Зак разкъса дрехите ми и ги захвърли настрани,този човек май не знаеше,че сега нямаме нищо в изобилие, включително и оскъдните дрехи, които бяхме помъкнали на командировката.
-Сега с теб ще се позабавляваме, нали така, сладкишчето ми?!
-Не!
-О,да!
След като се отървах от дрехите ѝ и пред мен се разкриваше голата гледката на перфектното ѝ тяло,можех да започна и с втора фаза- близане,смучене и възбуждане.
Леко се отдръпнах от нея, разтворих краката ѝ и се настаних между тях.Все още продължавах да държа ръката ѝ с моята, защото е доста своенравна и мога да очаквам всичко от нея. Приведох се и засмуках кожата ѝ,не след дълго чувах сподавените ѝ стенания, които се опитваше да потисне,но не успяваше.
Толкова е хубаво да я слушам как стене,а също и усещах спазмите, които я карах да изпитва.Тялото ѝ се гърчеше от наслада и удоволствие,а от сладките ѝ устни излизаха викове и хлипове за милост или още. Членът ми нарастна до неузнаваемост,чувствах го ужасно
твърд и болезнено възбуден.Трябваше да спра да я мъча,а може би с това изтезание наказвах повече себе си, отколкото нея?!Както ѝ да е наместих мъжествеността си между краката ѝ и с леки движения влязох в нея,тя изпъшка и постави ръцете си върху гърдите ми. Изглежда най сетне успях да я пречупя щом ме докосваше и драскаше в миг на сексуално облекчение.Сега аз забързах темпото,а нейните викове вече не бяха сдържани и трудно контролирани,а необуздани и шумни, много, много шумни.Господи харесваше ми,колко е невероятно да я слушам как крещи,крещи заради мен, заради мен.Тази прекрасна жена сега крещи и пъшка заради мен, премести ръцете си върху главата ми и вплете пръстите си в косата ми.
Какво е това,какво се случва с мен?Той ме чука толкова необуздано и страстно,че ме кара да изгубя всякакъв контрол над себе си. Виках и крещях от насладата,която той ми доставяше.Борех се, отчаяно се опитвах да остана апатична към действията му,но това беше обречена кауза още от самото начало.
Не само не можех да не се сдържам,а дори му отвръщах като го дърпах за косата и докосвах голото му тялото.Последва още един силен тласък и това ме накара да свърша,него също.Легна до мен и ме целуна по устните,аз отвърнах, защото нямах сили отново да се съревновавам с него.
ESTÁS LEYENDO
I HATE YOU
RomanceВ коя е влюбен Зак?Коя всъщност желае и иска да подчини напълно?Обича ли Ева или тя е средство,за да се добере до....?