

-Няма защо.

I HATE YOUWhere stories live. Discover now